Yliarvostetut elokuvat?
Mistä hyvät arvostelut saaneista leffoista ette pidä? Itselleni tulee mieleen ainakin Lars von Trierin tuotanto. Erityisesti kuulin kehuja kuinka hyvä ja koskettava Dancer in the Dark on. Itse vain tylsistyin kuoliaaksi kun katsoin tuon.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
uudet batmanit
Mitäh?????
Nehän oli mestariteoksia. Täysin ylivoimaisesti parhaimpia supersankarielokuvia jota on koskaan tehty.
Vierailija kirjoitti:
Lost in Translation ja Amelie. Eka oli aivan tajuttoman tylsä ja toka kaikessa hipsteriydessään niin korni, etten pystynyt katsomaan loppuun.
Minun mielestäni Amelie on ihan kaunis elokuva ja olen vielä mies. Musiikki erittäin hyvää. Onhan tarina hieman höpsö, mutta sympaattinen, joka toimii ihanan Audrey Tautoun ansiosta täydellisesti.
Se on hyvänmielen elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levottomat.
Ihan oikeasti tuota ei kai kukaan arvostanut. Jatko-osien IMDB pisteet ovat surkeimmat mitä olen millään leffalla nähnyt. Molemmat jatkot läpi kärsittyäni olen sitä mieltä että ainakin IMDB:ssä niillä on edelleen liian suuret pisteet...
Ykkönen oli ihan eri tasolla laadussa kuin kaksi seuraavaa. Ne seuraavat olivat vain "halpa" tuotantoa. Tehty tunnetun ja menestyneen elokuvan jälkeen ja yritetty rahastaa nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset, kauriskukkulat eritoten! PISTE.
Kovin yllättävää haukkua suomalaisia elokuvia:D Vähän positiivisuutta, hei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avatar 2009, imdb:ssä tällä hetkellä arvosanalla 7.9, ei mun mielestä yhtään hyvä.
Kyseinen leffa toi 3D-efektit osaksi elokuvamaailmaa, joten mistään ihan olemattomasta teoksesta ei ole kyse. Eihän tuo juonellisesti kummoinen leffa olekaan.
Toi se paljon muutakin. Siihen oli kehitetty täysin uusi kieli alusta loppuun niin sanotusti, luotu kaikkien aikojen kehittynein hahmojen animointi jne.
Avatar oli pitkälle teknillinen taidonnäyte. Juoni ei kyllä ollut mikään kummoinen. Mutta maailma on hieno ja laaja.
Saa nähdä minkälaisia ne seuraavat Avatarit on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uudet batmanit
Mitäh?????
Nehän oli mestariteoksia. Täysin ylivoimaisesti parhaimpia supersankarielokuvia jota on koskaan tehty.
V for Vendetta on paljon parempi kuin yksikään uuden Batman-trilogian leffoista.
Vierailija kirjoitti:
Dark Knight eli batman. Aivan perus pätkä, joka on vielä venytetty ylimittaiseksi ja roikkuu viiden parhaan elokuvan joukossa. En voi ymmärtää ja tylsistyin hengiltä katsoessani.
Mitäs siinä olisi pitänyt olla? Kirkkaita värejä ja lauluja?
Tälle satelee alapeukkuja, mutta en ole koskaan tykännyt Marvelin leffoista. Mielestäni niissä on niin lapsellinen huumori ja kaikki tuntuvat katsovan niitä vain nähdäkseen, minkälainen cameo Stan Leellä on tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uudet batmanit
Mitäh?????
V for Vendetta on paljon parempi kuin yksikään uuden Batman-trilogian leffoista.
Se ei ole kummoinenkaan elokuva. Ei se surkea ole mutta ei kovin kummoinenkaan. Ihan mielenkiintoinen maailma se on mutta niitä helkutin horinoita ei jaksa kukaan kuunnella.
Batman trilogia on yksiä kaikkien aikojen merkityksellisimpiä elokuvia kautta aikojen. Niin kriitikoiden kuin katsojamäärien mukaan.
Ne kilpailee Taru Sormusten herrojen kanssa siitä kummat on parempia fantasia/tieteiselokuvia kautta aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Batman trilogia on yksiä kaikkien aikojen merkityksellisimpiä elokuvia kautta aikojen. Niin kriitikoiden kuin katsojamäärien mukaan.
Ne kilpailee Taru Sormusten herrojen kanssa siitä kummat on parempia fantasia/tieteiselokuvia kautta aikojen.
Eipä ole taso kummoinen, jos tuon parempia ei ole tosiaan tehty.
Vierailija kirjoitti:
Tälle satelee alapeukkuja, mutta en ole koskaan tykännyt Marvelin leffoista. Mielestäni niissä on niin lapsellinen huumori ja kaikki tuntuvat katsovan niitä vain nähdäkseen, minkälainen cameo Stan Leellä on tällä kertaa.
Marvelin leffat eivät kyllä ole elokuvallisesti kummoisia. Ensimmäisen Spiderman elokuvasarjan jälkeen laatu heikkeni huomattavasti. Sitten se järjetön komedia. Ei sarjakuvissa ole mitään komediaa.
Toinen mikä ärsyttää on se että ne muuttelee niitä hahmoja. Riisuu niiltä voimia ja muuttaa valkoisia neekereiksi ja miehiä naisiksi. Mitä helvettiä....
Tämä uusi X-men sarja olisi ihan hyvä ilman Jenniferiä.
Itse olen Marvel fani mutta elokuvat on kyllä elokuvalaadullisesti surkeita. Marvel sarjoista Daradevil on hyvä ja sellainen pitäisi olla elokuvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkäslaisia ne sitten pitäisi olla?
Vähän tuntuu siltä, että sen jokerin näyttelijän (en muista nimeä) kuolema nosti elokuvan statusta. Dark Knightin jokeri on kaiken lisäksi ihan paska; ihan tavallinen psykopaatti, joka ei mitenkään kierolla tavalla hauska ja taiteellinen. Nicholsonin jokeri on paljon "jokerimaisempi" jokeri.[/quote]
Kyllä Heath Ledgerin jokeri on todella upeasti näytelty. Ei minulla ole mitään vastaan Jack Nicholsonin suoritustakaan, mutta ilman Ledgeriä tämä Batman olisi ollut aika mitätön.
Vierailija kirjoitti:
Tree of Life juurikin.
Ice Age:n kaks viimesintä osaa.
Birdman.
Komppaan. Tree of Life on kyllä yksi ylihypetetty paska leffa. Birdman oli omasta mielestä symppis ja taitavasti toteutettu ja improvisoitu vain muutamalla otoksella.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuntuu siltä, että sen jokerin näyttelijän (en muista nimeä) kuolema nosti elokuvan statusta. Dark Knightin jokeri on kaiken lisäksi ihan paska; ihan tavallinen psykopaatti, joka ei mitenkään kierolla tavalla hauska ja taiteellinen. Nicholsonin jokeri on paljon "jokerimaisempi" jokeri.
Kyllä Heath Ledgerin jokeri on todella upeasti näytelty. Ei minulla ole mitään vastaan Jack Nicholsonin suoritustakaan, mutta ilman Ledgeriä tämä Batman olisi ollut aika mitätön.
Mikä helkutin Jokerimainen. Onkohan kyseinen ihminen edes koskaan lueknut DC sarjakuvia?
Minä en jaksa enää yhtään ainoaa erikoistehoste-elokuvaa, ja tuntuu, ettei kunnon draamoja, joissa tarinankuljetus on pääosassa, ei enää tehdä. Kaikki elokuvat tuntuvat nykyisin alle kaksvitosille miehenpuolille tehdyiltä... No, C More -kanavilta bongasin sentään tuossa aikaisemmin tänä vuonna Still Alice -nimisen leffan, jossa pääosassa on Julianne Moore. Se oli hyvä elokuva, jäi mieleen vielä lopputekstien jälkeenkin.
Eli mielestäni yliarvostettuja ovat kaikki tietokonepohjaisilla erikoistehosteilla brassailevat elokuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scifi-elokuvist ainakin Kellopeliappelsiini, Blade Runner ja District 9 ovat paljon parempia kuin uudet Batmanit (jos niitä nyt scifiksi voi edes laskea).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dark Knight eli batman. Aivan perus pätkä, joka on vielä venytetty ylimittaiseksi ja roikkuu viiden parhaan elokuvan joukossa. En voi ymmärtää ja tylsistyin hengiltä katsoessani.
Vähän tuntuu siltä, että sen jokerin näyttelijän (en muista nimeä) kuolema nosti elokuvan statusta. Dark Knightin jokeri on kaiken lisäksi ihan paska; ihan tavallinen psykopaatti, joka ei mitenkään kierolla tavalla hauska ja taiteellinen. Nicholsonin jokeri on paljon "jokerimaisempi" jokeri.
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scifi-elokuvist ainakin Kellopeliappelsiini, Blade Runner ja District 9 ovat paljon parempia kuin uudet Batmanit (jos niitä nyt scifiksi voi edes laskea).
District 9 on niin surkea elokuva että ei mitään rajaa.
Täysin epärealistinen juoni, surkeat tehosteet ja vielä surkeampi näyttelelijä työ.
Ainoa hyvä puoli oli se että se oli monella tapaa omalaatuinen.
The Shawshank Redemption koska on mukamas arvioita kaikkien aikojen parhaaksi elokuvaksi. Imdb:ssä 9,3. MInulta jäi leffa kesken kun yritin katsoa kotona. Selittäisikö joku, miksi juuri tämä elokuva on ylimaallisen hyvä? Olen nähnyt kymmeniä nerokkaita elokuvia, jotka pesevät Shawshankin mennen tullen. Onko tämä joku joukkopsykoosi?