Yliarvostetut elokuvat?
Mistä hyvät arvostelut saaneista leffoista ette pidä? Itselleni tulee mieleen ainakin Lars von Trierin tuotanto. Erityisesti kuulin kehuja kuinka hyvä ja koskettava Dancer in the Dark on. Itse vain tylsistyin kuoliaaksi kun katsoin tuon.
Kommentit (180)
Frozen. :/ Ei ollu ees mitenkään niin ihmeellinen, mitä olin odottanut, vaikka netissä ja muualla hypetettiin tota.
Ja *köh* miten niin on lasten leffa?
Oletin että Flashdance on jotenkin elämää suurempi elokuva. Katsottuani sen oli melko lässähtäny fiilis ku pannukakulla. Eipä siinä ollut muuta hyvää kun ne pari biisiä. Oletan et koko elokuva ois jääny unholaan heti ilmestyttyään ilman niitä.
Kätyrit/Minions. Leffa rikkoi myyntiennätyksiä vaikka kyseessä on tyypillinen rahastusmielessä tehty lastenleffa -animaatioelokuvan menestyksestä saadaan kiittää yksinomaan markkinointitiimiä.
Kaikki suomalaiset, kauriskukkulat eritoten! PISTE.
Pulp Fiction, ehdottomasti. En ole tajunnut sen hienoutta ikinä, vaikka olen useaan kertaan nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Pulp Fiction, ehdottomasti. En ole tajunnut sen hienoutta ikinä, vaikka olen useaan kertaan nähnyt.
Minusta se on hauska ja erilainen siinä mielessä kuinka siinä hypitään eri aikatasoilla. Loistavat näyttelijät, hyvää dialogia, viipyileviä kohtauksia ja Tarantinomaista yliampuvaa väkivaltaa, joka ei kuitenkaan ole pelottavaa, vaan absurdiudessaan hauskaa.
Kauriinmetsästäjät ja Ilmestyskirja Nyt.
Turhapuro-elokuvat. Ei varmaankaan arvostelumenestyksiä, mutta joku niitä arvostaa, kun ne jatkuvasti pyörivät tv:ssä.
Taru Sormusten Herrasta-trilogia.
Kirjoista pidin ja niitä arvostan, elokuvat olivat pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset, kauriskukkulat eritoten! PISTE.
Vanhoissa Suomi-filmeissä on kyllä hyviä ja arvostettavia elokuvia paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Helppo: Titanic.
Titanic on loistava elokuva, ansaitsee kaiken hehkutuksen. Vaikea kuvitella kuinka tuosta aiheesta olisi voinut saada onnistuneemman elokuvan. Moderni klassikko.
Kellopeliappelsiini. Tosin ei se enää taida olla sellainen pakkoarvostettava elokuva kuin ennen.
Tuulen viemää. Tosin olin silloin 15-vuotias, kun sen katsoin. ehkä nyt nelikymppisenä "tajuaisin" siitä jotain.
American Beauty, av:lla tosin on vannoutunut kannattajajoukkonsa joten alapeukkujahan tästä satelee
Avatar 2009, imdb:ssä tällä hetkellä arvosanalla 7.9, ei mun mielestä yhtään hyvä.