Voiko nainen mennä Mroomiin asiakkaaksi?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset eivät kestä muita naisia ja haluavat mennä leikkuuttamaan pitkiä tukkiaan miesten partureihin, koska sielä ei tarvitse kestää muita naisia ja hinta on pienempi? Ja naisten visio on varmaan se, että lyhyen miestukan leikkaamiseen kuluu saman verran aikaa kuin naisten pitkien tukkien leikkelemiseen?
Voi vittu sentään. Ootko ihan oikeasti sitä mieltä, että nainen on aina pitkätukkainen ja mies on aina lyhyttukkainen? Ootko sokea vai elätkö jossain muussa ajassa ja yhteisössä, kuin 2000-luvun euroopassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset eivät kestä muita naisia ja haluavat mennä leikkuuttamaan pitkiä tukkiaan miesten partureihin, koska sielä ei tarvitse kestää muita naisia ja hinta on pienempi? Ja naisten visio on varmaan se, että lyhyen miestukan leikkaamiseen kuluu saman verran aikaa kuin naisten pitkien tukkien leikkelemiseen?
Voi vittu sentään. Ootko ihan oikeasti sitä mieltä, että nainen on aina pitkätukkainen ja mies on aina lyhyttukkainen? Ootko sokea vai elätkö jossain muussa ajassa ja yhteisössä, kuin 2000-luvun euroopassa?
Niin, miksi sitten naiset eivät perusta itse itselleen kampamopalvelua naisten lyhyille hiuksille? Ai niin, helpompaa on uhriutua ja märistä.
Ja homoille sitten Groom. (groom [engl] = sulhanen, siistiytyä). Ei perkele, sen niminen parturiliikehän on.
Yritänpäheti huomenna Matinkylän Mroomiin tasoitukseen 30e:lla. Olis meinasn aika paljon säästöä Ompun 62e:n nylkyhintaan.
Saako Mroomiin mennä pitkähiuksinen mies latvojen tasaamiseen?
Toivottavasti Mroom ei ota naisia asiakkaikseen. Taidankin lähettää omistajalle sähköpostia.
Vierailija kirjoitti:
Saako Mroomiin mennä pitkähiuksinen mies latvojen tasaamiseen?
Ei, pitää olla tyypillinen lyhyt miesten malli. Niinhän se Mroomin työntekijä sanoi täällä.
Hei! Kaikki ovat tervetulleita asiakkaiksi sukupuoleen katsomatta, pointtina on kuitenkin parturi, ei kampaamopalvelut. Eli myös lyhythiuksiset naiset ovat tervetulleita, samoin transsukupuoliset ja tottakai kaikki miehet. Hinnan huokeus perustuu nimenomaan parturointiin joka on nopeampaa ja helpompaa tehdä kuin muotoonleikkaukset.
Ja ei, partureiden ulkonäöllä ei ole väliä ja toisin kuin joku sovinismiin taipuvainen väitti niin työntekijät eivät ole tyrkkyjä flirttailijoita tiukoissa topeissa ja freddyissä.
T. Työntekijä
Vierailija kirjoitti:
Hei! Kaikki ovat tervetulleita asiakkaiksi sukupuoleen katsomatta, pointtina on kuitenkin parturi, ei kampaamopalvelut. Eli myös lyhythiuksiset naiset ovat tervetulleita, samoin transsukupuoliset ja tottakai kaikki miehet. Hinnan huokeus perustuu nimenomaan parturointiin joka on nopeampaa ja helpompaa tehdä kuin muotoonleikkaukset.
Ja ei, partureiden ulkonäöllä ei ole väliä ja toisin kuin joku sovinismiin taipuvainen väitti niin työntekijät eivät ole tyrkkyjä flirttailijoita tiukoissa topeissa ja freddyissä.
T. Työntekijä
Onko tämä omistajataholta varmistettu linjaus?
Itse miehenä en aio jatkossa käyttää palveluitanne, mikäli viereisissä parturituoleissa istuu jatkossa parturin kanssa kalkattavia naisia asiakkaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Työntekijä
Itse miehenä en aio jatkossa käyttää palveluitanne, mikäli viereisissä parturituoleissa istuu jatkossa parturin kanssa kalkattavia naisia asiakkaina.
Onko tämä lupaus? Win-win kaikille...
Miten kukaan haluaa käydä mroomissa? Paskat parturit ja ne tökötit haisee vanhalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Työntekijä
Onko tämä lupaus? Win-win kaikille...
Onko teitä miestukkaisia rekkalesboja niin paljon , että pidätte jatkossa Mroomin toimipisteet elossa,
kun miesasiakkaat kaikkoavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Työntekijä
Niin?
Jokos se Mroomin työntekijä kysyi esimiehiltään tai omistajalta kantaa asiaan?
Mulla myös lyhyt tukka, miesmallia, koska on ohut. Nuori kampaaja väänti mulle väkisin kampauksen, jota en halunnut ja velotti 40 euroa. Kampaus ei kuitenkaan pysynyt kuin hetken, koska oli pipokeli. En minä Mroomiin halua, vaan haluan nopean ja edullisen leikkauksen, jota tekeviä on tosi vaikea löytää. Itse en perusta kampaamoa, koska en osaa leikata edes ruutupaperia suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset perustavat edelleenkin alle 10 % yrityksistä. Helpompaa on uhriutua ja ulista?
Veikkaan, että parturi-kampaamoista suurin osa on naisten perustamia. Jostain kumman syystä suurin osa niistä kuitenkin haluavaa riistää naisia veloittamalla sukupuolen, ei tehdyn työn perusteella. Nainen on naiselle susi?
Tai sitten naiset maksavat apinana.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei ole ulkoisesti identifioitavissa selvästi naiseksi tai mieheksi? Jos on intersukupuolinen? Sukupuolikromosomien poikkeama? Kuka määrittelee, kuka on sellainen mies, joka käyttää Mroomin palveluita?
Vastaavasti naisten saleilla ja uimahallivuoroilla, kai mies saa tulla jos on vähän intteri?
Miten vaikeaa voi olla normiparturiin meno ja sanominen, että leikkaa sellainen kuin miehille! Käyhän partureilla päivittäin miehiä.
Joko se Mroomin työntekijä kysyi asiasta esimiehiltään?
Vai joko palstamammat kävivät ovella kyselemässä aikoja?
up