Naiset, mitä olette mieltä siitä lihavasta ja pienimunaisesta miehestä, jonka kuvia tällä palstalla aina tietyin väliajoin näkyy?
Kommentit (10)
Onko tää se sama, joka kyseli, että voiko nostaa syytteen kunnianloukkauksesta? Kun joku mies oli kommentoinut sen kuvaa Alaston Suomi -sivuilla....
En ymmärrä miksi sen pienimunaisen läskin ikälopun kuvia täytyy levitellä.
Säälittää. Ilmeisesti hän on vanhan ajan peräkammarinpoika, joka on teknologian innostamana ottanut itsestään kikkelikuvia ja pannut ne naisten syötiksi nettiin ymmärtämättä, että niitä ei sieltä saa koskaan pois. Toivottavasti hän ei itse tiedä, että hänen kuviaan levitellään jatkuvasti.
En jaksa uskoa että hän olisi tosissaan. Vaikka oudolta tuntuisi että joku edes läpällä laittaisi sellaisia kuvia. Olen tosin mies.
Enemmän mietin sitä kuvien levittelijää... Että millainen mt-potilas hän on? Kuvathan oli muistaakseni jonkun venäläisen miehen, jostain netin syövereistä kaapattu. Itse kuvien mieshän oli ihan tavallinen, ei herätä oikein minkäänlaisia ajatuksia. Ainoastaan käy sääliksi, että on joutunut jonkun hullun hampaisiin. Kuten käy muitakin, joiden kuvia täällä säännöllisesti levitellään.
Käyttääkö tämä hiippari muka omia kuviaan? Luulin että tuo on joku outo trolli joka postaa jostain netistä löytyneitä kuvia.
Voi olla ilmeessä pitelemistä jos kaveri kävelee esim. asiakkaaksi joku päivä.
Ei käytä, sekopäätrolli levittelee täällä muiden kuvia ilman lupaa. Poliisi voisi jo puuttua.
Ihan kiva nähdä munaa. 😍