Voiko nainen mennä Mroomiin asiakkaaksi?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän naisten pitää tunkea jopa miesten partureihin ja miesten vessoihin? Ihan oikeasti, eikö koko kaupungissa ole muuta hiuspaikkaa kuin miesten parturit?
Voi jeesus teitä ämmiä.
En voi tunkeutua mieheen, joten tunkeudun heidän tiloihinsa :D Miltäs tuntuu, hä, hä, hä!
(huumoria)
Jättäisin miehen, jos käyttäisi mroomia. Niin ällöttävää miesasiamiehistelyä ettei mikään. VAIN MIEHILLE, minä mies, minä menen! Ei jaksa nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te naiset saa edes rekkalesboparturia itse itsellenne pystyyn? Mroom on miehen perustama parturiliike miehille.
Mikäs sinua nyt kaikkein eniten riepoo? Rekat, lesbot, lyhyet tukat naisilla vai se, että hiuksiasi leikataan samoilla välineillä kuin naisten hiuksia? Newsflash: ne Mroomin parturit ovat yleensä naisia.
Miksi et perusta itse Froomia? Vaikka perustaisin Froomin, en pystyisi silti itse leikkaamaan hiuksiani. ;)
Miehille suunnattu palvelu, mikä siinä on mielestäsi niin väärin? Miksi nainen voi leikata hiuksesi Mroomissa, mutta ei saisi tulla asiakkaaksi?
Parturin sukupuolella ei ole väliä, paikan ilmapiirillä, imagolla ja muilla asiakkailla on. Näin minunkin mielestäni. Inhoan pinkkiä, glitteriä, pakotettua naisellisuutta ja kaakatusta.
En halua kuunnella kanojen kalkatusta hiustenleikkuuni ohessa viereisestä tuolista.
En minäkään. Tykkään istua hiljaa ja lukea kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mroomin työntekijänä: saa tulla, jos nainen leikkaa "samanlaisia" malleja kuin miehet (lyhyitä, "miehekkäitä")
Onkohan työnantajasi tästä samaa mieltä?
Jos näen ensimmäisenkään naisen istuvan Mroomin asiakkaana, aloitan erittäin laajan ja näkyvän someboikotin asiasta. Tämä feministien ylivalta ja tasa-arvon nimissä miesten jyrääminen menee aivan naurettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis vain hintakysymys? Miksi ette vaadi muista kampaamoista halvempaa hiustenleikkuuta lesbotukallenne?
Kas, herra Homofobia on linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te naiset saa edes rekkalesboparturia itse itsellenne pystyyn? Mroom on miehen perustama parturiliike miehille.
Mikäs sinua nyt kaikkein eniten riepoo? Rekat, lesbot, lyhyet tukat naisilla vai se, että hiuksiasi leikataan samoilla välineillä kuin naisten hiuksia? Newsflash: ne Mroomin parturit ovat yleensä naisia.
Miksi et perusta itse Froomia?
Miehille suunnattu palvelu, mikä siinä on mielestäsi niin väärin?
Parturin sukupuolella ei ole väliä, paikan ilmapiirillä, imagolla ja muilla asiakkailla on.
En halua kuunnella kanojen kalkatusta hiustenleikkuuni ohessa viereisestä tuolista.
Hei, Froom! Siinä olis ideaa! Mutkatonta hiustentrimmausta ja edullisesti. Olisin asiakas heti.
Niin, tätäkään naiset eivät itse saa aikaiseksi, vaan idea piti tulla mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis vain hintakysymys? Miksi ette vaadi muista kampaamoista halvempaa hiustenleikkuuta lesbotukallenne?
Kas, herra Homofobia on linjoilla.
Homona olisi aika ristiriitaista olla homofoobikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mroom kieltäytyy palvelemasta naisia. Koko liikeideahan on olla miesten parturi.
Jep. Seuraavakasi sinne pitäisikin sitten tilata naistenlehdet, pistää pystyyn lasten leikkinurkka ja sävyttää seinät naisellisemman värisiksi.
Aikuiset naiset eivät leiki, joten ainakin tuon lasten leikkinurkan voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisille on omat kuntosalit ja uimavuorot, naiset käyvät miesten vessoissa ja haluavat miesten vessat unisex vessoiksi, että voivat itse vallata ne baareissa ja ostokeskuksissa. Nyt naisten pitää päästä Mroomiin.
Seuraavaksi haluavat varmaan oikeuden suorittaa asepalvelus Puolustusvoimissa. Vapaaehtoisena palveluksena tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin miehen, jos käyttäisi mroomia. Niin ällöttävää miesasiamiehistelyä ettei mikään. VAIN MIEHILLE, minä mies, minä menen! Ei jaksa nykyaikana.
Lisäksi siellä on vain hyvännäköisia naisia töissä freddyt ja tiukka toppi päällä. Ja aina leikkaus aloitetaan päähieronnalla ja flirtailevalla keskustelulla.
Entäs jos ei ole ulkoisesti identifioitavissa selvästi naiseksi tai mieheksi? Jos on intersukupuolinen? Sukupuolikromosomien poikkeama? Kuka määrittelee, kuka on sellainen mies, joka käyttää Mroomin palveluita?
Ihmeellinen rajaus armon vuonna 2016. Vähän niinku kaivelisivat verta nekustansa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen rajaus armon vuonna 2016. Vähän niinku kaivelisivat verta nekustansa.
Pidätkö samanlaista meteliä naisten uintivuoroista uimahalleissa, naisten kuntosaleista, naisten vakuutusyhtiöistä (Jenkeissä näitä on), naisten ilmaisista sisäänpääsyistä yökerhoihin, miesten asevelvollisuudesta, naisten risteilyistä, Naisasialiitto Unionin päätöksestä olla päästämättä miehiä jäsenekseen ja niin edelleen. Lista on loputon.
Onhan se ihan kamalaa, jos miehillä on vielä feministien suurista ponnistuksista huolimatta omat vessat ja miesten parturi? Feministien lobbaama lesboäitiyslakikaan ei haittaa, mutta miesten parturit on saatanasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mroom kieltäytyy palvelemasta naisia. Koko liikeideahan on olla miesten parturi.
Jep. Seuraavakasi sinne pitäisikin sitten tilata naistenlehdet, pistää pystyyn lasten leikkinurkka ja sävyttää seinät naisellisemman värisiksi.
Aikuiset naiset eivät leiki, joten ainakin tuon lasten leikkinurkan voi unohtaa.
No, ainakin lapsen tasolla tunnutte olevan. "Mutkun mä HALUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän naisten pitää tunkea jopa miesten partureihin ja miesten vessoihin? Ihan oikeasti, eikö koko kaupungissa ole muuta hiuspaikkaa kuin miesten parturit?
Voi jeesus teitä ämmiä.
Itselleni kyse on hinnasta ja paikan hengestä. En viihdy naisille suunnatuissa kampaamoissa, joissa kampaajat kikattelee ja yrittää viritellä keskusteluja muodista ja meikeistä, eivätkä uskalla tehdä niitä leikkauksia joita pyydän.
Ja sitten miesten pitäisi näitä keskusteluja kuunnella miesten parturissa, kun naiset sinne tunkevat?
Olen transmies, mutta sitä ei huomaa minusta. En ole vielä käynyt missään hoidoissa joten olen siis fyysisesti täysin nainen, pitkiä hiuksia ja tissejä myöten. Kehtaisivatko Mroomin nuoret lortot tosiaan ruveta syrjimään meitä sukupuolivähemmistöjä!? Siitä saisikin hyvän kohun sos.mediaan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan siellä jonkinlainen ulkonäkökarsinta työhönotossa?
No siis ihan varmasti on. Onko kukaan nähnyt Mroomissa parturia, joka ei olisi joko kaunis tai tyrkky? Yleensä kyllä molempia :D
Mutta niin, miten määritellään taas mies näin vuonna 2016? Voisihan sitä sanoa, että on henkisesti kyllä mies ja kokee itsensä loukatuksi mennessään naisten hinnastolla. Tai muuta vastaavaa. Ja sitten vielä syrjintäkortti ja someraivolupaus perään jos ei suostuta palvelemaan. Enkä ole [välttämättä] tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Olen transmies, mutta sitä ei huomaa minusta. En ole vielä käynyt missään hoidoissa joten olen siis fyysisesti täysin nainen, pitkiä hiuksia ja tissejä myöten. Kehtaisivatko Mroomin nuoret lortot tosiaan ruveta syrjimään meitä sukupuolivähemmistöjä!? Siitä saisikin hyvän kohun sos.mediaan.
Transmies , joka lortottelee naisia? Todella uskottavaa. Siitä vaan tekemään itsestäsi koko kansan pelle, jos näin on.
Eli naiset eivät kestä muita naisia ja haluavat mennä leikkuuttamaan pitkiä tukkiaan miesten partureihin, koska sielä ei tarvitse kestää muita naisia ja hinta on pienempi? Ja naisten visio on varmaan se, että lyhyen miestukan leikkaamiseen kuluu saman verran aikaa kuin naisten pitkien tukkien leikkelemiseen?
Hei, Froom! Siinä olis ideaa! Mutkatonta hiustentrimmausta ja edullisesti. Olisin asiakas heti.