Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, onko naisen koulutuksella sinulle väliä?

Vierailija
30.07.2016 |

Otsikossa kysymys jo tulikin. Haittaako sinua alhainen koulutus/matala palkkataso naisella? Jos ei niin mitä asioita arvostat naisessa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksella ei mitään väliä.

Vierailija
2/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitten mm. sairaanhoitaja tai siivooja käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tai floristi, lähihoitaja tai kaupankassa? Tai työtön?

Vierailija
4/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatasolla ei ole niin väliä, mutta huono koulutus haittaa. Huonoksi koulutukseksi lasketaan amis, ammattisurkea ja yliopiston pilipalialat

Vierailija
5/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen brittiläisen tutkimuksen mukaanhan miesten mielestä oman vaimon unelma-ammatti on nimenomaan sairaanhoitaja. Ymmärrän tämän, sillä kyllä mullekin sairaanhoitaja kävis koska vain. Kuvitelmissani he ovat usein hyvännäköisiä ja mikä parasta: hyvää äitimateriaalia koska töissäkin huolehtivat ihmisistä. Arvostan. Itse olen ekonomi. M52 Ps. Sairaanhoitaja käsittääkseni on käynyt ammattikorkeakoulun, joten en puhuisi matalasti koulutetusta.

Vierailija
6/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako prostituoitu? Kerta koulutuksella ei ole väliä. 

Vierailija
7/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen brittiläisen tutkimuksen mukaanhan miesten mielestä oman vaimon unelma-ammatti on nimenomaan sairaanhoitaja. Ymmärrän tämän, sillä kyllä mullekin sairaanhoitaja kävis koska vain. Kuvitelmissani he ovat usein hyvännäköisiä ja mikä parasta: hyvää äitimateriaalia koska töissäkin huolehtivat ihmisistä. Arvostan. Itse olen ekonomi. M52 Ps. Sairaanhoitaja käsittääkseni on käynyt ammattikorkeakoulun, joten en puhuisi matalasti koulutetusta.

Tätä mäkin ihmettelin. :D Itse olen 25v sairaanhoitaja ja koskaan en ole pakkeja saanut ammattini vuoksi. Exäni oli lääkäri ja nykyinen on juristi ja niin exä kuin nykyinenkin arvostavat ammattiani.

Vierailija
8/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksella ei väliä. Jos on akateeminen, niin kiva, mutta mikä vaan käy. Tärkeintä kuitenkin minkä luonteinen on, samankaltaiset arvot ja kiinnostuksen kohteet sekä huumori.

Vierailija
9/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajan koulutus ei tee ihmisestä äidillistä huolehtijaa. Jostain syystä terveydenhoitopuoli on työpaikkakiusaamisen kärkisijoilla.

Vierailija
10/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä koulussa opiskellaan prostituoiduksi?

Vierailija
11/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä koulussa opiskellaan prostituoiduksi?

No vaikka elämänkoulussa.

Vierailija
12/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajan koulutus ei tee ihmisestä äidillistä huolehtijaa. Jostain syystä terveydenhoitopuoli on työpaikkakiusaamisen kärkisijoilla.

No hoitoala on hyvin naisvaltainen ala, joten kismaakin on väistämättä enemmän kuin muissa työpaikoissa. Silti minua sairaanhoitajat kiehtovat nimenomaan siksi, että heidän ammattinsa vuoksi ajattelen heidät ystävällisinä, huolehtivaisina ja äidillisinä. Arvostan ammattiryhmää muutoinkin. Aivan kuten lääkäreitäkin. M52

Vierailija
13/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen taiteilijaperheessä kasvanut, taiteen kanssa ollut koko ikäni tekemisissä ja syvä rakkaus sitä kohtaan (minkä helvetti minä itselleni voin, pitäisikö muuttua muuksi). Ehkä taiteilija.

Vierailija
14/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset ovat vastakohtia. Jos naisille on tärkeää miehen ammatti ja se mitä tyttökaverit ovat mieltä tästä miehestä, niin miehille em. asioilla ei ole mitään merkitystä... :)

Vierailija
15/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset ovat vastakohtia. Jos naisille on tärkeää miehen ammatti ja se mitä tyttökaverit ovat mieltä tästä miehestä, niin miehille em. asioilla ei ole mitään merkitystä... :)

Ehkä näin jos puhutaan amismiehistä

Vierailija
16/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin

Kaikkien vaativien osastojen esim teho ja muut osastonhoitajakin on sh.

Vierailija
17/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen harvinainen mies, mutta en olisi ikinä ottanut matalasti koulutettua naista. sitä en ole kyllä ikinä miettinyt, mitä muut ajattelee kumppanistani

Vierailija
18/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kunhan tienaa se naisen keskimääräisen liksan tuottavalla sektorilla. Huuhaa-hukkamaisterit jotka työllistyvät julkiselle ovat tuen-off.

T: DI

Vierailija
19/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole parturi.

Vierailija
20/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hoiva-aloista (lähihoitaja, sairaanhoitaja, lastentarhanopettaja) kuitenkin plussaa.