Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Päivi?

Vierailija
01.12.2025 |

Onko kovin suosittu pienten lasten keskuudessa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma.

Vierailija
2/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee Räsänen mieleen, vaikka oma nimikin on Päivi.

Vierailija
4/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytölle ajattelit, niin miksei, kun taas poika nimeltä Päivi, hmmm....

Vierailija
5/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi. Aitosuomalaista kansanperinnettä. Tarkoittaa aamunkoittoa ja aurinkoa.

Vierailija
6/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä! t. entinen päivi. Kun sekä etu- että sukunimessä on ääkkösiä ja Päivi on täysin tuntematon ja outo nimi, josta ei tiedä onko mies vai nainen, niin jouduin moniin hankaliin tilanteisiin lento- ja laivalippuja varatessa. Lopulta, kun muutin ulkomaille kokonaan, oli pakko vaihtaa nimeä, ei vaan jaksanut jatkuvia virheitä ja sähläämistä joka asiassa. 

Vierailija
7/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan seuraavan parinkymmenen vuoden sisällä taas muotiin, kunhan nykyiset päivit pääsevät kunnolla mummoikään ja siirtyvät ajasta ikuisuuteen.

Vierailija
8/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä! t. entinen päivi. Kun sekä etu- että sukunimessä on ääkkösiä ja Päivi on täysin tuntematon ja outo nimi, josta ei tiedä onko mies vai nainen, niin jouduin moniin hankaliin tilanteisiin lento- ja laivalippuja varatessa. Lopulta, kun muutin ulkomaille kokonaan, oli pakko vaihtaa nimeä, ei vaan jaksanut jatkuvia virheitä ja sähläämistä joka asiassa. 

Mä olen myös Päivi ja asun ulkomailla. Oon alkanut täällä arvostaa nimeäni, koska se on ihan huippu eksoottinen. 

Vierailija
9/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös Päivi ja asun ulkomailla. Oon alkanut täällä arvostaa nimeäni, koska se on ihan huippu eksoottinen. 

A-ha. Minä en halua olla huippueksoottinen, kun olen muuten hyvin tavallinen, ja haluan selvitä yhdellä jonotuksella asioista ja saada paketit kotiini.

Vierailija
10/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nimeltä

Vierailija
11/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi :) 

Päiville terveiset 🧡

Vierailija
12/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ole juuri nyt ajankohtaisimpien nimien joukossa. En antaisi pikkulapselle. Mutta on ihan ok joidenkin 50-60-vuotiaiden nimenä. Sinänsä kaunis mielleyhtymä tulee. 

Vierailija
13/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A-ha. Minä en halua olla huippueksoottinen, kun olen muuten hyvin tavallinen, ja haluan selvitä yhdellä jonotuksella asioista ja saada paketit kotiini.

En kritisoinut sinua :) Kerroin vain miten itse koen nimeni. 

Vierailija
14/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivin ja öin.

Vierailija
15/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi oot tärkee 🌼

Vierailija
17/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Päivi miestenlehdessä pyllistänyt, ainakin Leevin mukaan.

Vierailija
18/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Päivi-nimestä ennen kuin se oli cool

Vierailija
19/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika nimeltä

Leif.

Vierailija
20/23 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Päivi miestenlehdessä pyllistänyt, ainakin Leevin mukaan.

Se oli Kyllikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi