Voiko nainen mennä Mroomiin asiakkaaksi?
Kommentit (106)
Naiset perustavat edelleenkin alle 10 % yrityksistä. Helpompaa on uhriutua ja ulista?
Uh! passais mullekki. kui pahasti boneria vastaan taistelit? :D voin fiilata sen tunteen
Sen verran tämä tuntuu ärsyttävän miehiä, että taidanpa joskus huvikseni pistäytyä tuolla. :)
Onkohan siellä jonkinlainen ulkonäkökarsinta työhönotossa?
Vierailija kirjoitti:
Naiset perustavat edelleenkin alle 10 % yrityksistä. Helpompaa on uhriutua ja ulista?
Veikkaan, että parturi-kampaamoista suurin osa on naisten perustamia. Jostain kumman syystä suurin osa niistä kuitenkin haluavaa riistää naisia veloittamalla sukupuolen, ei tehdyn työn perusteella. Nainen on naiselle susi?
Ettekö te naiset saa edes rekkalesboparturia itse itsellenne pystyyn? Mroom on miehen perustama parturiliike miehille.
Lukiessani Mroomin nettisivuilta heidän tarinaansa tunnistan itseni heidän kuvauksestaan. Haluan nopeaa, helppoa ja vaivatonta hiustenleikkuuta lyhyille hiuksille. Kampaamojen "toimintatavat rakennettiin naisten tarpeiden ja toiveiden mukaisiksi", mikä saa minutkin naisena tuntemaan itseni ulkopuoliseksi naisten kampaamossa, koska en halua trendikampauksia väreillä, vaan siistin lyhyen tukan.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran tämä tuntuu ärsyttävän miehiä, että taidanpa joskus huvikseni pistäytyä tuolla. :)
Mikäs siinä, teet vain itsestäsi naurettavan pellen.
Toivottavasti Mroom kieltäytyy palvelemasta naisia. Koko liikeideahan on olla miesten parturi.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te naiset saa edes rekkalesboparturia itse itsellenne pystyyn? Mroom on miehen perustama parturiliike miehille.
Mikäs sinua nyt kaikkein eniten riepoo? Rekat, lesbot, lyhyet tukat naisilla vai se, että hiuksiasi leikataan samoilla välineillä kuin naisten hiuksia? Newsflash: ne Mroomin parturit ovat yleensä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, teet vain itsestäsi naurettavan pellen.
Ainakin on sitten hauskaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mroom kieltäytyy palvelemasta naisia. Koko liikeideahan on olla miesten parturi.
Jep. Seuraavakasi sinne pitäisikin sitten tilata naistenlehdet, pistää pystyyn lasten leikkinurkka ja sävyttää seinät naisellisemman värisiksi.
Mroomin työntekijänä: saa tulla, jos nainen leikkaa "samanlaisia" malleja kuin miehet (lyhyitä, "miehekkäitä")
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tarjota miehille helpompaa ja mukavampaa hiustenleikkuuta. Nettisivuillaan eivät sano, että naiset eivät saa tulla liikkeeseen. Useimmat naiset luultavasti vain eivät saisi sieltä sellaista kokemusta kuin haluaisivat eiväktä siksi käy siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sinua nyt kaikkein eniten riepoo? Rekat, lesbot, lyhyet tukat naisilla vai se, että hiuksiasi leikataan samoilla välineillä kuin naisten hiuksia? Newsflash: ne Mroomin parturit ovat yleensä naisia.
Miksi et perusta itse Froomia?
Miehille suunnattu palvelu, mikä siinä on mielestäsi niin väärin?
Parturin sukupuolella ei ole väliä, paikan ilmapiirillä, imagolla ja muilla asiakkailla on.
En halua kuunnella kanojen kalkatusta hiustenleikkuuni ohessa viereisestä tuolista.
Vierailija kirjoitti:
Mroomin työntekijänä: saa tulla, jos nainen leikkaa "samanlaisia" malleja kuin miehet (lyhyitä, "miehekkäitä")
Jos Karoly Garam tulee polkkatukkineen pyytämään tasauksen, niin mitä teette? Jos mä tulen kolme kertaa ohuemmalla polkkatukallani, niin mitä teette?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tuollaisia malleja itse juuri käytän. Tavallisesti kampaamoissa eivät vaan uskalla leikata mitään miehisiä tukkia naiselle, kun ilmeisesti sukupuoliroolit istuu edelleen tiukassa.
Tämä on siis vain hintakysymys? Miksi ette vaadi muista kampaamoista halvempaa hiustenleikkuuta lesbotukallenne?
Mroomiin pääsee naiset sisälle ostamaan lahjakortteja jne mutta eivät leikkaa naisten hiuksia
Voisikohan mies hankkia itselleen salijäsenyyden LadyLinesta, jos ei halua treenata isojen ukkojen kanssa sekasalilla?