Voiko nainen mennä Mroomiin asiakkaaksi?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Oulussa on parturiliike sloganilla "for men and hipsters", ja sinne varmaan saa naisetkin astella. Monesti Mroomista ohi kävellessäni olen kyllä miettinyt samaa kuin Ap.
Älä kävele ohi vaan pistäydy kysymässä. Problem solved!
Hemmetti että osataan kaikesta loukkaantua!
Suomen kaupunkien keskustat on kampaamoja pullollaan, ja silti lumihiutalefeministi loukkaantuu, triggeröityy ja ties mitä, kun miehillekin on oma paikka...
On teillä ongelmat!
Mies 42v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin miehen, jos käyttäisi mroomia. Niin ällöttävää miesasiamiehistelyä ettei mikään. VAIN MIEHILLE, minä mies, minä menen! Ei jaksa nykyaikana.
Jaa? No mitäs mun sitten pitäis ajatella kun kerran yritin päästä tukanleikkuuseen ja sielläpäin missä asuin oli mahdollista vain kävellä sisään parturiin.
Eli menin sisään tämmöseen hyvin perus-pulilan näköiseen liikkeeseen. Mutta muija siellä sihisi hampaiden välistä silmät leimuten että liike on vain naisille. Eikä tod. näyttänyt miltään hienolta rouvain salongilta ulospäin.
Yritin sitten puhelimella varata aikaa toiseen liikkeeseen ja akka siellä tiuskaisi että leikkaa vain naisia. Kolmas taas hihitti hermostuneena että on joskus miestenkin hiuksia leikannut mutta ei millään oo vapaita aikoja...
Nuo liikkeet olivat enemmän tai vähemmän samalla alueella että tiedä sitten mihin lesbokortteliin olin mahtanut eksyä.
Asiakkaitten valikointi sukupuolen perusteella on laitonta. Siihen voivat toki vedota, etteivät tee lyhyiden hiusten koneleikkausia, mutta eivät siihen, että eivät palvele miesasiakkaita.
Ja se tosiaan vaikuttaa, lukeeko ikkunassa pelkkä parturi, pelkkä kampaamo vai parturi-kampaamo.
Onko se palstasediltä pois jos joku rekkalesbo käy m-roomissa. Hei Jorma sä saat haluamasi hiustyylin haluamassasi parturissa mutta anna Pirjo-lesbon tehdä sama jos Pirjo-lesbo haluaa. Epäselvää?
Imagon kanssa ei kannata pelleillä tai voi tulla asiakaskato ja firman syöksykierre alkaa. Itse käyn mroomissa koska mainostaa parturia miehille ilman ajanvarausta 👍