Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita yli-innokas anoppi (vauvan isoäiti) ?

Hulluko..?
29.07.2016 |

Meillä on nyt noin 4kk ikäinen vauva ja ennen lapsen syntymää ei anoppi ahdistanut. Nyt pitäisi olla näkemässä mahdollisimman usein ja tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että hänen pojallaan on nyt oma perhe ja kaivataan myös omaa rauhaa. Jos menemme kylään anoppi "repii" vauvan sylistä ja ei haluaisi siellä ollessa päästää sylistään, vaikka lapsi selvästi ei ole tyytyväinen. Sivusta seuraaminen turhauttaa. Ja se loputon vauvalle "lässyttäminen" ärsyttää. Muilla samanlaisia fiiliksiä?

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule poikasi kotiin miniän poissaollessa, jos haluat sovun säilyttää. Pitkän päälle se on tärkeä asia. Ole viisas vanhempana ihmisenä,niin saat tulevaisuudessa nauttia hyvistä väleista yms.

Vierailija
182/183 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraile harvoin sillä on Sana: "älä astu lähimmäisesi kotiin liian usein ettei hän sinuun kyllästyisi ja alkaisi sinua vihata."

Odota vastavierailua,sitten vuorostasi voit käydä.ellei erikseen kutsuta. Näin saat hyvät välit säilytettyä. Anoppi ja appi ovat vieraat miniälle/ vävylle,siksi tämä kohteliaisuus on tärkeä pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lapsena saanut olla edes äidinsylissä kuin alkuun vähän. Oli kaksi vanhempaa siskoa,nuorempi syntyi 1vuosi,1kk ja 16 pv minun jälkeeni . Siihen loppui lapsuus,mitä äitiin tulee. Mummo piti lähellään kyllä. Hän kuoli ,kun olin teini. Siitä asti olen omillani ollut koko ikäni,mitä tuli äitiin. Sain loistomiehen,hyvän ja rakkaan korvaukseksi.Eikä minulla ollut äitiä sen jälkeen,vaikka kuoli vasta 82v iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi