Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok kysyä lapsen kaverien rokotuksista?

Vierailija
29.07.2016 |

Omat lapset on rokotettu, mutta nykyään rokottamattomia tuntuu olevan yllättävän paljon.
Onko ok kysyä vanhemmilta onko heidän lapsensa rokotettu ja kieltää rokottamattomia lapsia tulemasta meille leikkimään? Ja samaten kieltää meidän lapsia menemästä heille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähipiirissä olisi paljon rokottamattomia ja alkaisi vaikkapa tuhkarokkoepidemia, en usko, että tuo järjestely auttaisi mitään, koska tauti leviäisi kyllä tehokkaasti päiväkodeissa ja kouluissa.

Vierailija
2/4 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähipiirissä olisi paljon rokottamattomia ja alkaisi vaikkapa tuhkarokkoepidemia, en usko, että tuo järjestely auttaisi mitään, koska tauti leviäisi kyllä tehokkaasti päiväkodeissa ja kouluissa.

Toi on kyllä ihan totta! :/

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit kysyä. Tosin minä haluan tietää myös sinun rokotuksistasi, koska suurimmalla osalla suomalaisista aikuisista naisista rokotesuoja ei ole kattava. En halua, että rokotettu lapseni saa perheestäsi esim. hinkuyskän vain siksi, että sinä et pidä huolta rokotuksista.

Meillä lapset on rokotettu ohjelman mukaisesti ja vähän enemmän. Silti on sairastettu hinkuyskä ja vesirokko, viimeksimainittu jopa kahteen kertaan.

Vierailija
4/4 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain aikuisena MPR rokotteen x 2, olen vm. 66, ja meidän ikäluokalle ei tuhkarokkoa vastaan annettu rokotetta koska sitä ei vielä ollut tarjolla.