Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on niin suuri pettymyksen aihe mulle

Vierailija
29.07.2016 |

Se vaan on. Valitsin sen huolellisesti, mutta ei se ollutkaan hyvä valinta, koska itse aloin muuttua. Ja on mies ilmankin muuttumistani pettymyksen aihe minulle. Ei hän elä perhe-elämääkään laisinkaan minun kuvittelemallani tavalla. En kestä. Mulla on väärä mies, aarght. Siis minulle väärä. Mun on vaikea kuitenkaan erota, koska ei siellä ole näköpiirissä elämää, yksinäisenä. Masennusta vain. Mies ei tee asioita siten kuin mä haluaisin. Olen sille sanonut sata kertaa, että tee näin, mutta mies ei tee. Nyt alan olla liian pettynyt kestämään enää syyttäen itseäni liioista vaatimuksista. Näin olen siis tehnyt ja ajatellut, että mä vaadin liikoja tai väärin. Mutta ei se olisi liikaa vaadittu, että elämäni olisi sellaista kuin itse haluan. Se olisi kivaa.

Kommentit (333)

Vierailija
141/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kohta joku tekee susta ilmoituksen lastensuojeluun.

No siis vaikeuksista puhuminenko se noin paljon pelottaa? Olisipa minunkin äidistäni soitettu lastensuojeluun.

Ap

Miksi jatkat kun sut on tunnistettu? Varmasti sossua kiinnostaa kun on noin epätasapainoinen äiti.

Vierailija
142/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sulle on sopivaa kumppania olemassa. Tekstisi perusteella vaikutat hankalalta ja vaikealta ihmiseltä.

Voit elää yksin. Sekin tulee olemaan jatkuvaa valitusta, mutta kenenkään ei sitten ainakaan tarvitse kuunnella sitä.

Jos haluat olla hyvä ihminen, vapauta miehesi ja lapsesi itsestäsi.

Elä yksin! Onnellinen et tule olemaan, mutta et tule ikinä olemaan sitä muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että sulle on sopivaa kumppania olemassa. Tekstisi perusteella vaikutat hankalalta ja vaikealta ihmiseltä.

Voit elää yksin. Sekin tulee olemaan jatkuvaa valitusta, mutta kenenkään ei sitten ainakaan tarvitse kuunnella sitä.

Jos haluat olla hyvä ihminen, vapauta miehesi ja lapsesi itsestäsi.

Elä yksin! Onnellinen et tule olemaan, mutta et tule ikinä olemaan sitä muutenkaan.

Ei varmaan tällaisena nykyään olekaan. Ja se että tilanteeni on tällainen on huutava vääryys. Miksi te olette tasapainoisempia? Millä oikeudella? Ette te ole joutuneet tekemään sen eteen samaa mitä minä joudun, jos haluan kyetä parisuhteeseen jonkun kanssa jota rakastan. Tämä on niin paskaa että tapan koko maapallon. No, en tapa. Mutta siis aivan epäreilua. Mulla on omaisuutta, sitä ei kaikilla ole, onhan sekin epäreilua. Silti vituttaa. Ei kai se, että syntyy varakkaalle isälle tarkoita sitä, että nonni, viemme kykysi ihmissuhteisiin?

Ap

Vierailija
144/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti joku lapseton voi sitten kysyä, että millä oikeudella hän sitten on tahattomasti lapseton, mutta hänellekin on varmaan enemmän tukea tarjolla omassa surussaan kuin mulle mun suruissa, jota kukaan vittupääidiootti ei edes ymmärrä. En itsekään, mutta en olekaan mikään vitun terapeutti.

Ap

Vierailija
145/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen ansainnut joka pennin jonka perin korvauksena ihmissuhdeongelmistani. Mikähän on lapsettoman tai köyhän kompensaatio? Sädekehä pään päällä varmaan.

Ap

Vierailija
146/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti joku lapseton voi sitten kysyä, että millä oikeudella hän sitten on tahattomasti lapseton, mutta hänellekin on varmaan enemmän tukea tarjolla omassa surussaan kuin mulle mun suruissa, jota kukaan vittupääidiootti ei edes ymmärrä. En itsekään, mutta en olekaan mikään vitun terapeutti.

Ap

Niin enkä ole tasapainoinenkaan, siksikään en ymmärrä surujani, mutta te väitätte, että te ymmärrätte, koska olette niitä tasapainoisia. Mutta ette tekään ymmärrä. Syytätte vain minua, kun sanon, että ette ymmärrä, vaikka vika on teissä, kun väitätte ymmärtävänne, mutta ette ymmärrä.

Ap

Vierailija
147/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän useimmat vanhemmat toimi vanhempina kuten vain kykenevät. Jos eivät ole kyenneet hyvin, harmi, mutta minkäs sille tekee. Itse ainakin lakkasin syyttelemästä vanhempiani tekemistään virheistä jo ajat sitten - ymmärrän että he eivät olleet täydellisiä, kuten en minäkään ole. Lapsuuttaan ei voi muuttaa, eteenpäin.

Mitä sitten mieheesi tulee, hän voi olla sinulle pettymys, mutta se ei ole hänen syynsä. Hänellä ei ole velvollisuus olla tässä maailmassa juuri sinun mieleiselläsi tavalla. Hänkin on kokonainen oma ihmisensä tunteineen, haluineen ja toiveineen. Ota tai jätä.

Vierailija
148/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän useimmat vanhemmat toimi vanhempina kuten vain kykenevät. Jos eivät ole kyenneet hyvin, harmi, mutta minkäs sille tekee. Itse ainakin lakkasin syyttelemästä vanhempiani tekemistään virheistä jo ajat sitten - ymmärrän että he eivät olleet täydellisiä, kuten en minäkään ole. Lapsuuttaan ei voi muuttaa, eteenpäin.

Mitä sitten mieheesi tulee, hän voi olla sinulle pettymys, mutta se ei ole hänen syynsä. Hänellä ei ole velvollisuus olla tässä maailmassa juuri sinun mieleiselläsi tavalla. Hänkin on kokonainen oma ihmisensä tunteineen, haluineen ja toiveineen. Ota tai jätä.

On se sikäli hänen syynsä, että olen koko ajan kertonut, millainen toivon hänen olevan, eikä hän ole kertaakaan sanonut, ettei ole sellainen. Lopulta tajusin sen itse.

Ap

Vierailija
149/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksei sano, etten ole sellainen mies, jollaista toivot? Mulla on mennyt aika hukkaan, no, ei, sitä ei voi sanoa. En olisi löytänyt ketään muutakaan, koska olin vielä enemmän haavoittunut ennen häntä. Mutta silti. Ettei voi sanoa, että en ole sellainen kuin toivot?? Mä sitten odotan, että kaippa se nyt ymmärsi, mitä mä pyydän... Jaha, et ymmärtänyt edes sanoa, että muuttuminen on sulle evvk.

Ap

Vierailija
150/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis on mulla tavallaan mennyt aikaa hukkaan mutta sitähän mun koko elämä on. Ei millään pääse mihin haluaa eikä saa mitä haluaa eikä onnistu missään. Että siis jos mulla ois tää tilanne kuin nyt on ja olisin 25-vuotias, niin saisin paljon paremman elämän.

Ap

Vierailija
151/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai korjaan mielekkäämmän elämän ja enemmän itseni näköisen elämän. Nyt jopa osaisin ajatella, että voin elää niin kuin minä haluan jos se ei ole laitonta tai muuten satuta tarkoituksellisesti ketään. En oikeastaan edes tiedä millaista elämää haluan elää, mutta voisin nähdä mihin elämä kuljettaa ja ehkä vastaus olisi jo pitemmällä kuin se nyt on. Jotkut eivät tule koskaan sitä tietämään, eli sikäli olen jo heitä paremmassa asemassa, kun edes tajuan, että saa elää kuten itse haluaa.

Ap

Vierailija
152/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ketään joka auttaisi sinua ottamalla lapet hoitoon ja pääsisit jonnekin lepäämään pariksi viikoksi esim. ulkomaille.  

Tekisi kaikille hyvää.

Vierailija
153/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miksei sano, etten ole sellainen mies, jollaista toivot? Mulla on mennyt aika hukkaan, no, ei, sitä ei voi sanoa. En olisi löytänyt ketään muutakaan, koska olin vielä enemmän haavoittunut ennen häntä. Mutta silti. Ettei voi sanoa, että en ole sellainen kuin toivot?? Mä sitten odotan, että kaippa se nyt ymmärsi, mitä mä pyydän... Jaha, et ymmärtänyt edes sanoa, että muuttuminen on sulle evvk.

Ap

Eihän ihmiset "muutu"! Ihminen on millainen on. Et voi odottaa, että jonkun ihmisen persoona muuttuu vain kun sinä haluat. Ei se niin mene. Sinä olet tehnyt virhearvion: mies ei ole sellainen kuin sinä toivot. Mutta se on sun vika, ei hänen. Hän on ollut millainen on ja sinä olet ottanut hänet puolisoksi. Joko elät asian kanssa tai eroat.

Vierailija
154/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä mä näen että sulla on todellinen ongelma, mutta se ei ole miehesi. Niin kauan kun jatkat muiden syyttelemistä siitä että olet tyytymätön, mikään ei tule koskaan muuttumaan hyväksi. Miksi miehesi pitäisi muuttua, mutta sinun ei?

Vierailija
155/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ketään joka auttaisi sinua ottamalla lapet hoitoon ja pääsisit jonnekin lepäämään pariksi viikoksi esim. ulkomaille.  

Tekisi kaikille hyvää.

Se ois ihanaa, no, mies puhui että menisivät ensi viikolla vielä sukuloimaan ennen kuin lasten koulu alkaa. Mä olen töissä. En pääse siis minnekään. En tajua miten oon näin epäitsenäinen. Tai siis miksi tunnen tekeväni väärin itsenäisesti toimien parisuhteessa. Että kohta se toinen suuttuu ja hylkää. Siis tarkoitan, että vaan jotenkin halvaannun ja jähmetyn. En elä. En elänyt yksinkään, mutta en ollut myöskään vastuussa kenestäkään.

Ap

Vierailija
156/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä mä näen että sulla on todellinen ongelma, mutta se ei ole miehesi. Niin kauan kun jatkat muiden syyttelemistä siitä että olet tyytymätön, mikään ei tule koskaan muuttumaan hyväksi. Miksi miehesi pitäisi muuttua, mutta sinun ei?

Kyllä mäkin haluan muuttua, mutta oon siinäkin aika yksin, koska mies ei toisaalta halua sanoa millainen mun tulisi olla. Pelkään sit kai, että olisin sellainen minkä se sanoo hyi ja että mies sanoo, ettei voi olla kanssani, että oon niin viallinen ja se olisi kolaus itsetunnolleni. Ettei minusta voi kukaan välittää. Että eikö sitten olisi ihan turha etsiä ketään, en kelpaa siis kellekään. No, sanoin aikaisemmin, etten varmaan voisi olla itsekään kenenkään kanssa tyytyväinen ja sekin on totta. Haluaisin, mutta kun aina jokin loukkaa, satuttaa tai pettymyksiä tulee vastaan aivan kaikessa ihmissuhteissa.

Ap

Vierailija
157/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän ihmiset "muutu"! Ihminen on millainen on. Et voi odottaa, että jonkun ihmisen persoona muuttuu vain kun sinä haluat. Ei se niin mene. Sinä olet tehnyt virhearvion: mies ei ole sellainen kuin sinä toivot. Mutta se on sun vika, ei hänen. Hän on ollut millainen on ja sinä olet ottanut hänet puolisoksi. Joko elät asian kanssa tai eroat.

Miksi mun äiti sitten luuli noin? Hän sai minut ja ilmeisesti olin pettymys. Millä oikeudella hän koki niin?

Ap

Vierailija
158/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nytkin yksin kotona lasten kanssa kolme päivää. Tai eilen ei tarvinnut olla yksin, serkkuni oli vauvansa kanssa käymässä.

Ap

Vierailija
159/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi mun äiti sitten luuli noin? Hän sai minut ja ilmeisesti olin pettymys. Millä oikeudella hän koki niin?

Ap

Me ei olla vastuussa äitisi luuloista, eikä ole miehesikään.

Vierailija
160/333 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Me ei olla vastuussa äitisi luuloista, eikä ole miehesikään.

No en mä nyt niin väittänytkään. Vittu kun säkään et tajua mitään. Et edes sitä, miltä mahtaa tuntua olla se lapsi. Et osaa asettua yhtään sen lapsen asemaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi