HS kolumni tänään: Naiset haluavat hyvätuloisen miehen
http://www.hs.fi/torstai/a1469589835090?ref=hs-etusivub-luetuimmat-#1
Siinä totuutta kerrakseen. Tälläkin palstalla naiset rääkyvät yhdessä kuorossa, kuinka tuo ei ole totta. Totta se kuitenkin on ja jokainen +30 vuotias mies sen jo tietää.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Aika turhaa sanahelinää koko kolumni. Mikä sen pointti oli? Ehkä tuon miehen on vaikea löytää naista, joka olisi samalla aallonpituudella. Sehän se on tärkeintä, kuten hän itsekin lopussa vähän eri sanoin toteaa.
Denialismia pukkaa, kuten kaikissa naisiin liittyvissä totuuksissa. Esimerkiksi Heli Vaarasen haastattelut.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvätuloinen mies (n.100 000/v.). Mistä löytäisin samantasoisen naisen?
Ps. Ei sitten mikään kurppa.
Tuo palkkasiko todistaa, ettet itse ole kurppa? Eikö tässä kolumnissa ollut tarkoitus nostaa esille yksi määräävä tekijä parinmuodostuksessa. Sinä nostat esille kaksi rinnakkaista vaatimusta.
Naiset aina sanoo että "kunhan mies elättää itsensä niin se riittää" mutta tämä kuulostaa bullshitiltä, miksi miehellä sitten pitäisi olla korkea status ja isot tulot? Kyllähän kaikki elättävät itsensä muutenkin, taitaa olla enemminkin niin että nainen haluaa miehellä olevan isot tulot ja sitten miehen lompakko on yhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika turhaa sanahelinää koko kolumni. Mikä sen pointti oli? Ehkä tuon miehen on vaikea löytää naista, joka olisi samalla aallonpituudella. Sehän se on tärkeintä, kuten hän itsekin lopussa vähän eri sanoin toteaa.
Denialismia pukkaa, kuten kaikissa naisiin liittyvissä totuuksissa. Esimerkiksi Heli Vaarasen haastattelut.
Heli Vaarasesta en tiedä mitään. En minäkään ole onnistunut löytämään miestä ja perhe on jäänyt perustamatta. Se ei siltikään tarkoita sitä, että suhtautuisin miehiin sukupuolena vihamielisesti, yleistävästi tai halveksivasti.
Mitä ihmeellistä tuossa on? Kyllä minä miehenä ymmärrän täysin, että nainen joka haluaa perheen, haluaa sellaisen perustamiselle mahdollisimman vakaat olosuhteet ja luultavasti paras indikaatio tässä yhteiskunnassa sellaisesta on tulotaso.
Jotenkin näissä keskusteluissa unohdetaan korkeakouluopiskelijat joissa harvemmin on hyvätuloisia miehiä (tai naisia). Silti ainakin omassa koulussa on suuri määrä pariskuntia joista sekä mies että nainen elää opintotuella ja tienaa jollain osa-aikatyöllä siinä sivussa. Kuukausitulot ovat siis sekä miehillä että naisilla luokkaa 500-1500kk. Puhun siis nyt 18-25 vuotiaista. En tunne omasta koulustani yhtäkään naista joka tapailisi ainoastaan vastavalmistuneita jne. tulotason vuoksi. Syrjäytyneitä tosin on sekä miehissä että naisissa. Naiset pysyttelevät omissa oloissaan kun taas syrjäytyneet miehet tulevat kaikkiin juhliin vetämään kauheat määrät viinaa ja lääppimään.
Itse olen yksi hyvätuloisista ja olen nainen. Minulla on myös oma asunto. Kaikki miehet keitä olen tapaillut ovat opiskelijoita ja lähes poikkeuksetta huonompituloisia kun minä. Eipä ole haitannut. Sen sijaan alkoholiongelmat, aggressiivisuus ja heikko itsetunto (johon liittyy esim muiden haukkuminen) ovat aika laaja ongelma. En kuitenkaan leimaa koko mies sukupuolta huonojen kokemuksien takia.
Kolumniin en osaa ottaa kantaa muuten kun että omalla kohdalla se ei päde. Eikä se päde omassa laajassa tuttavapiirissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en halua rikasta miestä. Itsekin tienaan moninkertaisesti enemmän kuin kouluttamaton mieheni, jonka kanssa olemme seurustelleet teini-ikäisestä saakka.
Oletko koskaan kuullut sanontaa "poikkeus vahvistaa säännön"?
Näytätkö poikkeuksen jossain fysiikan laissa? Ja sitä paitsi, tarpeeksi monta poikkeusta vesittää teidän "sääntönne".
Vierailija kirjoitti:
Tähän rahanahneuteen kun yhdistetään korkeat mt-ongelmaisten naisten määrä, prinsessaharhat, halu muuttaa miestä, miesten mitätöinti ja vähättely naisten ja yhteiskunnan toimesta, naisten väkivaltaisuus ja alkoholismi, niin kylläpä olen taas tyytyväinen MGTOW-elämääni.
Kannattaisi suomalaisten miesten pikkuhiljaa alkaa heräilemään siihen, millainen suomalainen nainen oikeasti on.
No ei aivan näin. 80% suomalaisista on tosi onnellisia. Sinä et valitettavasti valituksinesi kuulosta kuuluvan tähän joukkoon. Mieluummin jakaa omastaan ja on onnellinen yhteisestä hyvinvoinnista. Sinä et tätä ymmärrä ja siksi jäät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mene hyvämies ulkomaille. Suomesta on vaikea löytää tasoistasi naista.
Vierailija kirjoitti:
Kurppakin voi olla fiksu ja hauska, sinä taas et vaikuta kummaltakaan.
T. Hyvätuloinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Katsele lääkäreitä, lakinaisia tai korkeassa asemassa olevia kauppatieteilijöitä. Kyllä meitä on. Monet ollaan vaan jo varattuja eikä meitä välttämättä saa hurmattua pelkällä veroäyrillä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän rahanahneuteen kun yhdistetään korkeat mt-ongelmaisten naisten määrä, prinsessaharhat, halu muuttaa miestä, miesten mitätöinti ja vähättely naisten ja yhteiskunnan toimesta, naisten väkivaltaisuus ja alkoholismi, niin kylläpä olen taas tyytyväinen MGTOW-elämääni.
Kannattaisi suomalaisten miesten pikkuhiljaa alkaa heräilemään siihen, millainen suomalainen nainen oikeasti on.
Pähkinänkuoressa kaikkien viestiesi sisältö. Laita talteen, voit jatkossa lähettää aina tämän saman, kätevää.
Ps. muista myös vittutupot
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en halua rikasta miestä. Itsekin tienaan moninkertaisesti enemmän kuin kouluttamaton mieheni, jonka kanssa olemme seurustelleet teini-ikäisestä saakka.
Oletko koskaan kuullut sanontaa "poikkeus vahvistaa säännön"?
Näytätkö poikkeuksen jossain fysiikan laissa? Ja sitä paitsi, tarpeeksi monta poikkeusta vesittää teidän "sääntönne".
Mutta kun näitä poikkeuksia ei ole tarpeeksi montaa, hölmö.
No onpa taas. Tietenkin naisena haluan miehen josta on turvaa jälkeläisten kanssa - mikä nyky-yhteiskunnassa tarkoittaa siis rahaa. Vastaavasti mies haluaa nuoren ja kauniin naisen. Evoluutiopsykologiaa, biologiaa, what ever. Ero on siinä, että naisia haukutaan sen takia pinnallisiksi prinsessaharhaisiksi lompakkoloisiksi, mutta vastaavasti miesten halut ovat itsestäänselviä ja normaaleja. Siksi naisena joutuu leikkii, ettei se varakkuus yhtään kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin näissä keskusteluissa unohdetaan korkeakouluopiskelijat joissa harvemmin on hyvätuloisia miehiä (tai naisia). Silti ainakin omassa koulussa on suuri määrä pariskuntia joista sekä mies että nainen elää opintotuella ja tienaa jollain osa-aikatyöllä siinä sivussa. Kuukausitulot ovat siis sekä miehillä että naisilla luokkaa 500-1500kk. Puhun siis nyt 18-25 vuotiaista. En tunne omasta koulustani yhtäkään naista joka tapailisi ainoastaan vastavalmistuneita jne. tulotason vuoksi. Syrjäytyneitä tosin on sekä miehissä että naisissa. Naiset pysyttelevät omissa oloissaan kun taas syrjäytyneet miehet tulevat kaikkiin juhliin vetämään kauheat määrät viinaa ja lääppimään.
Itse olen yksi hyvätuloisista ja olen nainen. Minulla on myös oma asunto. Kaikki miehet keitä olen tapaillut ovat opiskelijoita ja lähes poikkeuksetta huonompituloisia kun minä. Eipä ole haitannut. Sen sijaan alkoholiongelmat, aggressiivisuus ja heikko itsetunto (johon liittyy esim muiden haukkuminen) ovat aika laaja ongelma. En kuitenkaan leimaa koko mies sukupuolta huonojen kokemuksien takia.
Kolumniin en osaa ottaa kantaa muuten kun että omalla kohdalla se ei päde. Eikä se päde omassa laajassa tuttavapiirissäkään.
Anna, kun täti kertoo. Tarpeeksi nuorena eletään hetkessä eikä mietitä sen kummemmin. Sitten ehkä keskimäärin jossain vaiheessa opiskeluja alkaa nousta tietoisuus itsensä elättämisestä ja oman elintason määrittämisestä ja sen saavuttamisen helppoudesta tai vaikeudesta. Tällöin aletaan katsoa kumppania, jonka opinnot antavat tulevaisuuteen riittävän option halutusta tasosta.
Ihan yleista tietoahan tuo on. Naisista about 99% on ahneita rahan ja materiaalissa perässä juoksevia horoja, vaikka av:lla tätä ei kehdata rehellisesti myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleista tietoahan tuo on. Naisista about 99% on ahneita rahan ja materiaalissa perässä juoksevia horoja, vaikka av:lla tätä ei kehdata rehellisesti myöntää.
Ja miehistä 99% tappelee näiden horojen suosiosta, vaikka ei sitä kehdata rehdisti myöntää. ?
Vierailija kirjoitti:
No onpa taas. Tietenkin naisena haluan miehen josta on turvaa jälkeläisten kanssa - mikä nyky-yhteiskunnassa tarkoittaa siis rahaa. Vastaavasti mies haluaa nuoren ja kauniin naisen. Evoluutiopsykologiaa, biologiaa, what ever. Ero on siinä, että naisia haukutaan sen takia pinnallisiksi prinsessaharhaisiksi lompakkoloisiksi, mutta vastaavasti miesten halut ovat itsestäänselviä ja normaaleja. Siksi naisena joutuu leikkii, ettei se varakkuus yhtään kiinnostakaan.
:D Miksi naiset ovat niin kovia selittelemään. "Siksi naisena joutuu leikkii..."
Ryhdistäydy, nainen, ja ota vastuuta omista valinnoistasi. Sano selkä suorana, että miehen rahoilla on sinulle merkitystä. Älä yritä selitellä omaa käytöstäsi, se ei ole aikuisen ihmisen käytöstä.
Tilastollisesti varmasti naiset pääosin haluavat hyvätuloisen miehen. Jokaiselle yksittäiselle naiselle tuo ei välttämättä ole tärkeää tietenkään. Tilastollisesti miehelle taas naisen tulotaso ei ole lähimainkaan niin tärkeää kuin naisille miehen tulotaso. Miehet saattavat jopa vältellä hyvätuloista uranaista.