Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS kolumni tänään: Naiset haluavat hyvätuloisen miehen

Vierailija
28.07.2016 |

http://www.hs.fi/torstai/a1469589835090?ref=hs-etusivub-luetuimmat-#1

Siinä totuutta kerrakseen. Tälläkin palstalla naiset rääkyvät yhdessä kuorossa, kuinka tuo ei ole totta. Totta se kuitenkin on ja jokainen +30 vuotias mies sen jo tietää.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan rääkynyt. Useammankin kerran olen palstalla kirjoittanut haluavani miehen olevan samaa tulotasoa kuin itsekin olen. Ja koska olen hyvätuloinen, se tarkoittaa, että myös miehen tulee olla hyvätuloinen. 

Vierailija
42/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö kenellekään naiselle että mies tienaa vain 2100€/kk?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa taas. Tietenkin naisena haluan miehen josta on turvaa jälkeläisten kanssa - mikä nyky-yhteiskunnassa tarkoittaa siis rahaa. Vastaavasti mies haluaa nuoren ja kauniin naisen. Evoluutiopsykologiaa, biologiaa, what ever. Ero on siinä, että naisia haukutaan sen takia pinnallisiksi prinsessaharhaisiksi lompakkoloisiksi, mutta vastaavasti miesten halut ovat itsestäänselviä ja normaaleja. Siksi naisena joutuu leikkii, ettei se varakkuus yhtään kiinnostakaan.

:D Miksi naiset ovat niin kovia selittelemään. "Siksi naisena joutuu leikkii..."

Ryhdistäydy, nainen, ja ota vastuuta omista valinnoistasi. Sano selkä suorana, että miehen rahoilla on sinulle merkitystä. Älä yritä selitellä omaa käytöstäsi, se ei ole aikuisen ihmisen käytöstä.

justhan mä myönsin että rahalla todellakin on merkitystä. ja olen valinnut itselleni miehen jolla riittävä tulotaso & omaisuus.

Vierailija
44/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleista tietoahan tuo on. Naisista about 99% on ahneita rahan ja materiaalissa perässä juoksevia horoja, vaikka av:lla tätä ei kehdata rehellisesti myöntää.

Ja miehistä 99% tappelee näiden horojen suosiosta, vaikka ei sitä kehdata rehdisti myöntää. ?

Se, että miehistä 99% on - jos on - heikkopäisiä lampaita, jotka alistuvat porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen, ei tee naisten ahneudesta ja pinnallisuudesta yhtään sen hyväksyttävämpää.

Vierailija
45/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

riittää, jos sulla on tarpeeksi omaisuutta.

Vierailija
46/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan rääkynyt. Useammankin kerran olen palstalla kirjoittanut haluavani miehen olevan samaa tulotasoa kuin itsekin olen. Ja koska olen hyvätuloinen, se tarkoittaa, että myös miehen tulee olla hyvätuloinen. 

Minä taas olen nykyään hyvätuloisuuden lisäksi varakas, joten nyt minulla olisi varaa ottaa köyhäkin mies. 

Vierailija
47/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän rahanahneuteen kun yhdistetään korkeat mt-ongelmaisten naisten määrä, prinsessaharhat, halu muuttaa miestä, miesten mitätöinti ja vähättely naisten ja yhteiskunnan toimesta, naisten väkivaltaisuus ja alkoholismi, niin kylläpä olen taas tyytyväinen MGTOW-elämääni.

Kannattaisi suomalaisten miesten pikkuhiljaa alkaa heräilemään siihen, millainen suomalainen nainen oikeasti on.

No ei aivan näin. 80% suomalaisista on tosi onnellisia. Sinä et valitettavasti valituksinesi kuulosta kuuluvan tähän joukkoon. Mieluummin jakaa omastaan ja on onnellinen yhteisestä hyvinvoinnista. Sinä et tätä ymmärrä ja siksi jäät yksin.

Mieluummin elän MGTOW-elämää omine rahoineni, kuin otan alkoholisoituneen, väkivaltaisen ja harhaisen suomalaisnaisen. Yksinäistä ja onnetonta elämäni ei ole, päinvastoin.

Kysypä suomaiselta perheenisältä kuinka onnellinen se on nalkuttavine vaimoineen ja asuntolainoineen?

Vierailija
48/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rikkaalla on varaa köyhään mieheen.

Vierailija
49/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta avausta täälläkin on nähty seuraavilla lähtötiedoilla:

"Akateeminen nainen... ja olen ikisinkku"

Niinpä, juuri sun kohdalle ei ole se kimiräikkönen sattunut. Ehkä seuraavassa elämässä.

Vierailija
50/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa taas. Tietenkin naisena haluan miehen josta on turvaa jälkeläisten kanssa - mikä nyky-yhteiskunnassa tarkoittaa siis rahaa. Vastaavasti mies haluaa nuoren ja kauniin naisen. Evoluutiopsykologiaa, biologiaa, what ever. Ero on siinä, että naisia haukutaan sen takia pinnallisiksi prinsessaharhaisiksi lompakkoloisiksi, mutta vastaavasti miesten halut ovat itsestäänselviä ja normaaleja. Siksi naisena joutuu leikkii, ettei se varakkuus yhtään kiinnostakaan.

:D Miksi naiset ovat niin kovia selittelemään. "Siksi naisena joutuu leikkii..."

Ryhdistäydy, nainen, ja ota vastuuta omista valinnoistasi. Sano selkä suorana, että miehen rahoilla on sinulle merkitystä. Älä yritä selitellä omaa käytöstäsi, se ei ole aikuisen ihmisen käytöstä.

Tämä tarkottaisi sitä, että naiset joutuisivat myöntämään olevansa maksullisia. Sehän ei käy, koska silloin ei voisi hurskatella esim. prostutioiduilla. Eikä voisi enää valehdella miehen persoonan ja luonteen tärkeydestä.

Vierailija
51/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä vanhempia miehiäkin haukutaan jotka haluaa nuoren ja kauniin naisen vaikka se on ihan luonnollista. Kukapa vanhan kurpan ottaisi jos sais nuorta naista.

Vierailija
52/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarkottaisi sitä, että naiset joutuisivat myöntämään olevansa maksullisia. Sehän ei käy, koska silloin ei voisi hurskatella esim. prostutioiduilla. Eikä voisi enää valehdella miehen persoonan ja luonteen tärkeydestä.

Näimpä. Kaikki naiset on maksullisia.

Vierailija
53/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näissä keskusteluissa unohdetaan korkeakouluopiskelijat joissa harvemmin on hyvätuloisia miehiä (tai naisia). Silti ainakin omassa koulussa on suuri määrä pariskuntia joista sekä mies että nainen elää opintotuella ja tienaa jollain osa-aikatyöllä siinä sivussa. Kuukausitulot ovat siis sekä miehillä että naisilla luokkaa 500-1500kk. Puhun siis nyt 18-25 vuotiaista. En tunne omasta koulustani yhtäkään naista joka tapailisi ainoastaan vastavalmistuneita jne. tulotason vuoksi. Syrjäytyneitä tosin on sekä miehissä että naisissa. Naiset pysyttelevät omissa oloissaan kun taas syrjäytyneet miehet tulevat kaikkiin juhliin vetämään kauheat määrät viinaa ja lääppimään.

Itse olen yksi hyvätuloisista ja olen nainen. Minulla on myös oma asunto. Kaikki miehet keitä olen tapaillut ovat opiskelijoita ja lähes poikkeuksetta huonompituloisia kun minä. Eipä ole haitannut. Sen sijaan alkoholiongelmat, aggressiivisuus ja heikko itsetunto (johon liittyy esim muiden haukkuminen) ovat aika laaja ongelma. En kuitenkaan leimaa koko mies sukupuolta huonojen kokemuksien takia.

Kolumniin en osaa ottaa kantaa muuten kun että omalla kohdalla se ei päde. Eikä se päde omassa laajassa tuttavapiirissäkään.

Anna, kun täti kertoo. Tarpeeksi nuorena eletään hetkessä eikä mietitä sen kummemmin. Sitten ehkä keskimäärin jossain vaiheessa opiskeluja alkaa nousta tietoisuus itsensä elättämisestä ja oman elintason määrittämisestä ja sen saavuttamisen helppoudesta tai vaikeudesta. Tällöin aletaan katsoa kumppania, jonka opinnot antavat tulevaisuuteen riittävän option halutusta tasosta. 

Anna kun toinen täti selittää. Kyllä minulla ja aika monella muullakin ikäiselläni se tietoisuus itsensä elättämisestä johti ensisijaisesti sen oman koulutuksen ja uran miettimiseen ja niihin keskittymiseen. Ja tuossa prosessissa vaan vierelle tuli toinen samanlainen uraihminen. Eikä meidän piireissä kukaan mies lähtenyt katselemaan "kaunista ja tyhmää" vaimoketta vierelle, kyllä suomalaiset parisuhteet lähtevät aika lailla tasa-arvosta. Hyvin harva mies joka itse tekee kovasti töitä jaksaisi katsella kunnianhimotonta sisustajaa kotonaan. Siksi täällä ei menestykään mitkään "etsi rikkaalle miehelle nuori kaunis kumppani"-tyyliset deittisysteemit joita maailmalla on. Jo hyvin harvinainen kotirouvafrekvenssi maassamme kertoo samaa, ne rikkaaksi kotirouvaksi halajavat joutuvat metsästämään pikemminkin ulkomailla.

Vierailija
54/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

riittää, jos sulla on tarpeeksi omaisuutta.

Mikä on teille naisille "tarpeeksi omaisuutta"?

Vierailija
55/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeniskä vastaa: jotain sellaista mitä en toivo kenellekään tapahtuvan. Siis aivan perseestä tämä "perheeniskäily" ja jotkut idiootit vielä haluavat tähän vapaaehtoisesti. Niin minäkin ymmärtämättömyyttäni.

Vierailija
56/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen nykyään hyvätuloisuuden lisäksi varakas, joten nyt minulla olisi varaa ottaa köyhäkin mies. 

Olisi minullakin varaa ottaa vaikka kolme köyhää miestä, mutta haluan, että mies on samaa tulotasoa kuin itsekin olen. 

Vierailija
57/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ihmettelen miten miehet (etenkin nämä kirjainyhdistelmäpojut) väittävät tätä vain suomalaisen naisen ominaisuudeksi... Kipaiskaahan tutustumassa muiden maiden pariutumismarkkinoihin, ihan vaan vaikka kokeeksi :D 

Vierailija
58/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies tietää, että naista kiinnostaa ainoastaan se mikä on kallista ja kiiltää. Ja siihen sääntöön ei ole poikkeusta. Rakkaus ja raha ovat kaksi eri asiaa, mutta raha vie voiton. Aina.

Olen nimittäin itse sattunut syntymään tähtien ollessa suotuisassa asennossa, joten tiedän. Rahaa ei tarvitse edes levitellä, riittää kun esiintyy näyttävästi, toimii aina.

Vierailija
59/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan ihan kiusallaan hankkia ferrarin polkupyörä ja sitten mennä baariin kovaan ääneen kehuskelemaan, etten voi juoda kun tulin tänne ferrarilla. Naisia olisi tyrkyttämässä persettä niin pitkä rivi, ettei kaikkia ehtisi häätämään pois ja sille "onnekkaalle" olisi vähän noloa kun Ferrari-mies näyttää pyörätelineille ja sanoaa ahneelle akalle "hyppää takaritsille".

Vierailija
60/110 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi minullakin varaa ottaa vaikka kolme köyhää miestä, mutta haluan, että mies on samaa tulotasoa kuin itsekin olen. 

Minulle se taas ei ole merkittävää, riittää että voin elää hyvää elintasoa laskematta rippusia ja tappelematta siitä, voiko ostaa muuta kuin halvinta rainbow-jugurttia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi