HS kolumni tänään: Naiset haluavat hyvätuloisen miehen
http://www.hs.fi/torstai/a1469589835090?ref=hs-etusivub-luetuimmat-#1
Siinä totuutta kerrakseen. Tälläkin palstalla naiset rääkyvät yhdessä kuorossa, kuinka tuo ei ole totta. Totta se kuitenkin on ja jokainen +30 vuotias mies sen jo tietää.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan rääkynyt. Useammankin kerran olen palstalla kirjoittanut haluavani miehen olevan samaa tulotasoa kuin itsekin olen. Ja koska olen hyvätuloinen, se tarkoittaa, että myös miehen tulee olla hyvätuloinen.
Minä taas olen nykyään hyvätuloisuuden lisäksi varakas, joten nyt minulla olisi varaa ottaa köyhäkin mies.
Olisi minullakin varaa ottaa vaikka kolme köyhää miestä, mutta haluan, että mies on samaa tulotasoa kuin itsekin olen.
Niin samaa mieltä, itse tosin voisin periaatteessa elättää vain yhden miehen. En kuitenkaan haluaisi alentaa elintasoani, joten siksi itsekin haluaisin mieluiten saman tulotason kumppanin. Olen mediaanituloinen, mutta velaton ja minulla on sijoituksia muutaman vuosipalkkani verran. Velattomassa omistusasunnossani voisi periaatteessa asua kaksikin, mutta haluan matkustella paljon enkä missään nimessä halua tai aio maksella kumppanin matkoja, jos hänellä ei ole varaa matkustaa. Jos olen lompakkoloinen siksi, etten halua tinkiä itse saavuttamastani elintasosta miehen takia, niin hyvä on sitten :D
Naisten ahneus ja pinnallisuus hämmästyttää nykyisin. Materiaalinen elintaso on monille tapaamilleni naisille ollut kaikista tärkein juttu ja sen nostaminen on elämän isoin saavutus. Tapailu on päättynyt siihen omalta puoleltani, mutta on niitä materialistisia miehiäkin onneksi.
Mikä tyyppi toi MGTOW (tai jotain) -mies on? :D Kovin hieno elämä tuntuu olevan, mutta kirjoittelee silti päivästä toiseen aggressiivisia viestejä vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei ole kaikki kaikessa, mutta kyllä mä haluan että mieheni on hyvätuloinen, kun itsekkin olen. Olen seurustellut miesten kanssa, jotka tienaavat vähemmän kuin minä enkä enää ikinä ryhdy kenenkään lompakoksi.
Käykö, jos mies on parempituloinen? Eipä kai varmaankaan, kun ihmisen arvo maailmankuvassasi mitataan rahassa. Tuskin haluaisit olla suhteessa, jossa kokisit 24/7 vähempiarvoisuutta.
Uutistoimisto Bloomberg käytti valtion tarjoamaa tilastodataa ja selvitti, miten eri ammattien edustajat pariutuvat.
Selvityksessä kävi ilmi, että esimerkiksi peruskoulun opettajat naivat usein toisen peruskoulun opettajan. Hyvin tienaavat naiset pariutuvat yleensä yhtä hyvin tienaavan miehen kanssa, kun taas hyvin tienaavat miehet päätyvät yhteen sihteereidensä kanssa.
Vähemmän tienaavat naiset pariutuvat usein hyvin tienaavien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tapailu on päättynyt siihen omalta puoleltani
Tämäkin oli toki sinun vikasi eikä sen ahneen rahan ja materiaalin perässä juoksevan akan.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei ole kaikki kaikessa, mutta kyllä mä haluan että mieheni on hyvätuloinen, kun itsekkin olen. Olen seurustellut miesten kanssa, jotka tienaavat vähemmän kuin minä enkä enää ikinä ryhdy kenenkään lompakoksi.
Ei ole kaikki kaikessa, mutta aika iso juttu kuitenkin, kun 95 % miehistä rajautuu tällä kriteerillä pois heti lähdössä (tai mikä hyvätuloisuuden raja sinulle onkaan).
Vierailija kirjoitti:
Raha ei ole kaikki kaikessa, mutta kyllä mä haluan että mieheni on hyvätuloinen
HEH. Yhtä järkevä lause kuin "pituudella ei niin väliä, kunhan olet yli 175cm pitkä"
Tottakai haluaa. Mielestäni se on ihan normaalia haluta sellaista. Itse olen keskituloista vähän paremmin tienaava, joten olisi outoa jos varta vasten olisin halunnut huonosti tienaavan miehen. Se ei toki ole ainut kriteeri ollut. Kyllähän moni saattaa tilapäisesti tienata vähänkin tai esim. jos ollaan ihan nuoria. En kuitenkaan näe siinä mitään outoa, että itse 4 tonnia tienaava keski-ikäinen nainen ei innostuisi, jos kuulisi miehen palkan olevan 2100 e kuukaudessa....
Vierailija kirjoitti:
No en halua rikasta miestä. Itsekin tienaan moninkertaisesti enemmän kuin kouluttamaton mieheni, jonka kanssa olemme seurustelleet teini-ikäisestä saakka.
Ai oikein moninkertaisesti. Tälle palstalle aina eksyy Suomen kovatuloisin porukka. Jos miehesi ylipäänsä käy kokoaikatyössä niin moninkertainen palkka mieheesi nähden on helposti 7000€ ylöspäin. Vai menikös sittenkin taas liioittelun puolelle ja muistit väärin..
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluaa. Mielestäni se on ihan normaalia haluta sellaista. Itse olen keskituloista vähän paremmin tienaava, joten olisi outoa jos varta vasten olisin halunnut huonosti tienaavan miehen. Se ei toki ole ainut kriteeri ollut. Kyllähän moni saattaa tilapäisesti tienata vähänkin tai esim. jos ollaan ihan nuoria. En kuitenkaan näe siinä mitään outoa, että itse 4 tonnia tienaava keski-ikäinen nainen ei innostuisi, jos kuulisi miehen palkan olevan 2100 e kuukaudessa....
Pointti onkin varmaan se, että miehelle tuo ei ole ongelma.
Jos "hyvätuloisen" vastakohta on täysin persaukinen, niin voin sanoa, etten valitsisi sitä rahatonta.
Tällä hetkellä olen tyytyväinen, koska kumppanini on työssäkäyvä, omat rahansa tienaava mies. Hivenen keskustelua tulee siitä, että hänen mielestään raha on käyttämistä varten, itse olen valmis välillä vähän kitsastelemaan että saisi jotain säästöön. (Emme asu yhdessä, joten kumpikin vastaa omista elämisen kuluistaan, plus minä maksan senkin veden ja sähkön mitä hän luonani käyttää).
En halua miestä, joka kokee oikeudekseen olla aina oikeassa, koska tienaa enemmän (tämmöisenkin kanssa olen ollut) enkä myöskään miestä, joka jatkuvasti ihmettelisi, miksei voida ostaa jotain koska "sullahan on hirveesti rahaa" - no se on mun säästötili, eikä siellä olisi "hirveesti rahaa" jollen pitäisi siitä kiinni. Sitä paitsi se senaikainen 10 000mk ei ollut kovinkaan paljon.
Eiköhän se niin mene että ihmiset naivat suurin piirtein samassa elintasossa olevia ihmisiä. Eli rikkaat menevät naimisiin rahan kanssa jne. Jos nainen haluaa suurinpiirtein samaa elintasoa edustavan kumppanin niin ei sillä ole rahan kanssa tekemistä vaan sillä että lähtökohdat ovat samat.Eli on varaa elää saman tyylisesti esi. lähteä lomalle tms.
Epätoivoisia noi miehet, jotka jankkaavat naisten olevan lompakkoloisia. Syy naisettomuuteen on aivan poikkeuksetta muualla kuten ulkonäössä tai tuossa naisvihamielisessä asenteessa. Komea ja mukava mies saa aina naisen, vaikka olisi kuinka köyhä. En olisi itse kehdannut moista kolumnia kirjoittaa omalla nimelläni... ehkä hän haluaa tulla uudeksi Laasaseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti onkin varmaan se, että miehelle tuo ei ole ongelma.
Lisäksi vain vahvistatte vanhakantaista käsitystä jonka mukaan mies on perheen breadwinner. Nainen se ei ole. Muuten kyllä toitotetaan tasa-arvo puolesta. Teot vaan puhuvat toista.
Nuori rakastuu nuoreen ja oikea rakkaus ei katso tuloja.Ovatko hollywoidin rikkaat rakkaudessaan onnellisia?Mitä unelmia enää on muuta kuin uusi rakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Komea ja mukava mies saa aina naisen, vaikka olisi kuinka köyhä.
Naisen kyllä saa. Ongelma on vaan siinä, että vaikka naisen saa aluksi, nainen alkaa joka tapauksessa ahneuksissaan vaatimaan mieheltä työnhakua ja työn vastaanottamista, vaikka kaikki muu suhteessa on siihen asti toiminut hyvin. Tähän naisten ahneuteen on omatkin suhteeni päättyneet. Jotkut naiset pystyvät peittelemään ahneuttaan hetken aikaa, mutta enemmän tai myöhemmin se kuitenkin paljastuu.
Minä haluan aina uuden nuoren ja komean miehen. Tuloilla ei väliä.
T. Miljönäärinainen
Vierailija kirjoitti:
Mikä tyyppi toi MGTOW (tai jotain) -mies on? :D Kovin hieno elämä tuntuu olevan, mutta kirjoittelee silti päivästä toiseen aggressiivisia viestejä vauvapalstalla.
MGTOW on elämäntapa, ei yksittäinen mieskirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoisia noi miehet, jotka jankkaavat naisten olevan lompakkoloisia. Syy naisettomuuteen on aivan poikkeuksetta muualla kuten ulkonäössä tai tuossa naisvihamielisessä asenteessa. Komea ja mukava mies saa aina naisen, vaikka olisi kuinka köyhä. En olisi itse kehdannut moista kolumnia kirjoittaa omalla nimelläni... ehkä hän haluaa tulla uudeksi Laasaseksi?
Milloin olet maksanut miehen kulut ensitreffeillä? Tai yksikään toinen palstamamma?
Juu-u, heh heh. Raha ei ole kaikki kaikessa mutta kuitenkin se on kaikki kaikessa.