Lue keskustelun säännöt.
Miksei liukumäkeä saisi kiivetä alhaalta ylös?
28.07.2016 |
Aina on joku mamma huutamassa, että väärinpäin ei saa mennä. Viimeksi eilen vesipuistossa. Miksi ihmeessä?
Kommentit (141)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis onko oikeasti joku sitä mieltä, että kiipeilytelineessä ei saisi roikkua pää alaspäin koska kaikki ei osaa / pysty. Kaikki lapset iästä ja taidoista riippumatta saa kiivetä vain ensimmäiselle puolalle koska kaikki ei osaa / pysty. Keinussa ei voi seistä koska jotkut ei osaa / pysty.
Kaiken lisäksi kerroin tossa edellä, että pienet otetaan huomioon eikä isot lapset rieku pienten telineissä ja välineissä. Samaa toivoisi pienten vanhemmilta ettei he auttaisi lasta korkeaan aidattomaan telineeseen kun eivät maasta käsin pysty lastaan pitämään kiinni ja ohjaamaan. Sitten äksyillään isommille vauhdikkaille leikkijöille "varokaa vähän kun on pieniä siellä ylhäällä!" Mitä helvettoa se pikku paapero täytyy sinne ylös nostaa. Varsinkin jos vieressä on paaperolle sopiva teline.