Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatteko outoihin numeroihin?

Vierailija
04.09.2025 |

Minä en vastaa muihin, kuin yhteystiedoissa oleviin. Viranomaiset kyllä saavat tavoitettua minut ihan varmasti muutenkin.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en vastaisi?

Vierailija
2/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin. Jos en olisi viime viikollakaan vastannut en olisi saanut työpaikkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kotimaan numeroihin, mutta en nimelläni.

Vierailija
4/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nytkin on puhelutiedostossa joku 10 kpl roskapuhelua yritetty tehdä parin viime päivän aikana. Eivät pääse läpi, haha hahaa 😁

Vierailija
5/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Jos yrittää poika tai tyttö myydä ostan koska en kehtaa kieltäytyä. Saattaahan sieltä sujahtaa kotiin joku ulukomaaneläväkin ja tiedä mitä ne tekee.

Puumeri 75n

Vierailija
6/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vastaan kun haen aktiivisesti töitä. Muuten en ikinä. 

Vierailija
8/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en vastaa sulle

Vierailija
9/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa jos numero on ulkomaalainen. Harvoin tulee mitään soittoja muutenkaan. Kannattaa muistaa, että jos olet joutunut esim sairaalaan ja sieltä halutaan ottaa yhteys läheiseen ihmiseen niin vastaamatta jättäminen on aika tylyä. Itselle kävi näin kun olin sairaalassa ja äidilleni yritettiin soittaa eikä hän vastannut lainkaan. 

Vierailija
11/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa jos numero on ulkomaalainen. Harvoin tulee mitään soittoja muutenkaan. Kannattaa muistaa, että jos olet joutunut esim sairaalaan ja sieltä halutaan ottaa yhteys läheiseen ihmiseen niin vastaamatta jättäminen on aika tylyä. Itselle kävi näin kun olin sairaalassa ja äidilleni yritettiin soittaa eikä hän vastannut lainkaan. 

Tekstiviestit on keksitty.

Vierailija
12/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin kun odotan puhelua esim. hoitavalta lääkäriltäni. HUS soittaa aina tuntemattomista numeroista.

Vierailija
13/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en. Kerran olisi pitänyt vastata. Tyttäreni ajoi 90-luvulla autonsa metikköön. Puhelin hävisi rytäkässä ja hän yritti soittaa minulle apuun tulleen naisen puhelimella.

Vierailija
14/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan. Viimeksi eilen jos olisin jättänyt vastaamatta, en olisi saanut varattua aikaa työterveyden ikäkausitarkastukseen.

Vierailija
15/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä koskaan mitään hyvää tule. Lähinnä ikäviä uutisia tai velvollisuuksia. Niin jääköön vastaamatta jatkossakin. Ja tosiaan kuten joku jo mainitsikin, tekstarit on keksitty. Niihin voi sitten rauhassa miettiä miten reagoi vai reagoiko ollenkaan.

Vierailija
16/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla on puhelin aina älä häiritse -tilassa jonka läpi ei pääse kuin aikuinen lapseni

Vierailija
17/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä numerossa on aloittajan mielestä outoa, jos se ei ole tallennettu yhteystietoihin?

Vierailija
18/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan jos ei selkeästi ole puhelinmyyjän numero. 

Vierailija
19/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys teille, jotka ette vastaa: Eikö teidän puhelimesta löydy puhelun lopetuspainiketta vai mikä on syy, miksi sitä vastaamista pitää vältellä? Ne puhelut kun pystyy helposti lopettamaan, jos soittaja onkin puhelinmyyjä tai huijari. Ja kun laittaa puhelinmarkkinointikiellon (googlaa robinson-rekisteri), niin puhelinmyyntikin vähenee ihan marginaaliin. Tai ei mulle ainakaan soita kuin puhelin- ja nettioperaattori aina silloin, kun sopimuskausi alkaa olla katkolla.

Vierailija
20/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa jos kännykkänumron neljäs ja viidesnumero on 92, puhelu tulee lehtimyyjiltä tai vastaavilta.