Vastaatteko outoihin numeroihin?
Minä en vastaa muihin, kuin yhteystiedoissa oleviin. Viranomaiset kyllä saavat tavoitettua minut ihan varmasti muutenkin.
Kommentit (64)
tietenkin. Jos en olisi viime viikollakaan vastannut en olisi saanut työpaikkaa.
En. Nytkin on puhelutiedostossa joku 10 kpl roskapuhelua yritetty tehdä parin viime päivän aikana. Eivät pääse läpi, haha hahaa 😁
En uskalla. Jos yrittää poika tai tyttö myydä ostan koska en kehtaa kieltäytyä. Saattaahan sieltä sujahtaa kotiin joku ulukomaaneläväkin ja tiedä mitä ne tekee.
Puumeri 75n
En vastaa jos numero on ulkomaalainen. Harvoin tulee mitään soittoja muutenkaan. Kannattaa muistaa, että jos olet joutunut esim sairaalaan ja sieltä halutaan ottaa yhteys läheiseen ihmiseen niin vastaamatta jättäminen on aika tylyä. Itselle kävi näin kun olin sairaalassa ja äidilleni yritettiin soittaa eikä hän vastannut lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa jos numero on ulkomaalainen. Harvoin tulee mitään soittoja muutenkaan. Kannattaa muistaa, että jos olet joutunut esim sairaalaan ja sieltä halutaan ottaa yhteys läheiseen ihmiseen niin vastaamatta jättäminen on aika tylyä. Itselle kävi näin kun olin sairaalassa ja äidilleni yritettiin soittaa eikä hän vastannut lainkaan.
Tekstiviestit on keksitty.
Vain silloin kun odotan puhelua esim. hoitavalta lääkäriltäni. HUS soittaa aina tuntemattomista numeroista.
Yleensä en. Kerran olisi pitänyt vastata. Tyttäreni ajoi 90-luvulla autonsa metikköön. Puhelin hävisi rytäkässä ja hän yritti soittaa minulle apuun tulleen naisen puhelimella.
Vastaan. Viimeksi eilen jos olisin jättänyt vastaamatta, en olisi saanut varattua aikaa työterveyden ikäkausitarkastukseen.
Ei sieltä koskaan mitään hyvää tule. Lähinnä ikäviä uutisia tai velvollisuuksia. Niin jääköön vastaamatta jatkossakin. Ja tosiaan kuten joku jo mainitsikin, tekstarit on keksitty. Niihin voi sitten rauhassa miettiä miten reagoi vai reagoiko ollenkaan.
En, mulla on puhelin aina älä häiritse -tilassa jonka läpi ei pääse kuin aikuinen lapseni
Mikä siinä numerossa on aloittajan mielestä outoa, jos se ei ole tallennettu yhteystietoihin?
Vastakysymys teille, jotka ette vastaa: Eikö teidän puhelimesta löydy puhelun lopetuspainiketta vai mikä on syy, miksi sitä vastaamista pitää vältellä? Ne puhelut kun pystyy helposti lopettamaan, jos soittaja onkin puhelinmyyjä tai huijari. Ja kun laittaa puhelinmarkkinointikiellon (googlaa robinson-rekisteri), niin puhelinmyyntikin vähenee ihan marginaaliin. Tai ei mulle ainakaan soita kuin puhelin- ja nettioperaattori aina silloin, kun sopimuskausi alkaa olla katkolla.
En vastaa jos kännykkänumron neljäs ja viidesnumero on 92, puhelu tulee lehtimyyjiltä tai vastaavilta.
Miksi en vastaisi?