Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palsta profiloituu roskalaatikoksi?

Vierailija
25.06.2026 |

Tämä palsta kärsii oudosta modernointimallista, joka kritiikittä poistaa kaiken mitä yksittäiset ihmiset ovat ilmoittaneet asiattomiksi. Jotkus mieleltään erikoiset yksilöt poistattavat täältä kaikki asialliset ja mielenkiintoiset keskustelut ja jäljelle jää vain roska.

 

Tuskin muutosta tulee mutta purin vain turhautumista. Ehkä pitäisi tehdä kilpaileva palsta jossa moderointimalli olisi järkevämpi jolloin voisi anonyyminä keskustella vieraiden kanssa asiallisesti, mielenkiintoisista asioista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailevia palstoja on pilvin pimein. Tai on ollut kunnes ovat pikkuhiljaa unohtuneet.

Onnea yritykseen siis. En minä sano että väärässä olet. Ei näistä vaan ota selvää miksi ihmiset siirtyivät joukolla vaikkapa Suomi24:stä vauva-aiheisen lehden nettifoorumille, (ja miksi alun perin ensin mainittuun päätyivät).

Vierailija
2/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paikka, missä voi pitää älämölöä miten tahtoo. Taitaa olla yksi toimittajien, ylen ja sanomien, paineitten purkautumiskenttä. Ja he jos kukaan osaavat vapaa-ajallaan näköjään lisätä toisten pahoinvointia. Sieltä tulee.varmaankin pahimmat trollaajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliroska joutaakin pois.

Vierailija
4/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko aloittaja, että AV:lla on ihminen moderoimassa? Ei ole, vaan viesti poistuu, kun yksi tai useampi ilmoittaa sen asiattomaksi. Samalla häviää poistettuun viestiin liitetyt vastaukset.

Vierailija
5/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko aloittaja, että AV:lla on ihminen moderoimassa? Ei ole, vaan viesti poistuu, kun yksi tai useampi ilmoittaa sen asiattomaksi. Samalla häviää poistettuun viestiin liitetyt vastaukset.

Joo, nykyään kun kaikki ulkoistetaan, niin me olemme täällä moderoijia joka ikinen.

Itse en ole ilmiantanut koskaan yhtäkään viestiä, koska olen persu ja sananvapauden sankari...

Vierailija
6/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolliroska joutaakin pois.

Trolliroska, haukkumiset, öyhöttämisen yms. ovat ainoaa sisältöä jotka tällä palstalla pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon tämäkin paska

Vierailija
8/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittakaa jos löytyy joku parempi. Tämä on sysipaska. Haluaisin kerrankin voida puhua järkevästi.Täällä se ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä mieltä olet varsin usein toistuvasta aloituksesta: miksi naisten saavutuksetovat niin vaatinmattomia, mitä nyt synnytyspuolella loistavat? Mitä mieltä olet aloituksista, jotka koskevat pil lun pesemistä? Mitä mieltä olet aloituksista, jotka käsittelevät ihmisten ylipainoa, pukeutumista, seksuaalisuutta jne?

Vierailija
10/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilmoittakaa jos löytyy joku parempi. Tämä on sysipaska. Haluaisin kerrankin voida puhua järkevästi.Täällä se ei onnistu.

Mikä aihe sinua kiinnostaa järkevän keskustelun kannalta? Eksistentialimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä mieltä olet varsin usein toistuvasta aloituksesta: miksi naisten saavutuksetovat niin vaatinmattomia, mitä nyt synnytyspuolella loistavat? Mitä mieltä olet aloituksista, jotka koskevat pil lun pesemistä? Mitä mieltä olet aloituksista, jotka käsittelevät ihmisten ylipainoa, pukeutumista, seksuaalisuutta jne?

Keskustelu pukeutumisesta, seksuaalisuudesta ja yleisellä tasolla ylipainoasta on mielestäni asioita joista pitää voida keskustella asiallisesti. 

 

t. Ap

Vierailija
12/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan suurin ongelma on Pera55 ja kumppanit sekä arvaamaton moderointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä mieltä olet varsin usein toistuvasta aloituksesta: miksi naisten saavutuksetovat niin vaatinmattomia, mitä nyt synnytyspuolella loistavat? Mitä mieltä olet aloituksista, jotka koskevat pil lun pesemistä? Mitä mieltä olet aloituksista, jotka käsittelevät ihmisten ylipainoa, pukeutumista, seksuaalisuutta jne?

Keskustelu pukeutumisesta, seksuaalisuudesta ja yleisellä tasolla ylipainoasta on mielestäni asioita joista pitää voida keskustella asiallisesti. 

 

t. Ap

Ei tule tapahtumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi