Lue keskustelun säännöt.
R.i.p Esko Hukkanen
Kommentit (6)
RIP. Tällaisia hahmoja ei enää ole/tule.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
– Mihikkä se ämpäri viijä pittää?
– No tunkiolle!
– Hyvä ämpäri se on.
Oli kyllä tunnistettava ja erikoinen puhetyyli.
Toivottavasti alkaa tulla Hukkis elokuvia.
Menee samaan sarjaan Esko Nikkarin kanssa.
Oli kuulemma sairastanut pitkään. Just ton takia en halua elää 90v.
Vierailija kirjoitti:
Oli kuulemma sairastanut pitkään. Just ton takia en halua elää 90v.
kaikki ei pääse edes kolmasosaan tosta.
"Jos et tule alas niin minä kaadan tämän talon!!!"
Ote elokuvasta.