Miehet, älkää uskoko naisten voivottelua miesten puutteesta
Tämän leikkimielisen valituksen ainut tarkoitus on saada miehet tekemään entistä enemmän aloitteita, toisin sanoen antaa entistä enemmän naisille tilaisuuksia osoittaa paremmuutensa antamalla pakit.
Tilastot on - ainakin pitäisi olla - kaikkien tiedossa. Naisia on Suomen jokaisessa kaupungissa vähemmän kuin miehiä. Myös Helsingissä kun otetaan huomioon Espoossa ja Vantaalla ja muissa lähiympäryskunnissa asuvat miehet. Heidät pitää ottaa tarkasteluun mukaan, koska suurin osa heistä suuntaa viikonloppuisin Helsinkiin juhlimaan. Näin syntyy tilanne, jossa myös Helsingin baareissa on miesylivoima ja naisilla valinnanvara.
Valitus kunnollisten miesten puutteesta on paikkaansapitämätöntä. Helsingissä kun kävelee, näkee täysipäisiä, sivistyneitä, normaaleja miehiä kaikkialla. Tilanne ei voi olla ratkaisevasti erilainen muillakaan paikkakunnilla suhteutettuna paikallisten naisten tasoon.
Summa summarum: naisilla on nykyään tämä hauska leikki, jossa valitetaan ettei hyviä miehiä ole. Koska faktat eivät tue sitä, jää ainoaksi vaihtoehdoksi se että tällä puheella yritetään yllyttää miehiä iskemään naisia kaupoissa, puistoissa, baareissa - kaikkialla. Tämä johtaa naisten vallan kasvuun. Ei sallita sitä miehet, eihän.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt, että miehistä olisi puutetta. Itselleen sopivista miehistä taas voi hyvinkin olla puutetta, sillä tuskin kukaan nyt ihan kenet tahansa Lidlistä bongatun random-Jaskan kelpuuttaa parisuhteeseen. Tai edes seksiin. Mikä tässä on palstalassukoiden mielestä niin vaikea ymmärtää?
Älä mene Lidliin, mene Jaguar-kauppaan tms.
Miksi? Ostan Lidlistä ruokaa, Jaguaria en aikonut ostaa.
Kai nyt nainen osaa jotain puhua eikä huutele perässä?
Tuo on kyllä ensimmäisiä vaatimuksia edes jonkin kiinnostuksen herättämiseksi.
No kuka hullu nyt naista uskoisi...
Väärin meni, täällä ollaan!
Muutama mutta, vai onko mitään väliä: asuinpaikka, ikä - olikohan muita? Ei se musta niinkään mene, että ilman muuta kelpaan sinulle tai sovitaan yhteen, jos ei ole isompia esteitä.
Ja kiitos viestistä, ikävää jos valitus tulkitaan turhaksi. Kauneus on tietysti makuasia, mutta noin niin kuin ruman vastakohtana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt, että miehistä olisi puutetta. Itselleen sopivista miehistä taas voi hyvinkin olla puutetta, sillä tuskin kukaan nyt ihan kenet tahansa Lidlistä bongatun random-Jaskan kelpuuttaa parisuhteeseen. Tai edes seksiin. Mikä tässä on palstalassukoiden mielestä niin vaikea ymmärtää?
Hauska...Toisessa ketjussa valitetaan, kun suomalaismiehet ei tule kasuaalisti kaupassa juttelemaan ja toisessa, että ne kauppa-Jaskat ei kelpaa edes panemiseen :-)
La donna e mobile
Ja sinä yksinkertainen, kun et tahallaan ymmärrä.
Pointti on, että miehiä voi olla vähemmän kuin naisia. Sopivaa miestä ei silti helposti löydy, jos kuka tahansa ei kelpaa vain sen vuoksi, että haluaa parisuhteen. Ja kai siihen Jaskaankin tutustuisi ensin, ennen kuin ryhtyisi parisuhteeseen tai seksiin. Vai onko sinulla tapana hakea Lidlistä puoli kiloa banaania, maito ja Pirkko pedinlämmittäjäksi?
Itsekin mietin joitain aikoja, että hyviä miehiä ei ole. Olin väärässä.
Olen itse tasoton nainen, joten kelpaan hyville miehille vain seksiin ja jostain "vakavammasta" kiinnostuneet miehet ovat olleet tasoa alkoholisoitunut mt-ongelmainen, ylipainoinen minua reilusti vanhempi mies :D Se vaan, että itse liikunnallisena, tylsää perusarkea elävänä nuorena korkeakoulutettuna naisena on erittäin vaikea löytää mitään yhtenevää edellä mainitsemani kaltaisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"She's used to banging 80+ percentile guys (remember that one who was 95?) and therefore imagines that this is the type that should marry/commit to her. But the reality is now that she's looking at guys who are double her SMV. Men who are equal to her SMV, she sneers at because they're "creepy" and "gross." She could do better. She knows it! She's just awesome, obviously. Every man, all her friends, her parents, media, music, and everyone else in society has been telling her since she was a toddler that she's awesome and great and perfect. Obviously it must be true. And that's why she "dated" so many hot guys in her 20's.
But nevertheless nobody will commit to her. Why are men such jerks?! Where have all the good men gone?! The world has wronged her. She's a victim. She's owed something that she isn't getting, and it's men's fault, because they're the ones not giving it to her."
Voivottelussahan naiset voivottelevat oikeasti rahanpuutetta, ei miehen puutetta. Tämä tulee hyvin nopeasti ilmi aina kun palstan muijat alkavat voivottelemaan.
Tähän mun siis piti vastata, mutta eipäs toiminut:
"Puhkaistaan tämä kupla nyt heti alkuunsa:
En käytä alkoholia, olen vakituisessa työssä, pidän hengenravinnosta, seksistä, pitkästä uskollisesta parisuhteesta.
Olen valmis tapaamaan sinut ja voidaan katsoa sovitaanko yhteen.
En kuitenkaan kuule sinusta tämän enempää, tai korkeintaan sanot, että kuka hullu nyt jonkun randomin av-palstalta tapaisi. Siltikin, saisit hyvän miehen vaikka nyt heti tästä, mutta kun ei kelpaa :-)
mies"
t. eka sivun valittajanainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot on - ainakin pitäisi olla - kaikkien tiedossa. Naisia on Suomen jokaisessa kaupungissa vähemmän kuin miehiä.
Laitatko vielä linkin/linkit näihin tilastoihin joihin viittaat?
ohis
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000973325.html
Se epämiellyttävä totuus.
Kiitos linkistä. Laitatko vielä ne tilastot, joissa on huomioitu myös yli 29-vuotiaat miehet ja naiset sekä yksinhuoltajat? Nämä ryhmäthän tässä oli jätetty pois ja varsinkin sinkkunaisten joukossa on paljon niitä, jotka eivät lukeudu yksin, ilman perhettä asuvien ryhmään, koska heillä on alaikäisiä lapsia joiden kanssa he asuvat. Toki yh-miehiäkin on, mutta huomattavasti vähemmän kuin naisia.
Ne oli jätetty pois koska tutkijakin ymmärtää, ettei normaalia nuorta miestä kiinnosta elättää toisten lapsia. Yh on yh on yh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene Lidliin, mene Jaguar-kauppaan tms.
Miksi? Ostan Lidlistä ruokaa, Jaguaria en aikonut ostaa.
Köyhäää!! :D Olkaa tee wt:t vain omissa oloissanne.
Ja tässä on se vastauskin siis multa eli eka sivun valittajanaiselta :)
"Väärin meni, täällä ollaan!
Muutama mutta, vai onko mitään väliä: asuinpaikka, ikä - olikohan muita? Ei se musta niinkään mene, että ilman muuta kelpaan sinulle tai sovitaan yhteen, jos ei ole isompia esteitä.
Ja kiitos viestistä, ikävää jos valitus tulkitaan turhaksi. Kauneus on tietysti makuasia, mutta noin niin kuin ruman vastakohtana. "
En käytä alkoholia, olen vakituisessa työssä, pidän hengenravinnosta, seksistä, pitkästä uskollisesta parisuhteesta.
En kuitenkaan kuule sinusta tämän enempää, tai korkeintaan sanot, että kuka hullu nyt jonkun randomin av-palstalta tapaisi. Siltikin, saisit hyvän miehen vaikka nyt heti tästä, mutta kun ei kelpaa :-)
mies"
Miehiä on enemmän, jos ikää ei huomioida. Mutta varsinkin yo-kaupungeissa 20-30-vuotiaita naisia on enemmän kuin samanikäisiä miehiä. Ja tuossa iässä naiset haluaa pariutua ja suurin osa ihan ikäistensä kanssa. Ei se Tiinaa 21v lohduta, jos Timo 38 on sinkku ja kunnon mies.
Ja jos sitä miestä ei löydy, niin luovuttaako perheen haluava nainen? Biologia on kuitenkin meitä vastaan, mitä lapsiin tulee.
Onneksi itelle ei tullut puolisin löytämisvaikeuksia, mutta kyllä tunnen ainakin yhden kauniin 25-vuotiaan, joka ei ole koskaan seurustellut. Mutta tapailun aloittaminen ahdistaa häntä, kun arvostaa vanhoja arvoja eikä heti sänkyyn pomppaa. Eihän ole koskaan ollutkaan kenenkään kanssa. Sitten ei uskalla kenellekään baarissakaan jutella, vaan pakenee. Nettitreffitkin on ei ei. Mutta tiedä sitten, missä muka saisi kontaktia kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"She's used to banging 80+ percentile guys (remember that one who was 95?) and therefore imagines that this is the type that should marry/commit to her. But the reality is now that she's looking at guys who are double her SMV. Men who are equal to her SMV, she sneers at because they're "creepy" and "gross." She could do better. She knows it! She's just awesome, obviously. Every man, all her friends, her parents, media, music, and everyone else in society has been telling her since she was a toddler that she's awesome and great and perfect. Obviously it must be true. And that's why she "dated" so many hot guys in her 20's.
But nevertheless nobody will commit to her. Why are men such jerks?! Where have all the good men gone?! The world has wronged her. She's a victim. She's owed something that she isn't getting, and it's men's fault, because they're the ones not giving it to her."
HAHAHAHAA :D Osui ja uppon. Tosin tuo nainen ei välttämättä osaa englantia eikä tajua...
Kyllä naiset on pääsääntöisesti ihan ok vaikka luulevat miehillä olevan yhtä vauhdikas seuraelämä kuin heilläkin. Joskus kuitenkin menee usko naisiin. Yksikin tahtoi selvittää kuinka kunnollinen olen ollut nuoresta asti ja olenko hyvässä työssä. Sitten kun kysyin miksi oli muuttanut minun kaupunkiini niin tarinaan kuului, että oli ajalleut usein kännissä exänsä kanssa ja kaikkea ihme "velanperintää" jne.
Vierailija kirjoitti:
mies"
Epäselväksi jäi, mitä halusit tähän vastata?
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on enemmän, jos ikää ei huomioida. Mutta varsinkin yo-kaupungeissa 20-30-vuotiaita naisia on enemmän kuin samanikäisiä miehiä. Ja tuossa iässä naiset haluaa pariutua ja suurin osa ihan ikäistensä kanssa. Ei se Tiinaa 21v lohduta, jos Timo 38 on sinkku ja kunnon mies.
Ja jos sitä miestä ei löydy, niin luovuttaako perheen haluava nainen? Biologia on kuitenkin meitä vastaan, mitä lapsiin tulee.
Onneksi itelle ei tullut puolisin löytämisvaikeuksia, mutta kyllä tunnen ainakin yhden kauniin 25-vuotiaan, joka ei ole koskaan seurustellut. Mutta tapailun aloittaminen ahdistaa häntä, kun arvostaa vanhoja arvoja eikä heti sänkyyn pomppaa. Eihän ole koskaan ollutkaan kenenkään kanssa. Sitten ei uskalla kenellekään baarissakaan jutella, vaan pakenee. Nettitreffitkin on ei ei. Mutta tiedä sitten, missä muka saisi kontaktia kehenkään.
Itse olen harkinnut hankkivani lapsen yksin :) Raha ei ole ongelma, koska mun elintasolla voi helposti elättää lapsen myös yksinhuoltajana.
t. 47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkis vaan sellaisen normaalin miehen, jolle nainen kelpaisi. Juoppoja, väkivaltaisia, haisevan likaisia, ilmaista vaihtoehtoa maksullisille hakevia EI LASKETA.
nimim. kaunis nainen puutteessa!
Puhkaistaan tämä kupla nyt heti alkuunsa:
mies
Laita sähköpostiosoitteesi, eihän sitä tiedä vaikka tuo kaunis nainen vastaisikin.
N46
Oletko sinä hän, vai mistä moinen lupaus?
Vierailija kirjoitti:
olenko hyvässä työssä.
Totta kai ne kysyvät tuon. Rahan takiahan 99% naisista haluaa miehen.
Joo, voin kuvitella sut tiara päässä siellä lidlissä vähän ostamassa einestä. Ne liian tiukat leggingist ja läskienpiilottelutunika päällä. Irvistellen sille lähiö-Jaskalle, vaikka olet juuri hänen tasoisensa.