Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, älkää uskoko naisten voivottelua miesten puutteesta

Vierailija
27.07.2016 |

Tämän leikkimielisen valituksen ainut tarkoitus on saada miehet tekemään entistä enemmän aloitteita, toisin sanoen antaa entistä enemmän naisille tilaisuuksia osoittaa paremmuutensa antamalla pakit.

Tilastot on - ainakin pitäisi olla - kaikkien tiedossa. Naisia on Suomen jokaisessa kaupungissa vähemmän kuin miehiä. Myös Helsingissä kun otetaan huomioon Espoossa ja Vantaalla ja muissa lähiympäryskunnissa asuvat miehet. Heidät pitää ottaa tarkasteluun mukaan, koska suurin osa heistä suuntaa viikonloppuisin Helsinkiin juhlimaan. Näin syntyy tilanne, jossa myös Helsingin baareissa on miesylivoima ja naisilla valinnanvara.

Valitus kunnollisten miesten puutteesta on paikkaansapitämätöntä. Helsingissä kun kävelee, näkee täysipäisiä, sivistyneitä, normaaleja miehiä kaikkialla. Tilanne ei voi olla ratkaisevasti erilainen muillakaan paikkakunnilla suhteutettuna paikallisten naisten tasoon.

Summa summarum: naisilla on nykyään tämä hauska leikki, jossa valitetaan ettei hyviä miehiä ole. Koska faktat eivät tue sitä, jää ainoaksi vaihtoehdoksi se että tällä puheella yritetään yllyttää miehiä iskemään naisia kaupoissa, puistoissa, baareissa - kaikkialla. Tämä johtaa naisten vallan kasvuun. Ei sallita sitä miehet, eihän.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nämä kaikki tuhannet ja tuhannet sinkkumiehet sitten on??? Mä tunnen tasan kaksi sinkkumiestä, joista toisella on alkoholiongelma ja toinen on aivan sekaisin, ramppaa Thaimaassa panemassa jotain pikkutyttöjä ja kehuskelee vielä sillä.

Vierailija
22/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastot on - ainakin pitäisi olla - kaikkien tiedossa. Naisia on Suomen jokaisessa kaupungissa vähemmän kuin miehiä.

Laitatko vielä linkin/linkit näihin tilastoihin joihin viittaat?

ohis

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000973325.html

Se epämiellyttävä totuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä saa miehet syyttää vain näitä alfoja. Kun alfat nussivat ketä tahansa naista, tottakai naiset pitävät silloin tasoaan korkeampana kuin se on. Turha naisia syyllistää.

Tavalliset miehet eivät haekaan noita kiertopalkintoja.

Vierailija
24/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on sitä mullakin miehiä tarjolla ihan jonoksi asti. Kaksi täysin deekiksellä ja toinen niistä jo viittä vaille vainaa, yksi harhoissaan elävä stalkkeri ja kaksi jotka haluaa pelkkää seksiä. Että tämmöstä tänne, vaihdan sun kanssa ap anytime jos pääsen näistä jollain eroon ilman väkivaltaa.

Vierailija
25/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka lisäilet noita "ohis"-merkintöjä viesteihisi, miksi kirjoitat ketjuun asioita, jotka ovat ohi aiheesta eli off-topic? Vai mitä noilla meinaat?

Vierailija
26/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka lisäilet noita "ohis"-merkintöjä viesteihisi, miksi kirjoitat ketjuun asioita, jotka ovat ohi aiheesta eli off-topic? Vai mitä noilla meinaat?

Se on vain eräänlainen nimimerkki. Ikis ja ohis ja mitä näitä nyt on

Vierailija
27/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Redditin artikkelin lukiessa nousi valtava helpotus siitä etten ole harrastanut päättömästi seksiä useiden eri miesten kanssa enkä säädellyt mitään naurettavia suhdeleikkejä. Olen vähän päälle parikymppinen nainen ja etsin vakavaa suhdetta.

Vierailija
28/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut käsityksessä, että huudetaan "ohis" kun tunkeudutaan joidenkin toisten keskustelun väliin. Eipä tullut mieleenkään, että off-topic on pitänyt suomentaa tällä palstalla. Olen jatkossa tarkempi.

Vierailija
29/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkis vaan sellaisen normaalin miehen, jolle nainen kelpaisi. Juoppoja, väkivaltaisia, haisevan likaisia, ilmaista vaihtoehtoa maksullisille hakevia EI LASKETA.

nimim. kaunis nainen puutteessa!

Puhkaistaan tämä kupla nyt heti alkuunsa:

En käytä alkoholia, olen vakituisessa työssä, pidän hengenravinnosta, seksistä, pitkästä uskollisesta parisuhteesta.

Olen valmis tapaamaan sinut ja voidaan katsoa sovitaanko yhteen.

En kuitenkaan kuule sinusta tämän enempää, tai korkeintaan sanot, että kuka hullu nyt jonkun randomin av-palstalta tapaisi. Siltikin, saisit hyvän miehen vaikka nyt heti tästä, mutta kun ei kelpaa :-)

mies

Vierailija
30/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä saa miehet syyttää vain näitä alfoja. Kun alfat nussivat ketä tahansa naista, tottakai naiset pitävät silloin tasoaan korkeampana kuin se on. Turha naisia syyllistää.

Itse en nuoruudessani lämmennyt kenellekään, ympärillä pyöri alfoja ja beetoja ja gammoja ja omegoja jne. Löysin unelmieni miehen, olemme juuri sopivat toisillemme henkisellä ja fyysisellä tasolla. Kumpikin arvostamme sitä mitä on toisella korvien välissä. Nyt olemme onnellisesti naimisissa.

Taas kerran naiselle on tärkeintä vain se ketä tästäkin saa syyttää. Eikä se tietenkään ole nainen, koska naisia ei saa syyttää naisten omasta käytöksestä. Syy on miehissä.

Vierailija
31/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut käsityksessä, että huudetaan "ohis" kun tunkeudutaan joidenkin toisten keskustelun väliin. Eipä tullut mieleenkään, että off-topic on pitänyt suomentaa tällä palstalla. Olen jatkossa tarkempi.

Jaa, en minä tiedä, ihmettelin vaan. Nämä keskusteluthan ovat avoimia kaikille, ei siinä mitään "sori, että kerron oman kantani" -mainintaa IMO tarvita. Siksi tuumin tuo ohisin tarkoittavan jotain "ohi aiheesta".

Vierailija
32/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole väittänyt, että miehistä olisi puutetta. Itselleen sopivista miehistä taas voi hyvinkin olla puutetta, sillä tuskin kukaan nyt ihan kenet tahansa Lidlistä bongatun random-Jaskan kelpuuttaa parisuhteeseen. Tai edes seksiin. Mikä tässä on palstalassukoiden mielestä niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
33/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkis vaan sellaisen normaalin miehen, jolle nainen kelpaisi. Juoppoja, väkivaltaisia, haisevan likaisia, ilmaista vaihtoehtoa maksullisille hakevia EI LASKETA.

En käytä alkoholia, olen vakituisessa työssä, pidän hengenravinnosta, seksistä, pitkästä uskollisesta parisuhteesta.

En kuitenkaan kuule sinusta tämän enempää, tai korkeintaan sanot, että kuka hullu nyt jonkun randomin av-palstalta tapaisi. Siltikin, saisit hyvän miehen vaikka nyt heti tästä, mutta kun ei kelpaa :-)

mies

Minkä ikäinen sä olet ja mistä päin?

Vierailija
34/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekko joka yrittää jättää miestä joka ei edes kysy sinua mihinkään, on tuhoon tuomittu. Yrittää levittää juttua "sillä on nyt toinen". Onkos sillä ollut sitten joku toinen, kiinalaispoika joka jättänyt eikä huolinut edes.

Älkää naiset kopioiko roolimallia näistä idiooteista latvalahoista.

Miksi? Koska siipeen tulee.

Samaa huutelee 6vee kakara.

Vierailija
35/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastot on - ainakin pitäisi olla - kaikkien tiedossa. Naisia on Suomen jokaisessa kaupungissa vähemmän kuin miehiä.

Laitatko vielä linkin/linkit näihin tilastoihin joihin viittaat?

ohis

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000973325.html

Se epämiellyttävä totuus. 

Kiitos linkistä. Laitatko vielä ne tilastot, joissa on huomioitu myös yli 29-vuotiaat miehet ja naiset sekä yksinhuoltajat? Nämä ryhmäthän tässä oli jätetty pois ja varsinkin sinkkunaisten joukossa on paljon niitä, jotka eivät lukeudu yksin, ilman perhettä asuvien ryhmään, koska heillä on alaikäisiä lapsia joiden kanssa he asuvat. Toki yh-miehiäkin on, mutta huomattavasti vähemmän kuin naisia.

Vierailija
36/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies

Laita sähköpostiosoitteesi, eihän sitä tiedä vaikka tuo kaunis nainen vastaisikin.

N46

Vierailija
37/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole väittänyt, että miehistä olisi puutetta. Itselleen sopivista miehistä taas voi hyvinkin olla puutetta, sillä tuskin kukaan nyt ihan kenet tahansa Lidlistä bongatun random-Jaskan kelpuuttaa parisuhteeseen. Tai edes seksiin. Mikä tässä on palstalassukoiden mielestä niin vaikea ymmärtää?

Älä mene Lidliin, mene Jaguar-kauppaan tms.

Vierailija
38/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riekko joka yrittää jättää miestä joka ei edes kysy sinua mihinkään, on tuhoon tuomittu. Yrittää levittää juttua "sillä on nyt toinen". Onkos sillä ollut sitten joku toinen, kiinalaispoika joka jättänyt eikä huolinut edes.

Älkää naiset kopioiko roolimallia näistä idiooteista latvalahoista.

Miksi? Koska siipeen tulee.

Samaa huutelee 6vee kakara.

?????

Kukahan tässä on latvalaho....

Vierailija
39/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen nainen puutteessa?

48 päivää kulunut viime panosta?

Vierailija
40/76 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska...Toisessa ketjussa valitetaan, kun suomalaismiehet ei tule kasuaalisti kaupassa juttelemaan ja toisessa, että ne kauppa-Jaskat ei kelpaa edes panemiseen :-)

La donna e mobile

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi