Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen tekee aloitteen niin juttu lopahtaa, mistä johtuu?

Vierailija
27.07.2016 |

Täälläkin aina toitetaan, että naisten pitäisi rohkeammin tehdä aloitteita. No aina kun olen itse tehnyt aloitteen, niin juttu lopahtaa heti alkuunsa tai johtaa vain jonkinlaiseen panokaveruuteen. Esimerkiksi tinderissä keskustelut kestävät paljon lyhyemmän aikaa, jos olen itse se joka tekee ensimmäisen keskustelunaloituksen. Silloin taas jos mies tekee aloitteen, niin hän on aktiivinen keskustelija ja juttu jatkuu paljon pidempään ja johtaa usein myös tapaamiseen. Itseni tekemät aloitteet taas eivät ole tainneet johtaa tapaamiseen kertaakaan, mies vaan katoaa linjoilta. Nyt kun mietin niin kaikki parisuhteenikin ovat alkaneet niin, että ensin mies on ollut minusta kiinnostunut, sitten mies on liehitellyt ja jossain vaiheessa olen itsekin huomannut että tuo mies on kiinnostava. Tai sitten kiinnostus on syttynyt molemmilla täsmälleen samaan aikaan. Koskaan ei ole mitään kunnollista juttua tullut jos olen itse kiinnostunut ensin tai itse ollut ensin aloitteellinen.

Onko muilla samoja kokemuksia? Palstan kyökkipsykologit, auttakaa! En halua olla koko loppuelämääni sinkku, mutta ikäluokassani sinkkumiehet ovat hyvin vähissä. Pitäisi siis jotenkin olla löydettävissä jotta mies voisi ensin kiinnostua minusta, mutta en viihdy esimerkiksi yökerhoissa lainkaan.

Kommentit (294)

Vierailija
61/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat erilaisia ja sen vuoksi ei ole mitään yleispätevää kikkakuutosta, jolla kuka tahansa saisi koko loppelämän kestävän parisuhteen. Sinun kohdallasi jostain syystä - ja se syykään ei ole millään tavalla tärkeä - sinun tekemissäsi aloitteissa suhde ei toimi. Joten sun kannattaa siis antaa miehen tehdä aloite. Käy paikoissa, joissa on sinun kaltaisistasi naisista kiinnostuneita aloitteellisia miehiä. 

Näin se varmaankin on. Mutta olisihan se mielenkiintoista tietää, että miksei minun aloitteeni ole koskaan oikeasti kiinnostavia.

Miten voisin olla paremmin löydettävissä? Olen jo tinderissä, ja siellä tulee todella paljon matcheja. Kuitenkaan suuri osa matcheista ei aloita keskustelua jne. Muutenkin tinderin kautta tapailu tuntuu vähän hakuammunnalta.

Ap

Vierailija
62/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo miestenkään tekemät aloitteet kovin kummoisia ole olleet kun sinkkuna olet. Ja veikkaan, että miehet ovat tehneet sulle 50 kertaa aloitteen ja sä miehille 5 kertaa. Nyt sitten vedät näistä jotain johtopäätöksiä.

Siis kaikki parisuhteeni ovat alkaneet miehen aloitteesta. Luitko aloitusta ollenkaan? Ja ei, en yritä iskeä jokaista miestä joka kävelee vastaan kadulla enkä laske tässä niitä miehiä jotka yrittävät käpälöidä minua baarijonossa tms. Vaan puhun nyt sellaisista ihan normaaleista ihmisten välisistä kohtaamisista, ilman mitään seksuaalista ahdistelua.

Ap

Entä luitko sinä kirjoitukseni. On todennäköisempää, että suhde alkaa miehen tekemästä aloitteesta, jos niitä yrityksiä on ollut sen 50 kuin sun tekemästä aloituksesta, joita on varmasti ollut paljon vähemmän. Vai väitätkö toisin?

Jos yritän heitän palloa koriin 50 kertaa, saan todennäköisesti enemmän onnistuneita suorituksia kuin viidellä heitolla.

Edelleenkin, en laske aloitteiksi seksuaalista häirintää tai känniläisen sönkötystä. Viimeksi eilen minua yritettiin iskeä aivan käsittämättömässä tilanteessa, olin urheilemassa ja halusin keskittyä suoritukseeni. Se iskuyritys jäi lyhyeen. Monilta miehiltä puuttuu tilannetaju täysin, ja yrittävät sitten ihan omituisissa paikoissa vongata.

Puhun itse sellaisista aloitteista, jotka tapahtuvat vaikkapa opiskelijaporukoissa tai tinderissä. Esimerkiksi illanistujaisissa tai opiskelijabileissä ilahdun jos joku mies osoittaa kiinnostusta.

Ap

Niin - ymmärrät kai sinunkin käytöksen perusteella on siis paljon miehiä, jotka voivat kertoa, etteivät aloitteet naisia kohtaan johda yhtään mihinkään. 

Luitko muuten tuota ketjua, jonka otsikko oli "Vinkit miesten tapaamiseksi vituttaa" - ja siinä pyöriteltiin mm. kirjasto, lenkkipolku yms. paikkoja, joissa naiset ODOTTIVAT saavansa aloitteita - joku oli jopa lainannut koiraa jäänsärkijäksi (ei ollut onnistunut). 

All in all, ei se miehille nyt ehkä niin hirveästi helpompaa ole  ja lisäklausuulina - huono tilannetaju on mitä on, mutta ainakin tällä palstalla naiset kaipaa aloitteita lenkkipoluilla ja jopa kirjastossa. Kun miehet sitten tekee näitä aloitteita, niin sä et edes laske näitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö tästä maasta naisia, joilla ei ole prinsessa-syndroomaa? Eräässä toisessa ketjussa naisen emätin ei enää kostu kun näkee miehen tiskaavan, sitten soma lukunsa kaikessa harhaisuudessaan.

Mikä ihmeen prinsessa-syndrooma? Minulle kelpaisi ja on kelvannut oikein hyvin mies joka tiskaa. En ymmärrä miten liittyy miehen tiskaaminen yhtään mihinkään. Enemmänkin mies joka ei halua koskaan tiskata on turn off. Ja kyllä, olen sinkku helsingissä. Olen ollut sinkku myös muualla ja kyllä muualla oli helpompi pariutua, täällä on ehkä niin hektistä ettei sellaisia aitoja kohtaamisia niin helposti synny.

Ap

Ihan tarkkaa tilastoa en löytänyt, mutta Helsingissä asuu n. 180 000 25-44 -vuotiasta. Se on suurin ikäryhmä mitä siellä on. Sinkkuja 35-40 % eli 60 000+ ja naisten osuus tässä ryhmässä on pari prosenttia suurempi joten sulle ja teille muille tämän ikäryhmän naissinkuille potentiaalisia miehiä on varmasti sen 15 000 - 20 000 riippuen ikäryhmästä. Jos 20 000 ihmisen joukosta ei löydä itselleen kumppania niin mistä sitten? Miettikää, jos naiset olisivat muuallakin yhtä nirsoja niin eihän täällä pariutuisi enää kukaan.

Tiskaamisjuttu löytyy keskustelusta "Mieheni on liian kiltti ja huom..." suosituimpien joukossa.

Normaali mies ei kelpuuta ketä hyvänsä, joten ei nainen voi tuosta ryhmästä vain osoittaa sermella ja sanoa: "tuo". Nainen ei myöskään ole ainut nainen joka on kiinnostunut löytämään kumppanin tuosta 20 000 miehen joukosta, vaan kilpailijoita löytyy aika liuta.

Tuo keskustelu on suosituimpien joukossa siksi että otsikko on tarkoituksellisen provosoiva. Juuri siksi että yksinkertaiset ihmiset pitäisivät sitä suosittuna ja kommentoisivat näppis höyryten, oikeamielisen raivon vallassa. Ongelmahan siis oli se, että miehellä ei ole mielipiteitä, kavereita eikä omaa elämää. Eli ei ole kiltti vaan hajuton, väritön ja mauton.

Osasit hyvin tuossa ensimmäisessä kappaleessa pukea sanoiksi sen mitä ajattelen. Ei noita 20 000 sinkkumiestä läheskään kaikkia kohtaa yhtään missään, eikä ylipäätään ohikulkijoista kadulla näe mitenkään päällepäin että kuka on sinkku ja kuka ei.

Tuota toista kappaletta en osaa kommentoida mitenkään, kun en ole kyseistä keskustelua käynyt lukemassa lainkaan.

Ap

Vierailija
64/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teet aloitteen niin teet sen ainoastaan itseäsi tasokkaammalle miehelle, ei ole muuta selitystä.

Miehet todellakin tykkää aloitteellisista naisista mutta ei itseään alempitasoisemmista naisista.

Tuo ei pidä laisinkaan paikkaansa, lähestyn nimenomaan niitä ei niin-komeita miehiä ja saan aina pakit heiltä, olen heidän kanssaan ulkonäöllisesti tismalleen samalla tasolla.

Sama kokemus. Ja en todellakaan huomaa mitään "tasoeroa" jos mietin niitä miehiä joiden kanssa olen seurustellut (eli jotka ovat lähestyneet ja joille olen kelvannut) tai niitä joita lähestyn.

Ap

Jos nainen on luonnostaan hoikka vaikkei harrasta liikuntaa, hänen vaatimustaso on kuitenkin "sporttinen mies". Myös koulutus täytyy olla samalta asteelta.

Baarissa: "Moi, mitä kuuluu... olen Sami-sähköasentaja " "Moi moi hyvää kiitos... mä olen Sari-sairaanhoitaja" ja näin keskustelu päättyy parin minuutin kuluttua Sarin toimesta. Kyseinen keskustelu Samin ja Pauliina-Psykologin kohdalla päättyisi Sinin "saamaan" viestiin "sähköasentaja" sanan jälkeen ja tapahtuisi se perinteinen "menen käymään vessassa".

Vierailija
65/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai aloitteen tekijä saa enemmän pakkeja. Kun tekee aloitteen on jo itse jollain tasolla kiinnostunut siinä missä kohteella ei ole minkäänlaista mielipidettä. Ja panosuhteita tulee, koska miehet nussii melkein mitä tahansa, mutta seurustelee vain omasta mielestä hyvän naisen kanssa.

Kun vaan oppisi erottamaan ne miehet, jotka haluavat vain seksiseuraa. En halua olla kenellekään yksi monista. Vaan haluan olla se ainut.

Ap

Ei miehilläkään ole oikeutta olla se ainut. Sitä huutokonsertin määrää, jos mies haluaa naisen, joka ei ole jakanut ympäri kyliä.

Kyllä minä tunnen aivan yllättävän paljon ihmisiä, jotka ovat ihan yksiavioisessa suhteessa. Ja arvostan kyllä suuresti, jos mies ei harrasta yhdenillanjuttuja, ainakaan paljoa. Itse en harrasta niitä lainkaan.

Ap

Eikös ne 30+ isukit eniten etsi irtonumeroita yöelämässsä?

Vierailija
66/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kuulostaa ihan kamalalta, mutta oon itse huomannut, että jos saan jonkun kiinnostumaan itsestäni "liian helposti", mun innostus loppuu nopeasti. Vaikka se onkin aika raastavaa, niin silti tavallaan nautin siitä epävarmuudesta ja jään tökkimisestä kepillä, kun ei voi tietää, tykkääkö toinen vai ei.

Ehkä tää johtuu mun sitoutumiskammosta. Jos oikeasti on sellainen mahdollisuus että jutusta voisi tulla jotain, pelästyn ja peräännyn.

N23

Ongelmansa kullakin... Oletko löytänyt mitään syytä tuolle sitoutumiskammolle?

Ap

Vierailija
67/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies seurustelee sen naisen kanssa kenet on saanut.

Naiset taas sen miehen kenet ovat valinneet.

No en ehkä tätäkään lähtisi allekirjoittamaan. Toki jos lähestyjiä on paljon, niin voi vaikuttaa että nainen on siitä joukosta oikein valitsemalla valinnut itselleen kumppanin. Kuitenkin haluan naiivisti uskoa rakkauteen, siihen että voi olla molemminpuolista rakkautta ja kiintymistä. En halua että joku mies vain tyytyy minuun kun ei parempaa kerta saa.

Ap

Vierailija
68/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö tästä maasta naisia, joilla ei ole prinsessa-syndroomaa? Eräässä toisessa ketjussa naisen emätin ei enää kostu kun näkee miehen tiskaavan, sitten oma lukunsa ovat nämä nais-aloite -keskustelut ja kolmantena tietysti helsinkiläissinkut, jotka nyt ovat oma lukunsa kaikessa harhaisuudessaan.

Mikä ihmeen prinsessa-syndrooma? Minulle kelpaisi ja on kelvannut oikein hyvin mies joka tiskaa. En ymmärrä miten liittyy miehen tiskaaminen yhtään mihinkään. Enemmänkin mies joka ei halua koskaan tiskata on turn off. Ja kyllä, olen sinkku helsingissä. Olen ollut sinkku myös muualla ja kyllä muualla oli helpompi pariutua, täällä on ehkä niin hektistä ettei sellaisia aitoja kohtaamisia niin helposti synny.

Ap

Miksi vastaat asiallisesti tuolle rääväsuulle? Oletko niin yksinäinen että jopa tuollaisen seura kelpaa? Säälittävää.

Tämä on keskustelupalsta ja täällä olisi tarkoitus keskustella. Jos keskustelen jonkun randomin kanssa jollain av-palstalla ei se silti tarkoita että olisin siitä toisesta osapuolesta kiinnostunut. Tämä on kuitenkin av-palsta, ei mikään deittipalsta. Eikä aloitukseni ole deitti-ilmoitus. Säälittävyydestä voi olla montaa mieltä. Mutta yritän nyt kuitenkin jopa kaltaisellesi rääväsuiselle säälittelijälle olla asiallinen. Jos kaikki vaan huutelee ei keskustelu etene.

Ap

Minä en ole rääväsuu etkä voita mitään lapsellisella nimittelylläsi. Säälittävyydestäsi voi olla tasan yhtä mieltä: sinulle kelpaa keskustelukumppainiksi mikä hyvänsä. Ei ihme että monet naiset päätyvät yhteen huonojen miesten kanssa, kun eivät piittaa pätkääkään halventavasta kohtelusta. Tuon pitäisi olla varoitusmerkki, mutta olet vain innoissasi että sinulle puhutaan. Olet vielä riittävän typerä käymään sellaisen kimppuun, joka tuon huomaa.

Miksi olet niin katkera? Toivottavasti paistaa se päivä sinullekin, ainakin täällä pk-seudulla on aivan upea ilma!

Ap

Vierailija
69/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ns. ikisinkku on oikeasti myös melko valikoiva. Niin se vaan on. Eivätkä itse sitä edes tajua. Törmäsin kerrankin deittipalstalla komeaan mieheen joka oli ollut sinkkuna 5(!) vuotta. Profiili oli ihan hauskasti kirjoitettu mutta jotenkin sarkastisen ylimielisen kettuileva ja siinä lueteltiin yksityiskohtaisesti kaikki naistyypit joita hän ei halua tavata. Kaikissa tuntui olevan jotakin vikaa. Paitsi hänessä. Laitoin sitten viestiä vaikka vähän hälytyskellot soivatkin ja sain vastauksen että hän ei ole kiinnostunut koska tekstistäni huokuu semmoisia asioita joita hän välttelee. :D

Vierailija
70/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää naisten lähestymiset on nähty. Tavikset lähestyy jotain miesmallin näköisiä tyyppejä ja pullukat/hiirulaiset sitten niitä tavismiehiä. Arvatkaa ketkä lähestyy niitä pullukoita ja rumia miehiä? Heh....

No miksi kukaan lähestyisi? Heh...

Miksei ne pullukat ja rumat miehet lähesty niitä pullukoita ja rumia naisia? Kun te miehet kerta olette niin tasotietoisia. Äläpä silloin itsekään tavoittele omaa "tasoasi" parempaa naista.

Tai miksei pullukat ja rumat naiset niitä pullukoita ja rumia miehiä? Kenties joskus niin tapahtuukin.

Mutta noinhan se suunnilleen menee: Pullukat naiset lähestyy tavismiehiä, tavisnaiset miesmalleja, naismallit ei lähesty ketään, ja miesmallit lähestyy naismalleja. Tavismiehet lähestyy tavisnaisia, ja hulluimmat jopa mallinaisia.

Minä en selvästikään osaa tätä tasoajattelua oikeaoppisesti kun olen seurustellut sekä pullukan että todella timmin miehen kanssa. Oma paino ei ole juurikaan vaihdellut ja olen aina urheillut säännöllisesti.

Ap

Vierailija
71/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää naisten lähestymiset on nähty. Tavikset lähestyy jotain miesmallin näköisiä tyyppejä ja pullukat/hiirulaiset sitten niitä tavismiehiä. Arvatkaa ketkä lähestyy niitä pullukoita ja rumia miehiä? Heh....

No miksi kukaan lähestyisi? Heh...

Niitten rumien naisten ainakin kannattaisi. Elleivät sitten mielummin pyöri keskitason miesten pantavana.

Ei ole niin rumaa naista, joka ansaitsisi miehen jonka mielestä seurustelu on sitä että "pyöritään pantavana". Oksennus. Rumat miehet ovat juuri tuollaisia: järkyttävän rumia sisältä. Ulkonäkö on varoitus siitä, että vielä pahempaa on tulossa jos menee tuollaiseen tutustumaan. Hyi saasta.

Et ymmärrä lukemaasi tekstiä ja jotta nolaisit vielä pahemmin itsesi, niin alat vielä haukkumaan minun ulkonäköä. Aika hyvin vedetty. Toivottavasti et haikaile fiksujen miesten perään.

Olet kyllä järkyttävän typerä. Sinua siis huolestuttaa tuossa se, että ULKONÄKÖSI olisi iljettävä? Kuinka yksinkertainen ihminen voi olla?

Tulevaisuutta varten mieti, että ihmiset voivat keskustella asioista ihan yleisellä tasolla. Jos se kiinnostaa heitä. Ei tarvitse aina kertoa omista kokemuksista ja kuulua siihen ryhmään josta puhuu. 

Mutta joo. Jatka sinäkin vain rumana naisena siellä tavismiesten joukossa spermaviemärinä pyörimistä. Ja se, että kerron yleisesti rumien naisten usein pyörivän keskitason miesten pantavina, ei ole ollenkaan sama asia kuin minä alkaisin täällä haukkumaan jotain yksittäistä käyttäjää rumaksi, siaksi jne.

Mutta eipä jaksa enempää sivistää moukkaa.... 

Tuossa yläpuolella oli sitä ad hominemia myös. Ei kannata käyttää jos ei halua itsekkin saada takaisin.

En nyt lue tuota viestiä alkua pitemmälle. Totean vain että ihan oikein arvioin sinut. Olet pelkkää saastaa ja maailma olis parempi paikka jos kaltaisiasi ei olisi. Sinulla ei ole mitään oikeutta solvata minua. Sinä ansaitset haukut siitä että olet vastenmielinen otus. Minä en ansaitse. Sinä itse aloit aukoa päätäsi täällä ja nyt iniset ja vikiset kun sinulle sanotaan suoraan mitä olet.

Mikä siinä oikein on, että kaikkein vastenmielisimmätkin ihmiset repeävät raivosta kun teille sanoo teidän olevan vastenmielisiä? Ettekö oikeasti tiedä sitä itse? Tuleeko yllätyksenä että teitä vihataan?

Vierailija
72/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö tästä maasta naisia, joilla ei ole prinsessa-syndroomaa? Eräässä toisessa ketjussa naisen emätin ei enää kostu kun näkee miehen tiskaavan, sitten oma lukunsa ovat nämä nais-aloite -keskustelut ja kolmantena tietysti helsinkiläissinkut, jotka nyt ovat oma lukunsa kaikessa harhaisuudessaan.

Ap

Miksi vastaat asiallisesti tuolle rääväsuulle? Oletko niin yksinäinen että jopa tuollaisen seura kelpaa? Säälittävää.

Tämä on keskustelupalsta ja täällä olisi tarkoitus keskustella. Jos keskustelen jonkun randomin kanssa jollain av-palstalla ei se silti tarkoita että olisin siitä toisesta osapuolesta kiinnostunut. Tämä on kuitenkin av-palsta, ei mikään deittipalsta. Eikä aloitukseni ole deitti-ilmoitus. Säälittävyydestä voi olla montaa mieltä. Mutta yritän nyt kuitenkin jopa kaltaisellesi rääväsuiselle säälittelijälle olla asiallinen. Jos kaikki vaan huutelee ei keskustelu etene.

Ap

Minä en ole rääväsuu etkä voita mitään lapsellisella nimittelylläsi. Säälittävyydestäsi voi olla tasan yhtä mieltä: sinulle kelpaa keskustelukumppainiksi mikä hyvänsä. Ei ihme että monet naiset päätyvät yhteen huonojen miesten kanssa, kun eivät piittaa pätkääkään halventavasta kohtelusta. Tuon pitäisi olla varoitusmerkki, mutta olet vain innoissasi että sinulle puhutaan. Olet vielä riittävän typerä käymään sellaisen kimppuun, joka tuon huomaa.

Miksi olet niin katkera? Toivottavasti paistaa se päivä sinullekin, ainakin täällä pk-seudulla on aivan upea ilma!

Ap

Miksi olet niin passiivis-aggressiivinen?

Vierailija
73/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö tästä maasta naisia, joilla ei ole prinsessa-syndroomaa? Eräässä toisessa ketjussa naisen emätin ei enää kostu kun näkee miehen tiskaavan, sitten soma lukunsa kaikessa harhaisuudessaan.

Ap

Ihan tarkkaa tilastoa en löytänyt, mutta Helsingissä asuu n. 180 000 25-44 -vuotiasta. Se on suurin ikäryhmä mitä siellä on. Sinkkuja 35-40 % eli 60 000+ ja naisten osuus tässä ryhmässä on pari prosenttia suurempi joten sulle ja teille muille tämän ikäryhmän naissinkuille potentiaalisia miehiä on varmasti sen 15 000 - 20 000 riippuen ikäryhmästä. Jos 20 000 ihmisen joukosta ei löydä itselleen kumppania niin mistä sitten? Miettikää, jos naiset olisivat muuallakin yhtä nirsoja niin eihän täällä pariutuisi enää kukaan.

Tiskaamisjuttu löytyy keskustelusta "Mieheni on liian kiltti ja huom..." suosituimpien joukossa.

Normaali mies ei kelpuuta ketä hyvänsä, joten ei nainen voi tuosta ryhmästä vain osoittaa sermella ja sanoa: "tuo". Nainen ei myöskään ole ainut nainen joka on kiinnostunut löytämään kumppanin tuosta 20 000 miehen joukosta, vaan kilpailijoita löytyy aika liuta.

Tuo keskustelu on suosituimpien joukossa siksi että otsikko on tarkoituksellisen provosoiva. Juuri siksi että yksinkertaiset ihmiset pitäisivät sitä suosittuna ja kommentoisivat näppis höyryten, oikeamielisen raivon vallassa. Ongelmahan siis oli se, että miehellä ei ole mielipiteitä, kavereita eikä omaa elämää. Eli ei ole kiltti vaan hajuton, väritön ja mauton.

Naiset kilpailee ehkä 10-20 % miehistä, loput ovat sitten niin tavallisia, että heistä joko ollaan kiinnostuneita tai sitten ei. Kyl mä luulen, et moni tällä palstalla huuteleva sinkku vois osoittaa sormella "haluan tuon" ja myös sen saisi. Mutta ei uskalla tehdä aloitetta tai pelkää pakkeja, joka on suurimmalle osasta miehistä arki päivää.

Mistä siis johtuu, että parisuhteessa olevien määrä on huomattavasti isompi kuin 10-20 %, kaikissa ikäryhmissä? On kumma, jos osaat tähän vääntää jonkinlaisen selityksen. Luulenpa, että se selitys tulee olemaan niin naurettava että siihen riittää vastaukseksi huutonauruhymiö.

Tämä 10-20 % on vain luku, joka kertoo miesten määrän joista on kilpailua. Heistä varmasti moni on vielä semmoinen, joka ei halua pariutua vaan nauttivat siitä mitä saavat (= seksiä kauniiden naisten kanssa). Loput sitten toivovat, että edes joku olisi kiinnostunut. Monen yrityksen ja erehdyksen kauttaa tavismies lopulta onnistuu löytämään naisen jolle kelpaa. Ensiksi on tietysti treffailtu, että on saatu selville tarvittaessa mm. miehen omaisuus  tai sänkytaidot / peniksen koko sekä pitkällinen naisen hurmausjakso lukuisine huomionosoituksineen.

Vierailija
74/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naiset kilpailee ehkä 10-20 % miehistä, loput ovat sitten niin tavallisia, että heistä joko ollaan kiinnostuneita tai sitten ei. Kyl mä luulen, et moni tällä palstalla huuteleva sinkku vois osoittaa sormella "haluan tuon" ja myös sen saisi. Mutta ei uskalla tehdä aloitetta tai pelkää pakkeja, joka on suurimmalle osasta miehistä arki päivää.

Todista väitteesi. Täälläkin on monessa keskustelussa kerrottu että ihan tavalliset miehet eivät kiinnostu tavallisista naisista tai halua tavallista naista. Mistä tämä sitten voi johtua, niin ei mitään hajua. Ja olen aiemminkin jo maininnut, etten todellakaan huomaa mitään "tasoeroa" niiden miesten välillä joita olen lähestynyt tai joiden kanssa olen seurustellut.

Ap

Vierailija
75/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas, onneksi tapasin oman mieheni aikoinaan ihan livenä. Ja tein aloitteen. 20 vuotta yhteiseloa takana. Ja miten "taso" määritellään? Ulkonäön perusteella? Tunnen komeita miehiä, jotka ovat ihan täysiä idiootteja... Itse olen perusnätti ja korkeasti koulutettu: onko tyhmä ja komea sitten minun tasoani? Voi hyvää päivää...

Vierailija
76/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo miestenkään tekemät aloitteet kovin kummoisia ole olleet kun sinkkuna olet. Ja veikkaan, että miehet ovat tehneet sulle 50 kertaa aloitteen ja sä miehille 5 kertaa. Nyt sitten vedät näistä jotain johtopäätöksiä.

Siis kaikki parisuhteeni ovat alkaneet miehen aloitteesta. Luitko aloitusta ollenkaan? Ja ei, en yritä iskeä jokaista miestä joka kävelee vastaan kadulla enkä laske tässä niitä miehiä jotka yrittävät käpälöidä minua baarijonossa tms. Vaan puhun nyt sellaisista ihan normaaleista ihmisten välisistä kohtaamisista, ilman mitään seksuaalista ahdistelua.

Ap

Entä luitko sinä kirjoitukseni. On todennäköisempää, että suhde alkaa miehen tekemästä aloitteesta, jos niitä yrityksiä on ollut sen 50 kuin sun tekemästä aloituksesta, joita on varmasti ollut paljon vähemmän. Vai väitätkö toisin?

Jos yritän heitän palloa koriin 50 kertaa, saan todennäköisesti enemmän onnistuneita suorituksia kuin viidellä heitolla.

Edelleenkin, en laske aloitteiksi seksuaalista häirintää tai känniläisen sönkötystä. Viimeksi eilen minua yritettiin iskeä aivan käsittämättömässä tilanteessa, olin urheilemassa ja halusin keskittyä suoritukseeni. Se iskuyritys jäi lyhyeen. Monilta miehiltä puuttuu tilannetaju täysin, ja yrittävät sitten ihan omituisissa paikoissa vongata.

Puhun itse sellaisista aloitteista, jotka tapahtuvat vaikkapa opiskelijaporukoissa tai tinderissä. Esimerkiksi illanistujaisissa tai opiskelijabileissä ilahdun jos joku mies osoittaa kiinnostusta.

Ap

Eilen töppäsit oikein pahemman kerran.

Vierailija
77/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ikäluokassasi sinkkumiehet ovat juuri niitä, jotka eivät tee aloitteita. Aloitteen tekevät ovat jo parisuhteessa. 

Voi olla. Harmillista.

Ap

Vierailija
78/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, laitoin viestin varmaan samalle tyypille. Oikein diplomaattisen ja mukavan, vähän persoonallisen ja positiivisenkin, kehuin miehen profiilia ja kysyin siitä jotain.

Ei vastausta lainkaan. Muutenkin voisn allekirjoittaa aloituksen. ( Olen muuten normaalipainoinen, akat., monenlaista harrastava myönteinen ja melko ongelmaton nainen- ei niin väliä sillä mun puolesta, mutta tiedoksi vain. Ja olen seurustellut ylipainoisen, työttömän, köyhän, duunarin, juopon, väkivaltaisen kanssa yms.  Vähän paremmin pyrin sitten valikoimaan seurani tästä lähtien! ).

Vierailija
79/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teet aloitteen niin teet sen ainoastaan itseäsi tasokkaammalle miehelle, ei ole muuta selitystä.

Miehet todellakin tykkää aloitteellisista naisista mutta ei itseään alempitasoisemmista naisista.

Tuo ei pidä laisinkaan paikkaansa, lähestyn nimenomaan niitä ei niin-komeita miehiä ja saan aina pakit heiltä, olen heidän kanssaan ulkonäöllisesti tismalleen samalla tasolla.

Sama kokemus. Ja en todellakaan huomaa mitään "tasoeroa" jos mietin niitä miehiä joiden kanssa olen seurustellut (eli jotka ovat lähestyneet ja joille olen kelvannut) tai niitä joita lähestyn.

Ap

No miksi sitten olet edelleen sinkku? 

Koska aiemmat parisuhteet ovat päättyneet.

Ap

Vierailija
80/294 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat erilaisia ja sen vuoksi ei ole mitään yleispätevää kikkakuutosta, jolla kuka tahansa saisi koko loppelämän kestävän parisuhteen. Sinun kohdallasi jostain syystä - ja se syykään ei ole millään tavalla tärkeä - sinun tekemissäsi aloitteissa suhde ei toimi. Joten sun kannattaa siis antaa miehen tehdä aloite. Käy paikoissa, joissa on sinun kaltaisistasi naisista kiinnostuneita aloitteellisia miehiä. 

Näin se varmaankin on. Mutta olisihan se mielenkiintoista tietää, että miksei minun aloitteeni ole koskaan oikeasti kiinnostavia.

Miten voisin olla paremmin löydettävissä? Olen jo tinderissä, ja siellä tulee todella paljon matcheja. Kuitenkaan suuri osa matcheista ei aloita keskustelua jne. Muutenkin tinderin kautta tapailu tuntuu vähän hakuammunnalta.

Ap

Olisi ihan kiinnostava tietää, kuinka paljon sä niitä aloitteita olet tehnyt?

Itse olen 30 + mies ja parisuhteessa niin kuin useimmat kaverit, mutta kyllä ne 20 - 30 - vuodet on vielä muistissa - kun kaveriporukassa puitiin pariutumiskuvioita. Ihan parin pakin jälkeen ei kukaan jäänyt odottelemaan, että nyt on naiset vuoro tehdä aloitteet vaan sitä vaan jatkettiin ja tsemapattiin kaveria jatkamaan, vaikka menestys nyt oli mitä oli. 

Mutta epäonnistumisten kautta viitisen vuotta sitten alettiin tanssia häitä, nyt on lapset kastettu jne. - kun ei vaan annettu periksi eikä katkeroiduttu. Viimeiset jampat toki vielä jaksaa puurtaa radalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan