Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Naapurin 2 vuotta vanhempi poika uskotteli, että huoltoasemilla korkeissa tolpissa näkyvät bensojen hinnat olivat ufojen laskeutumisaikoja. Niin typerä juttu, mutta meikäläiseen uppos ihan täysillä.
Muutamana iltana sitten mentiinkin huoltsikan lähelle pälyilemään taivalle, josko ne ufot tulisivat vierailulle..
Luulin, että lihavat ihmiset ovat kauhean vahvoja. Jossain vaiheessa tajusin, että kyseessä kaksi eri asiaa, laihakin voi olla lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Se kun meidän maatalossa oli monta kissaa ja pentuja saadessaan niitä pentuja oli joskus pakko lopettaa, kun ei saaneet kotia ja mulle uskoteltiin, että tuli kissannoutaja joka vei ne hyvään kotiin, kun aamulla oli vaan yksi pentu jäljellä. Yleensä siis jätettiin yksi.
Kissat kuuluu leikkauttaa, myös maataloissa. Kammottava tuo vanha tapa.
Luulin etten voi kuolla koskaan paitsi oman käden kautta :'D
Kuvittelin että elokuvat kuvataan niin, että painetaan record ja sit kun se näyttelijä sano repliikkinsä painettiin stop ja aseteltiin se kamera toiselle paikalle, painettiin record ja kuvataan toisen reaktio ja vastaus. Aivoni eivät voineet käsittää jos roolihahmo palasi lapsuuteensa niin en ymmärtänyt miten ihmeessä se on lapsi tuossa jos se oli 30-v äsken :'D Ja sitten oli jos hahmo vanheni niin luulin että elokuvatuotanto odotteli niin pitkään että näyttelijä vanhenee 20-v et ne saa sen leffan loppuun
Kysyin vanhemmiltani miten minä jouduin äitin mahaan. Äitini kertoi hieman kaunistelevan version, eli nielaisi siemenen ja siitä mä lähdin sitten kasvuun. :) Siksi varmaan luulin (kuten moni muukin täällä), että omenan ym. siemenet alkaa kasvaa mahassa jos sellaisen nielaisee.
Luulin myös, että telkkarissa näkyvät ihmiset kuulee minut ja kaikki jotka katselee telkkaria.
Kun rikotaan rahaa, niin mennään pankin tiskille sen rahan kanssa ja pankin täti kirjaimellisesti rikkoo sen rahan.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että muumien pyöreys johtuu oikeasti siitä, että niillä ei ole peräaukkoa.
Niinhän se johtuukin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että on myös olemassa käsite nimeltä yksityissivistys, koska on yleissivistyskin.
Näin leikillisesti voidaan ajatella, että yksityissivistykseen kuuluvat ne asiat, jotka ainoastaan sinun eikä kenenkään muun kuuluu tietää.
Kun olin pieni meillä oli sellainen vanhanaikainen radio jossa oli puukehys ja nappulat joista haettiin asemia. Radiossa paloi valo kun se oli päällä ja kun istuin ja kuuntelin olin varma että siellä sisällä oli pieni maailma täynnä pieniä ihmisiä.
Luulin joskus 10-vuotiaana, että siemensyksy on sama kuin miehen kuukautiset, jolloin mieheltä vuotaa peniksestä muutaman päivän ajan spermaa joka kuukausi niinkuin naisilla vuotaa verta. Konsomin luulin olevan miehen suoja, joka laitetaan peniksen päälle ja sperma valuu siihen eikä sitten sotke vaatteita.
Iltarusko johtuu siitä että aurinko venyttelee ennen nukkumaanmenoa.
Rautahampaat vaihtuu vanhana kultahampaisiin.
Homot on tosi outoja setiä, ku kerran pimeässä kaapissa vaa seistä kököttää. Ei kai sellanen mun vaatekaappiin oo livahtanu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun meidän maatalossa oli monta kissaa ja pentuja saadessaan niitä pentuja oli joskus pakko lopettaa, kun ei saaneet kotia ja mulle uskoteltiin, että tuli kissannoutaja joka vei ne hyvään kotiin, kun aamulla oli vaan yksi pentu jäljellä. Yleensä siis jätettiin yksi.
Kissat kuuluu leikkauttaa, myös maataloissa. Kammottava tuo vanha tapa.
Höpö höpö, ei tarvitse.
Luulin tekohampaiden olevan ohuesta muovista tehdyt sisältä ontot ihmisen hampaita muistuttavat hampaat, jotka laitetaan ihmisten omien hampaiden päälle ja ihmettelin, että mihin niitä tarvitaan kun omat hampaat ovat kerran vielä tallella.
Mä luulin et kuolleet on haudattu sinne hautakiven sisään ja ne kököttää siellä kyyryssä.
Ja kun mä olin pienenä neuvolan lääkärissä niin muistan että lääkäri sanoi mulle lähtiessä (luuli kai olevansa leikillisen vitsikäs) että sitten ensi kerralla napsautetaan napa veitsellä pois. Ja mä pelkäsin/odotin oikeesti pitkään että milloin on se neuvolakäynti kun otetaan napa pois.
Vierailija kirjoitti:
Pienenä luulin, että mansikan pinnalla olevat siemenet ovat vitamiineja :)
Mä luulin samalla tavalla tomaatin siemenistä 😁
Luulin, että Nils Holgersonin pippeli on sellainen muhkurainen kuten Michelin ukon jalka. ÄLKÄÄ kysykö miksi, en tiedä.
Tämä ei oikeastaan ole uskomus, enemmänkin ehkä mielikuva.
Aina, jos joku sanoi, "voi vit tujen kevät", mulle tuli pienenä mieleen kuva koivunjuurella hyppelevistä pikkupi ruista. Koska luulin, että vit tu on samanlainen olento, ku esim. saa tana ja pi ru.
Luulin, että hupparin huppua ei saa laittaa päähän, koska siihen voi tukehtua.
Olin varmaan 5-vuotias, kun poliisit tulivat samaan paikkaan lounastamaan. Olin kysynyt ihmeissäni "Äiti, syövätkö poliisitkin?" Enpä sitten tiedä minkälaisina yli-ihmisinä olin heitä pitänyt :'D