Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1481/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että 90-vuotiaalla mummollani oli hyväkuntoiset omat hampaat suussaan (eikä suinkaan tekareita). :)

Vierailija
1482/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että

- jos piirtää tussilla ihoon, tulee verenmyrkytys (ratkaisu: piirrettiin sitten kostutetuilla puuväreillä :D)

- jos nukkuu sukat jalassa, tulee kärpäsiä ympärille pörräämään

- jos työntää käden pullonpalautusautomaattiin, se lähtee irti :O (ok, en kokeile onneani)

- on olemassa pelkästään Suomi sekä Ulkomaat (kaikki aina sano, että ne lähtee ulkomaille :D)

- jos tuijottaa kehitysvammaista, muuttuu semmoiseksi itsekin (oltiin siis kohteliaasti tuijottamatta)

PAKKO SANOO, että mun kaveri luuli pitkään että Rölli-peikko oli sen setä yhtäläisyyksien vuoksi :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sänkyni alla asuu öisin mörkö, joka nappaa minua jalasta, jos astun liian lähelle. Vessassa käynti yöllä oli vähän hankalaa, koetin hypätä kauemmas sängystä. Luulin myös, että möröt liikkuu vaan pimeässä, joten en olisi halunnut sammuttaa valoja.

Vierailija
1484/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikki prinsessat pitävät AINA niitä "hienoja" pinkkejä prinsessa mekkoja ja kruunuja. :D Ja että kuningas saa aina mitä haluaa esim. Jos kuningas sanoo "Tuokaa kakkua heti." Jotkut palveliat tuovat tälle kakkua. :D

Vierailija
1485/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kun menen kouluun, niin siellä joutuu olemaan sitten vähintään jotain 12 vuotta yhteen menoon pääsemättä kertakaan pois ja en näkisi perhettänikään koko sinä aikana. Lisäksi luulin, että koulun käynti on varsinkin alussa hirveän raskasta kun on niin paljon opittavaa että en ehtisi tekemään muuta kuin olemaan tunneilla ja tekemään läksyjä. Minua melko paljon vanhemmat serkkuni vähän pelottelivat minua kertomalla muka omista kouluajoistaan, näyttivät esim. isoa kirjahyllyään täynnä kirjoja kertoen, että ne kaikki kirjat ovat sellaisia mitä pitää koulussa lukea ja opetella ulkoa.

Vierailija
1486/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perhe osti toisinaan kauppareissulla jotain Riitan herkku -merkkisiä tuotteita. Vanhempani siis sanoivat ääneen: "Otetaanko Riitan herkkua?" tms. Lähipiirissäni oli eräs Riitta, ja siksi luulinkin että tuo tuotesarja on sellainen, josta tämä tuntemani Riitta tykkää, ja vanhempani kutsuvat ruokaa sen takia sillä nimellä. Oli melkoinen ahaa-elämys, kun lukemaan opittuani kerran näin paketissa oikeasti lukevan "Riitan herkku".

Olen luullut, että Riitan herkku-tuotteet tulivat kauppoihin vasta muutama vuosi sitten.

Vierailija
1487/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin , että jokaisen maan taivas on saman värinen kuin sen maan lippu. Suomessa laulussakin lauletaan, että sininen ja valkoinen. Joten meidän taivaamme on sininen ja valkoinen.

Vierailija
1488/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kummitukset tulee esiin, kun kello tulee yöllä 12. Oli aina pakko nukahtaa ennen niiden tuloa.

Vierailija
1489/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin pienenä maito- ja jogurttikylmäkaappien käsiä, jotka siirteli tuotteita siellä kaapin takana. Näin vain käsiä, en ikinä ihmisiä.

Vierailija
1490/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin halunnut olla korukauppias, kun kuvittelin että ne saa käyttää kaikkia niitä ihania koruja, joita siellä on myynnissä.

Vierailija
1491/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli karvinen- ja hessupyyhkeet. En voinut kuivata itseäni muuta kuin sille puolelle, jossa kuva oli. Ja naama piti pyyhkiä juuri karvisen tai hessun naamaa vasten.

1492/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini näytti vanhoja mustavalkoisia valokuviaan. Luulin että värit tulivat maailmaan vasta myöhemmin.

1493/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tehdään niin että mies pissaa naisen emättimeen. Pohdin että mitä jos miehellä ei olekaan pissahätä juuri silloin h-hetkellä niin miten lapsenteko onnistuu sitten.

Vierailija
1494/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mummolassa yötaivaalla tähtiä ja nopeasti liikkuvia tähtiä. Luulin niitä ufoiksi. Ja voi että mua pelotti, että ne tulee ja kaappaa mut. Oli kai oikeasti lentoneen valoja.

Vierailija
1495/2643 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Näkki on oikeasti olemassa vesistöissä kuten ojissa. Tämän luulon kanssa elin 16 vuotta, ennen kuin muistin lapsuuden jutut ja tajusin et eihän sellaista olekaan. Vois kyllä olla.

Vierailija
1496/2643 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti pelotteli että jos painaa tuolfa korvan takaa alhaalta niin kuolee.

Vierailija
1497/2643 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli undulaatteja lapsena. Kun alkoivat laulamaan niin luulin niiden puhuvan ruotsia. :D

Äidiltä kysyin, että miksi meidän linnut puhuu ruotsia niin sain vastaukseksi, että kun eivät ymmärrä suomea. :)

Vierailija
1498/2643 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi kauan siinä luulossa, että lapsia vaan alkaa automaattisesti syntyä, kun mies ja nainen ovat yhdessä (naimisissa). En tajunnut mitään mistään seksistä (tai että se liittyy jotenkin lasten hankintaan) , ennen kuin koulussa seksivalistaja mainitsi sivulauseessa, että lapsia saadakseen pitää harrastaa "vähän" seksiä. Olin silloin jo sentään 12-vuotias. Muistan oikein sen hetken, kun lamppu syttyi pääni päälle.

Mä en tajua, miks en ollut ajatellut asiaa, kun monella täälläkin näyttää olleen hyvinkin nuorena jotakin käsitystä lasten hankinnasta. Tv-sarjoistakin ajattelin viattomasti, että aikuiset vaan tykkää mennä yhdessä alasti peiton alle ja sitten vaan maata siellä, ehkä vähän pyöriä ja painia siellä. Mistään yhdynnästä en tajunnut mitään.

Muuten en ole mielestäni koskaan ollut kovin jälkeen jäänyt, enkä ihan tyhmimmästä päästä.

Vierailija
1499/2643 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kun täyttää 18 vuotta niin vanhemmat eivät voi enää määrätä tekemisistä.

Vierailija
1500/2643 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin,että sade on enkelin pissaa.Tämän uskoin:)