Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1561/2643 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että nainen voi tulla raskaaksi siitä, että nukkuu miehen kanssa samassa sängyssä.

No tuohan on tavallaan totta. Yhdessä nukkuessa tuppaa tapahtumaan vaan muutakin kuin nukkuminen.

Vierailija
1562/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi erityisen hyvin väärinymmärretty sanonta on jäänyt mieleen.

Äitini sanoi joskus että "No niin, let's go luteet!"

Minä kuulin, että lets kouluteet. Joten ajattelin, että sanonta tulee siitä, että ennen kouluun lähtöä on ennen vanhaan juotu teetä ja mitä se lets siinä edessä tarkoittaa = ei tietoa.

Näin mielessäni, miten äitini ja hänen siskonsa joivat teetä ja lähtivät sitten kouluun. Kuvittelin heidät tietysti saman näköisiksi kuin sillä hetkellä, mutta vaan lyhyemmiksi ja pienemmiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että synnit saa anteeksi vain pitkäperjantaina. :D

Oli mennyt jotenkin uskonnontunneilla sekaisin Jeesuksen pitkäperjantaina ristillä kuoleminen ja siten syntien anteeksiantaminen ja sitten tämä kristinuskon armollisuus.

Ihan oikeasti luulin, että jos ei pitkäperjantaina muista Jumalalta tätä pyytää niin sitten pitää odottaa vuosi.

Vierailija
1564/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että nainen voi tulla raskaaksi siitä, että nukkuu miehen kanssa samassa sängyssä.

Mutta niinhän he tulevatkin! Minun vanhempani nukkuivat samassa sängyssä ja meitä lapsia syntyi säännöllisesti joka vuosi juuri sen vuoksi. Eivät he ainakaan mitään seksiä harrastaneet, eivät he olisi mitään niin ällöttävää koskaan tehneet varsinkin kun säännöllisesti heidän kanssaan nukkui samassa huoneessa 2-3 lasta.

Vierailija
1565/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aikuisten puhuvan totta.

Sitten selvisi totuus joulupukista ja haikaroista.

Vierailija
1566/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Chile on euroopassa, sekä että Barcelona on maa :(

Vierailija
1567/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että pitkänäperjantaina on pakko lukea Raamattua :/

Ja, että lentokoneet olisi leveitä ja niissä on omat lasikopit joka perheelle

Vierailija
1568/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Suomi on demokratia kun koulussa niin opetettiin. 

Vierailija
1569/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin vielä joskus 10-vuotiaana, että sitten kun täytän 18-vuotias, niin olen automaattisesti aikuinen koska olisin täysi-ikäinen ja että löytäisin itselleni tyttöystävän kysymällä vain joltain vastaan tulevalta kiinnostavan näköiseltä tytöltä, että "Ruvetaanko seurustelemaan" johon tyttö olisi tietysti vastannut myöntävästi. Ajattelin myös, että vanhempani olisivat samoihin aikoihin muuttaneet jo vanhainkotiin vaikka olivat vasta 60-vuotiaita ja että minulla olisi rahaa ostaa lapsuudenkotini heiltä omaksi tai että he jättäisivät sen minulle ikään kuin ennakkoperinnöksi, että voisin muuttaa sinne perheeni kanssa. Sitten olisin mennyt tyttöystäväni kanssa naimisiin ja nyt muutamaa vuotta vaille 40-vuotiaana minulla olisi vaimon kanssa vähintään 10 lasta, valtava määrä eläimiä, olisin jossain hyväpalkkaisessa työssä, vaimo olisi kotona hoitamassa kotityöt, lapset ja eläimet, minulla olisi ajokortti ja hieno auto ja että minulla olisi paljon ystäviä, joiden kanssa viettäisin vapaa-aikaa vaimon antaessa hyvillä minun mennä ja tulla miten tahdon ollen itse tyytyväinen siihen, että hän on kaiken aikaa itse kotona ja tekisi kaikki työt siellä lasten kanssa yhdessä. Luulin myös, että minusta tulee aikuisena mies.

No, mikään näistä luuloista ei ole toteutunut eikä suurin osa tule toteutumaankaan. Siihen lapsuuskotiini en ainakaan muuttaisi, en halua ajokorttia tai autoa, vaimoa, työpaikkaa, lapsia tai lemmikkieläimiä. Koti minulla sentään on ja toivoisin löytäväni joskus itselleni miespuolisen kumppanin ja ystäviä. Nyt myös tiedän, että olen muunsukupuoleton, en mies vaikka minulla on miehen nimi ja miehen sukupuolielimet. Tai siis, kehoni on miehen, mutta en pidä itseäni ainakaan yksinomaan miehenä.

Vierailija
1570/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että poliisit hakevat vankilaan, kun riideltiin ja huudettiin sisarusten kanssa, koska niin meille sanottiin..... Pelkäsin kuollakseni poliiseja lapsena.

Luulin että heti kun täyttää 18 on pakko muuttaa asumaan omaan taloon ja pääsee heti töihin ja on pakko mennä naimisiin ja saada lapsia. Huh...

Vierailija
1571/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimme vessanpönttö vuosi vähän vettä lattialle piteän aikaa. Luulin, että jobakin yönä heräämme sängyissämme ja ne kelluvat siinä vedessä, joka pöntöstä on vuotanut. :O

Toinen juttu mitä kuvittelin: Olin kuullut kasvihuoneilmiöstä eli ilmaston lämpenemisestä. Luulin sen nimen perusteella johtuvan siitä, että kasvihuoneiden ovia on pidetty liikaa auki ja niistä on lämpö karannut lämmittämään ilmastoa. :-D

Vierailija
1572/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että kaikki nimet tarkoittavat jotain eläintä koska omanikin tarkoitti.

Otso? Moi!

Vierailija
1573/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä taiteilin vessanpöntön rinkalla jotenkin hassusti käsien varassa ja kysyin äidiltäni: "Istuttiinko näin vessanpöntöllä ennen vanhaan kun ihmisillä ei ollut jalkoja?" Olin kaiketi nähnyt jossain vanhan, jalattoman sotaveteraanin pyörätuolissa ja siitä päätellyt että ennen vanhaan ei ollut jalkoja. Edelleen saan kuulla tästä kettuilua tasaisin välein. :D

Vierailija
1574/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Juha Tapio on Kari Tapion poika.

Itsekin luulin että Kari, Juha ja Nina Tapio ovat sukua keskenään.

Ei ne mitään Salmisia ole..

Salmisia?

Ei kun siis, Reijo, Eppu ja Krisse Salminen. :D

Ja Roope?

Vierailija
1575/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että itsemurha on rikos.

Niin luulee moni aikuinenkin esim. Pohjanmaalla. Ja Aviorikos se vasta hirmuinen rikos onkin, vaikkei siitä sanota rikoslaissa yhtään mitään ;DDDDD

Vierailija
1576/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äitini kanssa Anttilassa.

Äiti meni hieman kauemmas ja minä (4-v.) äkkäsin tekokukkavalikoiman.

Olin nähnyt, kuinka kukia sidotaan.

__

Minäkin siinä "sitomaan".

Yksi tekokukka irtosi ja tipahti lattialle.

__

Itkien ja pelkäsin, että poliisi hakee minut, kun tekokukka tipahti kaupan lattialle.

Vierailija
1577/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikki lapset saavat pippeliä peppuun niin kuin minä sain.

Vierailija
1578/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies1981 kirjoitti:

Luulin, että kaikki lapset saavat pippeliä peppuun niin kuin minä sain.

Siis että aikuiset miehet raiskaavat kaikkia pikkulapsia anaaliin kuten minulle tehtiin kun olin noin 4-6v.

Vierailija
1579/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-geri kirjoitti:

Pienenä taiteilin vessanpöntön rinkalla jotenkin hassusti käsien varassa ja kysyin äidiltäni: "Istuttiinko näin vessanpöntöllä ennen vanhaan kun ihmisillä ei ollut jalkoja?" Olin kaiketi nähnyt jossain vanhan, jalattoman sotaveteraanin pyörätuolissa ja siitä päätellyt että ennen vanhaan ei ollut jalkoja. Edelleen saan kuulla tästä kettuilua tasaisin välein. :D

Ihana :D

Vierailija
1580/2643 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei näin kirjoitti:

Luulin että poliisit hakevat vankilaan, kun riideltiin ja huudettiin sisarusten kanssa, koska niin meille sanottiin..... Pelkäsin kuollakseni poliiseja lapsena.

Meidän huushollissa taas peloteltiin, että kiukuttelusta ja riitelystä joutuu LÄÄKÄRIIN... Äiti oli usein luuri kädessä että hänen on nyt soitettava LÄÄKÄRILLE kun ei ole normaalia tuollainen. Jeps, pelkäsin lapsena kuollakseni lääkäreitä ja edelleenkään en vapaaehtoisesti mene, vaikka aikuisjärki selittää että toisinaan se olisi ihan hyvä juttu :/  Olin melkoisen terve mukula joten kokemuksia lääkäreistä ei tullut, joten jotenkin tuosta lääkärille joutumisesta muodostui kammottava uhkakuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän