Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1401/2643 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Kaukokiito on joku meidän tuttu Kauko Kiito. Että matalapaine on jotain tosi uhkaavaa ja vaarallista. Että mummu, joka sanoi menevänsä yöpuulle, nukkui meidän pihakoivussa .

Vierailija
1402/2643 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kun tarpeeksi pontevasti hoen " Fatzer", taivaasta sataa karkkia. ( Mainos: Sano Fatzer, kun haluat hyvää)

Luulin, että osaan kävellä vetten päällä.

Luulin, että Juri Gagarin näkee minut, kun vilkutan hänelle.

Luulin, että mummu kuolee, kun suutuspäissäni tein oksista hänen kaivoreissunsa varrelle polulle ristin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/2643 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmin uskomukseni lapsena oli, että vanhemmat eivät voi enää vaikuttaa valintoihini kun täytän 18v... Kuinka väärässä olinkaan

Vierailija
1404/2643 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunnellessani radiota luulin, että ihmiset tulevat paikan päälle reaaliajassa laulamaan radioon. :D

Minäkin olen luullut näin! Lisäksi luulin, että useimpien kampaajien sukunimi on Salo, koska putiikkien nimet oli Salon Marjatta, Salon Mirjami jne...

Vierailija
1405/2643 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin kovasti äidin sinkkusisarta, Eeva-tätiä, kun hän ei ollut kelvannut kellekään miehelle. Luulin, että hänessä on jotain salaista vikaa, josta kukaan ei halua puhua ääneen.

Sisko väitti, että sänkyni alla on susilauma, joten en moneen vuoteen uskaltanut riiputtaa käsiä tai jalkoja reunan yli.

Luin Narnia-kirjan Velho ja leijona joskus 6-vuotiaana 1960-luvun puolivälissä. Olin satavarma, että jos vain onnistun avaamaan makuuhuoneen vaatekomeron oven "juuri sillä tietyllä hetkellä", niin pääsen toiseen maailmaan, jossa voisin tavata fauneja ja ehkä jopa itse Aslan-leijonan. Luulin, että tässä meidänkin maailmassa voisivat eläimet halutessaan puhua ihmiskieltä! Keskusteluyrityksistä ei kyllä tullut mitään tulosta ja olin ihan pettynyt.

Tykkäsin muutenkin kaikenlaisista taikaa sisältävistä kirjoista kuten Carbonel-kissasta kertovista, ja tietysti Elaine Horsemanin jännästä kirjasta Kuplii, kuplii. Siinä poika löytää taikoja sisältävän kirjan kirpparilta ja rupeaa siskonsa kanssa keräämään resepteihin tarvittavia kasveja. Kävelevät ilmassa, muuttuvat kissaksi yms. Ihanaa.

Introverttina lapsena tällaiset kirjat kiehtoivat ihan määrättömästi. Harmi, etteivät osoittautuneet todenmukaisiksi. Elämä olisi nytkin hauskempaa jos voisi luulla kaikenlaista hömppää todeksi niin kuin silloin pikkulapsena.

Vierailija
1406/2643 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin, että lääkärit eivät voi tulla/olla koskaan sairaita. Koska hehän tietävät miten hoidetaan terveeksi -> eivät siis itse sairasta.

Edelleen mua säälittää syöpään kuoleva lääkäri. Apu niin lähellä, mutta silti liian kaukana. Ei ne lääkäritkään kaikkea osaa parantaa. Joskus myös mietin, mille kaikille tartunnoille ovat alttiita työssään.

Vierailija
1407/2643 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle uskoteltiin, että pinaattia pitää syödä sen vuoksi, että siinä on niin paljon rautaa, ja sitä ihminen tarvitsee. Sitä sitten väkipakolla piti syödä kauheita määriä. Ihan turhaan, itsellä on ollut aina liiankin korkea hemoglobiini ja eihän se pinaatti edes ole mitenkään erityisen rautapitoista, samaa luokkaa kuin joku vihreä salaatti.

Vierailija
1408/2643 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin monta kertaa Jumalaa rukoilemalla saada itselleni MewTwo pokemonin voimat, tyyliin "Jumala, kun menen klo 2 takapihalle tänään, niin anna minulle ne voimat".

Ja sit itkusilmässä takaisin sisään, kun mitään ei tapahtunutkaan.

Vanhemmat on uskovaisia ja opettivat, että Jumala antaa sen mitä rukoilee ja pyytää.

:D

Vierailija
1409/2643 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Alle kouluikäisenä mulla oli vahva usko siihen, että vauvat syntyvät vaatteet päällä ja makaronit kasvavat pensaassa. 

Vierailija
1410/2643 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että minullakin pitäisi olla pippeli, koska isällä ja veljelläkin oli. Venytin aina välillä toista sisempää häpyhuulta, että minullekin kasvaisi penis. Edelleenkin 30-vuotiaana toinen sisempi häpyhuuli on isompi kuin toinen. Kaikenlaista sitä keksiikin.

Vierailija
1411/2643 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin kanssa pienenä, että jos nielaisen esim. appelsiinin siemenen, juon vettä päälle ja nukun suu auki, niin lopulta nielustani alkaa versota appelsiinipuun alku.

Pienenä mieleeni oli iskostunut jostain kumman syystä ajatus, että raitiovaunujen kiskoissa kulkisi sähkö. Niimpä Helsingissä aina ylittäessäni katua, jossa risteili ratikkakiskoja, jouduin hyppimään niiden yli niin, etten vahingossakaan astunut kiskojen päälle. Jos näin kuitenkin pääsi käymään, olin tuntevinani selvän sähköiskun jaloissani, joka lähti vartaloa pitkin ylöspäin. Onneksi nykyään tiedän miten asia on, mutta siitä huolimatta vältän astumasta kiskoille :D

Vähänkö itsekin aina ajattelin että niissä kiskoissa menee sähkö!

Luulin kanssa, että kaikille pareille syntyy AINA ensin tyttö, sitten poika, koska näin oli sekä meillä että kaikille serkuilla.

Vierailija
1412/2643 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuunnellessani radiota luulin, että ihmiset tulevat paikan päälle reaaliajassa laulamaan radioon. :D

Minäkin olen luullut näin! Lisäksi luulin, että useimpien kampaajien sukunimi on Salo, koska putiikkien nimet oli Salon Marjatta, Salon Mirjami jne...

Minä samalla perusteella ajattelin kaikkien kampaajien olevan kotoisin Salosta. Taikka sitten että Salossa sijaitsi joku tärkeä ja hieno kampaajakoulu.

Ajattelin myös että ruusu-tauti tarkoitti sitä, että ihmisessä kasvoi kirjaimellisesti sellainen kukka. Ja että tämä oli huono juttu siksi että ruusut ovat piikikkäitä.

Vierailija
1413/2643 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Suomi on Turun naapurimaa. Olen siis turkulainen.

Vierailija
1414/2643 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Rautatie-elokuvan kohtaukset, joissa ollaan Lapinlahden rautatieasemalla, on oikeasti kuvattu Lapinlahdella.

Vierailija
1415/2643 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Rautatie-elokuvan kohtaukset, joissa ollaan Lapinlahden rautatieasemalla, on oikeasti kuvattu Lapinlahdella.

No eihän se asema siinä elokuvassa ole edes saman näköinen kun Lapparin asema.

Vierailija
1416/2643 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se asema siinä elokuvassa ole edes saman näköinen kun Lapparin asema.

No enpä tiennyt vielä silloin.

Vierailija
1417/2643 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on aina oikeassa ja tietää kaiken.

Vierailija
1418/2643 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot päällä nukkuminen tekisi sokeaksi ja että kaikki pellot ovat jalkapallokenttiä

Vierailija
1419/2643 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin vielä täysi-ikäisenä "miehenä" että vauvat sytyvät äidin peräsuolesta. Siinä vaiheessa olin jo harjoittanut paljonkin seksiä itse, mutta kun isäni oli pienenä ollessani sanonut, että vauvat syntyvät "äitin pyllystä", niin en missään vaiheessa tullut oikaisseeni silloin saamaani ajatusassosiaatiota. Onneksi jossain vaiheessa ennen ensimmäisen lapsemme syntymistä olin jo oivaltanut asian.

Vierailija
1420/2643 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin keksineeni kolmosluokalla helpon tavan oppia englantia: tarvitsee vain oppia ne aakkoset ja sitten voi englannistaa minkä tahansa suomen kielen sanan, kunhan vain ääntää kirjaimet samalla tavalla kuin englannissa.

Esim. Kissa: kei ai es es ei

Havaitsin aika pian logiikkani vääräksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän