Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1421/2643 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräpoliisi myy jäätelöä siitä takapakista 😂

Ripset kasvaa takaisin kun niitä leikkaa (tein näin itselleni ja pikkuveljelle)

Lehdistä ihmiset näki minut. Piti aina laittaa lehti pöytäliinan alle ettei seuranneet mun tekemisiä 😄

Minä kuvittelin näin aika pitkään vielä teininä. Johtui kai siitä kun olin niin yksinäinen ja ujo, pahemmin ei ollut juttukavereita. Yksin ollessani puhuin paljon itsekseni ja yritin olla cool, jos joku ihana julkkis pilkisti lehden kannesta.

Toki en tosissani uskonut tähän, mutta se oli kivaa kuvitteluleikkiä. Että joku Ville Valo kuulisi mut ja pitäisi coolina.

Vierailija
1422/2643 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin perus: ennen oli mustavalkoista.

Naisen ja miehen erottaa siitä, että naisilla on pitkä tukka.

Ihmettelin myös mistä lihavat naiset tietävät olevansa raskaana, ajattelin että tulee lapsen saanti ihan yllätyksenä jos ei nää että vauvamaha kasvaa.

Sitten muistan kerran kysyneeni äidiltäni, että mikä hänen nimensä oli lapsena. Äiti ei yhtään ymmärtänyt kysymystäni, vaikka kuinka jankkasin kysymystä. Järkeeni ei vaan käynyt että äidin nimi oli lapsenakin Erja, koska lapsilla ja aikuisilla on erilaiset nimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2643 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin kanssa pienenä, että jos nielaisen esim. appelsiinin siemenen, juon vettä päälle ja nukun suu auki, niin lopulta nielustani alkaa versota appelsiinipuun alku.

Pienenä mieleeni oli iskostunut jostain kumman syystä ajatus, että raitiovaunujen kiskoissa kulkisi sähkö. Niimpä Helsingissä aina ylittäessäni katua, jossa risteili ratikkakiskoja, jouduin hyppimään niiden yli niin, etten vahingossakaan astunut kiskojen päälle. Jos näin kuitenkin pääsi käymään, olin tuntevinani selvän sähköiskun jaloissani, joka lähti vartaloa pitkin ylöspäin. Onneksi nykyään tiedän miten asia on, mutta siitä huolimatta vältän astumasta kiskoille :D

Niin niissä kulkeekin. Maavirta.

Olit ihan oikeassa.

Vierailija
1424/2643 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin keksineeni kolmosluokalla helpon tavan oppia englantia: tarvitsee vain oppia ne aakkoset ja sitten voi englannistaa minkä tahansa suomen kielen sanan, kunhan vain ääntää kirjaimet samalla tavalla kuin englannissa.

Esim. Kissa: kei ai es es ei

Havaitsin aika pian logiikkani vääräksi.

Minä luulin, että voisin keksiä miten englannin voisi kääntää kuin salakielen suomeksi...

Ei onnistunut.

Vierailija
1425/2643 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään, että kaikki ihmiset uskoo jumalaan, sillä olihan sitä opetettu koulussa faktana. Sitten kun juorulehtien otsikoissa oli joskus jonkun julkkiksen paljastuksia tyyliin "tulin uskoon", aloin vasta käsittää, että uskovaiset ovatkin vähemmistöä :D Hitto että tuli huijattu olo.

Vierailija
1426/2643 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitti:

7-vuotiaana luulin, että olin keksinyt orgasmin. En siis tuntenut sanaa orgasmi, mutta luulin, että olin ainoa koko maailmassa joka tiesi, että kun pimppiä hieroo tarpeeksi kauan, niin tulee sellainen ihana tunne. Jostain syystä kuitenkin tajusin, että tämä on arkaluonteinen asia, enkä kertonut ilosanomaa kenellekään muulle kuin parhaalle ystävälleni.

Minäkin "keksin" orgasmin siinä 6-vuotiaana. Kokeilin hinkata myös muita alueita kehossa jos vaikka saisi saman efektin aikaiseksi. Ei onnistunut. XD

Vierailija
1427/2643 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että paahtoleipä on vaahtoleipää.

Vierailija
1428/2643 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-palomisten kodit ei voi palaa.

-poliisi ei voi joutua vankilaan.

-kassatyöntekijä ei voi käydä kaupassa.

-lääkärit ei sairastu.

-jos on kova kakka mikä on vaikee puristaa ulos, niin samalla voi harjotella synnyttämistä. synnyttäminenkin saattuu, nii eiks ookki ihan loogista?

-raskaana olevat naiset pitää vauvoja paidan alla. kun ne vaihtaa vaatteita, vauva lasketaa sohvalle..

-tää on vähän vaikee selittää, toivottavasti ymmärrätte: kieliä voi harjotella niin että osaa vaan sen kielen aakkoset. eli jos suomessa on ABC.. nii englannilla on erilailla. ainoat sanat mitä joskus 4 vuotiaana osasin ennglanniksi oli "yes" (tässä kolme kirjainta samoin kun suomenkielessä: joo) ja "no" (tässä kaksi kirjainta samoin kun suomenkielellä: ei)

Vierailija
1429/2643 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä luulin, että mansikan pinnalla olevat siemenet ovat vitamiineja :)

Vierailija
1430/2643 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jos on tarpeeksi paljon (helium) ilmapalloja niin nousee ilmaan ja voi leijua taivaalla.

Tämä on aivan totta, eikä mikään hassu uskomus. Googlaapa cluster ballooning.

Vierailija
1431/2643 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että rautatiellä saa kävellä, kunhan vain aina junan tullessa väistyy sivuun.

Vierailija
1432/2643 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kymmenen vuotias on jo tosi vanha ja ihan aikuinen. Kymmenen on kuitenkin niin iso numero, että pakko olla.

Vierailija
1433/2643 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ihmistä älykkääksi lajiksi. Laji onkin tyhmä. Joitakin älykkäitä yksilöitä on.

Vierailija
1434/2643 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että automaatista saa rahaa aina kun rahat on loppu. Eli ei mitään rajoja vaan sinne automaattiin lykkää kortin ja ottaa vaan niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
1435/2643 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lotottiin joka viikko. Päävoittoa tietysti odotetttiin, mutta eihän se kohdalle sattunut.

Ihmettelin, että miksi sitä lottokuponkia ei voisi täyttää television edessä siinä samalla kun numerot arvotaan. Sitten vaan kuponki kioskille ja ta-daa! Päävoitto kotiin!

Minäkin luulin vähän aikaa keksineeni varman tavan voittaa lotossa. Täytetään ekaan ruudukkoon eka rivi, tokaan toka rivi jne. kunnes kaikki ruudut on täytetty.

Vierailija
1436/2643 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vitsiäkin väännetty, mutta mulla ollut tämmöinen logiikka. Tämä ei ole varsinaisesti lapsuuden luulo, mutta:

Eli äiti joskus osti niitä Saarioisten valmispizzoja kotiin. Kerran kysyi, että laitetaanko se sulle neljään vai kahdeksaan osaan? Vastasin, että laita vaan neljään kun mulla on kiire kaverille niin ehdin syödä sen nopeasti. Toisella vastaavalla kerralla sanoin, että laita kahdeksaan osaan kun siinä on enempi syömistä silloin. 

Vierailija
1437/2643 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että jumala on oikeasti olemassa :|

Vierailija
1438/2643 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin perus: ennen oli mustavalkoista.

Naisen ja miehen erottaa siitä, että naisilla on pitkä tukka.

Ihmettelin myös mistä lihavat naiset tietävät olevansa raskaana, ajattelin että tulee lapsen saanti ihan yllätyksenä jos ei nää että vauvamaha kasvaa.

Sitten muistan kerran kysyneeni äidiltäni, että mikä hänen nimensä oli lapsena. Äiti ei yhtään ymmärtänyt kysymystäni, vaikka kuinka jankkasin kysymystä. Järkeeni ei vaan käynyt että äidin nimi oli lapsenakin Erja, koska lapsilla ja aikuisilla on erilaiset nimet.

Mä muistan ihmetelleeni että onko joku Terttu tai Ritva ollut joskus lapsi, kun ei sen nimistä lasta voi mitenkään olla.

Vierailija
1439/2643 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuunnellessani radiota luulin, että ihmiset tulevat paikan päälle reaaliajassa laulamaan radioon. :D

Minäkin olen luullut näin! Lisäksi luulin, että useimpien kampaajien sukunimi on Salo, koska putiikkien nimet oli Salon Marjatta, Salon Mirjami jne...

Ajattelin myös että ruusu-tauti tarkoitti sitä, että ihmisessä kasvoi kirjaimellisesti sellainen kukka. Ja että tämä oli huono juttu siksi että ruusut ovat piikikkäitä.

Kun olin lapsi, eräästä pienestä tytöstä puhuttiin kauhistellen, että sillä on "kasvi päässä" ja jonkin ajan päästä tuo tyttö kuoli. Se oli jotenkin kammottavaa, kun luulin että päähän voi noin vain itää joku kasvi ja siihen sitten kuolee. Isompana sitten ymmärsin että tuo oli puhekielinen (tai murteellinen?) ilmaisu aivokasvaimelle.

Vierailija
1440/2643 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin lapsena auton kyydissä ollessani että edellä ajavat autot ajaa aina kovempaa. Meni pitkään ymmärtää kuinka ne voi mennä samaa nopeutta ja olla edellä kun kaiken järjen mukaan niiden pitäisi olla rinnalla ajamassa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä