Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Kissat räjähtää jos niitä silittää ukkosella.
Tämän mulle kertoi tätini, luultavasti siksi, että hänellä oli kissa mikä näin aikuisena ajateltuna taisi pelätä ukkosta ja täti koitti keksiä syyn etten menisi kissaa sängyn alle härppimään.
Sanojen vaikutus oli ehkä vähän eri kuin täti aluksi kuvitteli, että olisi. Tuon jälkeen halusin kahta kauheammin edes hipaista kissaa "jos se ihan oikeasti räjähtää???". Uskoin ehkä liian helposti asioita lapsena... myös sen, kun joku kertoi, että tupakka tehdään kamelin kakasta. (Vastaaja/ kysymyksen uhri poltti Camelia) Olisinkohan ollut jotain 4-5 vanha näiden aikaan.
Että silmät pitää sulkea kun nukkumatti heittää unihiekkaa. Ainakin jos et haluu heti nukahtaa
En tiedä hassuin mutta typerin: se että vihervassut välittää pienestä ihmisestä, vähäosaisesta tuon taivaallista!
Mä luulin, että Jumalan valtaistuin on talon vieressä, vähän korkeammalla kuin kerrostalon katto. Yritin katsella sitä parvekkeelta. Uskoin, että Miisu-kissa oli kissojen taivaassa ja katseli pilvien päältä.
Luulin, että jos kuolee lumihankeen, katoaa auringon sulattaessa lumen.
8-vuotiaana ihmettelin, miksei me menty koskaan sinne Satumaahan (satumaa-tango). Puhelinkoppi oli ihmetyksen aihe, mistä se puhelin tietää soittaa just paapalle eikä jollekin tuntemattomalle.
Pettymys, kun Peppi Pitkätossu ei asunutkaan metsän takana olevassa huvilassa. Ei ihme, ettei vastannut, ku huusin pihalle leikkimään :D
Meille tuli väri-tv, kun olin jo koulussa. Luulin, että sieltä tulee ihan eri ohjelmaa kuin mustavalkosesta telkkarista.
Joku väitti, että jos kaivaa tarpeeks syvälle niin näkyy kiinalaisten jalanpohjat.
Kun syön aivan kaikkea mitä äiti tuo pöytään, pysyn aina terveenä.
Luulin että yö kestää miljoonia triljoonia tunteja. Siskolla oli tapana sanoa joka ilta että "satatuhattamiljoonaatriljoonaa kertaa hyvää yötä" ja siitä noin päättelin. Olin jotain neljä tai viisi vuotias. Sitten olin ihan hämmentynyt kun kuulin puhuttavan että on vaan muutamia tunteja aikaa nukkua ja kysyin ihmeissäni että eikö se yö kestäkkään ikuisuutta :)
Vierailija kirjoitti:
Luulin että jumala on oikeasti olemassa :|
Jumala on olemassa, se ei ole mikään uskon asia vaan fakta! Jokainen, joka ei usko Jumalaan joutuu armotta Helvettiin!
Luulin jossain vaiheessa, että kun jossain tavarassa on takuu, niin se tarkoittaa sitä, että se tavara kestää sen takuuajan ja menee sitten rikki. Kun sitten kuulin jostain melko kalliista tavaroista puhuttavan, että niissä on vuoden takuu, niin ihmettelin, että miten ihmisillä on joka vuosi varaa ostaa aina uusi kallis tavara kun se edellinen on mennyt rikki takuun loputtua.
Luulin, että aikuisten pitää olla todella rikkaita, koska heillä oli varaa ostaa esimerkiksi taloja tai autoja. En tiennyt silloin vielä mitään velan ottamisesta tai miten vaikka omakotitalo maksetaan, vaan luulin aikuisten menevän pankkiin ottamaan tililtään sen talon hinnan ja maksavan sen kerralla käteisellä.
Jos voittaa lotossa päävoiton, niin sen saa puhtaana käteen eli se summa maksetaan kerralla ihmiselle käteisellä eli käytännössä saat valtavan ison säkin täynnä seteleitä, jonka voit sitten viedä kotiin ilman huolta siitä, että joku yrittäisi varastaa sen saajaltaan.
Joskus ihan pienenä luulin, että kaikki asiat, paikat ja ihmiset ovat olemassa vain kun minä näen ne. Eli esimerkiksi päiväkoti alkaa olemaan silloin kun minä aamulla menin sinne ja lakkasi olemasta kun minä lähdin sieltä. Vanhemmatkin olivat olemassa vain kun minä näin heidät. Vaikka he muka menivät johonkin töihin siksi aikaa kun olin päiväkodissa, niin he lakkasivat olemasta siksi aikaa kun olin siellä. Sitten luulin, että ne muut päiväkodissa hoidossa olevat lapset ja hoitajat jotenkin kuuluivat siihen päiväkodin kalustoon siten, että he asuivat siellä eivätkä voi olla missään muualla kuin siellä. Heidän oli siis oltava vain siellä eikä heillä voinut olla omaa kotia, omaa perhettä tai muuta elämää kuin olla olemassa siellä päiväkodissa kuin minä olin siellä. Taisin olla harvinaisen itsekeskeinen tuolloin eli noin 2-3 vuotiaana.
Ihmettelin kovasti sitä, että miten aikuiset ovat joskus voineet olla lapsia. Sitten päättelin, että he eivät ole voineet olla koskaan oikeasti lapsia, vaan ovat aina olleet aikuisia, joskus vain lapsen kokoisia mutta silti aikuisen näköisiä ja aikuisten kaltaisia heti alusta alkaen. Samoin ajattelin, että minusta ei koskaan voi tulla aikuista, koska olen syntynyt lapsena vaan pysyisin aina lapsen näköisenä ja kaltaisena vaikka olisin aikuisen kokoinen ja ikäinen joskus. Siinä kyllä olin ainakin jossain määrin oikeassa, että en voi olla aikuisen kaltainen koskaan, koska olen yhä melko lapsellinen vaikka olenkin jo aikuinen.
Jokaisen on uskottava Jumalaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että jumala on oikeasti olemassa :|
Jumala on olemassa, se ei ole mikään uskon asia vaan fakta! Jokainen, joka ei usko Jumalaan joutuu armotta Helvettiin!
Maailmassa on hyvin monia uskontoja, ja jokainen heidän kannattajistaan uskoo olevasa ainoan oikean uskonnon harjoittaja. Jopa pohjolan syrjäseuduilla asuvat n. 100 000 lestadiolaista uskovat, että ainoastaan he koko maailman 7,6 miljardista ihmisestä ovat ainoita, jotka pääsevät taivaaseen.
… että sekstailusta käytetään nimitystä "sättiminen".
Että olen spesiaalitapaus ja kaikki katsovat minua ihaillen.
Että maailma oli mustavalkoinen ennen vanhaan, luulin niin kun katsoin vanhoja mustavalkoelokuvia.
Että kaikki maailman ihmiset ajattelee suomeksi, vaikka puhuisi jotain muuta kieltä.
Luulin, että ikkunaostokset tarkoittavat ikkunoiden ostamista.
Luulin, että jos mies ympärileikataan, hän ei voi tulla isäksi. Sekotin ympärileikkauksen ja vasektomian. Mietin kyllä, että miten juutalaiset voi sitten saada lapsia, kun pojat ympärileikataan jo vauvoina..
Luulin, että ihmisen ihonväri voi muuttua itsestään vanhetessa. Tähän saattoi vaikuttaa tapaus Michael Jackson.
Luulin, että ennen vanhaan maailmassa ei ollut värejä (kun siis katselin vanhoja elokuvia).
Ei oo mun uskomus, mutta ystäväni: pajunkissoista tulee kissanpentuja😂
Uskoin että on fysiologisesti mahdotonta pissata ja kakata yhtä aikaa. Riemu oli suuri kun kerran ”osasinkin”.
Minä myös! Ihmettelin että mikä siinä voittamisessa on vaikeaa kun pistää vaan kaikki numerot eri ruudukoihin niin väkisinkin tulee oikeat numerot :D