Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Luulin pienenä että mulla on sydänvika koska sain silloin tällöin lihaskrampin rintakehän alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että jos Coca-Colan sekaan laittaa hampaan, se on vuorokauden kuluttua liennut olemattomiin.
Testasin tuota joskus, ja kyllä se hammas ihan oikeasti suli lähes olemattomaksi. Ei nyt vuorokaudessa, mutta olisko ollut viikossa.
Luulin, että miehillä on yksi kylkiluu vähemmän, koska Aatamin kylkiluusta tehtiin Eeva. Joten tällöin kaikilta miehiltä puuttuisi yksi kylkiluu.
Olisko mennyt Eppu Salmiset ja Eppu Nuotiot sekaisin jollain...
Itsehän luulin lapsena että Tove on miehen nimi.
Maalla oli paljon vanhoja latoja, luulin että köyhät asuu niissä
Että vaan meidän kotikylä oli suomessa, jos meni sen ulkopuolelle oltiin ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että ihminen hengittää vain nukkuessaan :D
Minä taas luulin, että vain kun on hereillä. :D
Luulin, että Aromipesä-mainosten Mikko on oikea kokki.
Vierailija kirjoitti:
Olin satavarma et leluli oikeasti elää joten järjestelin ne joka ilta aina tiettyyn asentoon ja tein niille 'ansoja' joilla jäisi kiinni. Yksi klassikko oli se kun ripottelin hyllyjen eteen jauhoja tai sokeria jotta ne jättäisi jäljen ku lähtee kävelemään.
Äiti ei tykänny jauho ja sokeri sotkuista eikä koskaan jälkiäkään näkynyt niissä..
Luulin myös että ihmisen vartalo on ontto ja ruoka tippuu vain mahan pohjalle. Luulin myös että jos nainen on raskaana, vauva istuu ruokakasan päällä ja odottelee suu auki et koska tippuu taas hälle ruokaa.
Ihana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että ketsuppi tehdään verestä ja sinappi ulosteesta.
Minä taas inhosin lapsena ketsuppia ja sinappia juuri siksi, että ne näyttivät vereltä ja ulosteelta ja tuntui ällöttävältä katsoa, kun ihmiset söivät esim. makkaraa niiden kanssa.
Musta mämmi näytti joskus ihan paskalta. :D
En nyt ihan pieni ollut enää, mutta kun kuulin isän puhuvan Maken Pyydyksestä, luulin, että hän tarkoittaa erään Makeksi kutsutun tuttavamme pyydystä, vaikka tämä Maken Pyydys on kalastusvälineliike Kuopiossa.
Luulin, että kappaleessa "Den glider in" lauletaan: Teen liiterin.
Olin niin monta sivua, etten tiedä onko jollain muulla ollut sama, mutta luulin pienenä, että puiden heiluminen aiheuttaa tuulen, vähän kuin isoa viuhkaa heiluttaisi. Koska puuthan nyt heiluvat aina kun tuulee. Minulla on ollut pettämätön päättelykyky pienestä asti :)
Luulin, että se venäläistä tarkoittava haukkumasana tarkoittaa epämiellyttävää naista, koska kuulin joskus isäni haukkuvan äitiäni siksi.
Luulin, että Ben Zyskowicz on alun perin kotoisin ulkomailta.
Äitini ajoi toisinaan töihin paolijoitit päässä. En tiennyt, että ottaa ne pois perillä joten luulin, että kyseessä on jokin muoti juttu jota pitää päällänsä koko päivän, enkä ajatellut asiaa ihmeemmin.
Luulin, että Kela on liike, jossa myydään keloja.
Jos pakkasella ei laita tarpeeksi paljon vaatetta päälle, niin sormet ja varpaat jäätyvät ja tipahtavat irti.
Jos joku suuttuessaan käytti ilmaisua "mun pää räjähtää kohta", niin luulin että hyvin vihaisen ihmisen pää voi oikeasti räjähtää ja levitä ympäriinsä.
Luulin, että merenneidot ovat ihmisten ja kalojen jälkeläisiä.
Luulin, että Matti ja Teppo ovat kaksoset.
Fanitin "armia ja däniä", heidän mustavalkoiset valokuvat olivat seinälläni. Väitin pitkään, että kaunis nainen on Däni ja mies Armi, koska Armi oli jotenkin ruma nimi.