Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Mua monta vuotta vanhempi naapurin tyttö kertoi mulle atomipommeista kun olin ehkä 6-vuotias, ja pelkäsin varmaan kuukausikaupalla aivan kuollakseni että nyt justiin ihan kohta jysähtää atomipommi niskaan. Kuvittelin että sellainen voi vaan yhtäkkiä tulla ilman mitään ihmeempää syytä.
Olin oppinut että god dag on päivää, ja åtta on kahdeksan. Luulin että jos vaikka johonkin tapahtumaan on 8 päivää aikaa, niin voi sanoa että åtta god dag. :-D
Luulin myös että 19 jälkeen tulee kymmenentoista.
Monen muun tapaan myös mä kuvittelin, että yhdynnässä ollaan vain paikoillaan. Ja jostain syystä kuvittelin sen menevän niin, että nainen ja mies seisovat vastakkain.
Luulin jonkin aikaa että kortsu tarkoittaa nenäliinaa, koska ekaluokalla yksi poika otti luokan roskiksesta tyhjän nenäliinapaketin ja pelleili että se on kortsupaketti. Tai en tiedä jos hän luulikin oikeasti niin, mutta vaikutti pelleilyltä.
Siinä vaiheessa kun en enää oikein kunnolla uskonut joulupukkiin, niin mietin katsoessani jotain lastenohjelmaa jossa oli joulupukki haastateltavana tms., että jos joulupukkia ei oo olemassa niin siinähän on hirveä homma saada näyttämään lastenohjelmat ym. siltä että pukki oliskin olemassa. Päädyin siihen, että pukin täytyy kuitenkin olla olemassa koska ei oo realistista että tehtäis niin paljon lavastusta sen asian eteen. :-D :-D :-D
Uskonnontunnilla oli mainittu joku Israelin nykyinen kansanjohtaja tms., ja sitten kun koulun jälkeen kuulin uutisissa sen saman nimen, niin olin vakuuttunut että kyllä Jeesus on olemassa koska tuokin oli totta. :-D
Luulin, että Juice Leskisen oikea etunimi on Juice.
Luulin, että Kiinan muuri näkyy Kuuhun asti.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin pienenä ylitin suojatien hyppien pelkkien valkoisten raitojen päälle. Aika kätevää oikeastaan, lapset saadaan ylittämään tie ainoastaan suojatien kohdalla! Vanhasta liikennelaulusta johtuen katson edelleen ensin vasempaan, oikeaan ja taas vasempaan, ennen kuin ylitän tien. Näyttää välillä varsin pöllöltä, kun autoja ei näy eikä kuulu mailla halmeilla...
Muistan myös suuren oivalluksen, kun tajusin laskemisen logiikan nro 20:n jälkeen. Istuin keinussa, laskin 99:än, ja huusin riemuissani äidille, että nyt numerot loppuivat.
Äitini oli varsinainen yökyöpeli, ja jos heräsin yöllä, kun hän vielä valvoi, niin meni läpi, että 'kello on jo sata!'. Kauheassa paniikissa menin äkkiä takaisin nukkumaan.
Minä taas luulin jostain syystä, että numerot loppuvat sataan. :D
Luulin, että kaikki ruotsalaisetkin opiskelevat koulussa suomea, kun suomalaisetkin opiskelevat ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ketsuppi jäähdyttää ruuan
-kun mies ja nainen menee naimisiin ne tekee lapsia ja on koko loppuelämän yhdessä
-aikuiset ei kieroile tai puhu pahaa toisista
-aikuisena elämä on kivaaSamoja kusetuksia kerrottu mullekin!
Kyllähän mikä tahansa kylmä jäähdyttää ruuan? Eli sekoitan jääkaappikylmää ketsuppia annokseen, niin toki se jäähtyy heti.
Ihan fyysikan lakien mukainen totuus kyllä tämä.
En tiennyt mitä tarkoittaa kun kortin loppuun laitetaan T. ja oma nimi. Joten kun veljeni kirjoitti äitienpäiväkorttiin T. Toni niin minä kirjoitin omaani J. Juuli. Eli siis luulin että kaikki laittaa jostain syystä oman nimen alkukirjaimen siihen :D
Ajattelin, että ukin ja mummon nuoruus on ollut tosi ankeaa, koska silloin ei ollut paljon mitään sellaista, mitä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että on myös olemassa käsite nimeltä yksityissivistys, koska on yleissivistyskin.
Minä taas ajattelin, että on olemassa myös kaupunkilaisjärki, kun puhuttiin maalaisjärjestä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että teksti-tv on kirja. Aina puhuttiin tyyliin "tekstiteeveen sivulla 334" ja sivujahan ei voi olla kuin kirjoissa. Muistan jopa etsineeni tuota kirjastosta, en yllättäen löytänyt. :D
Kysyitkö kirjaston henkilökunnalta, että olisiko teksti-tv:tä saatavana?
Hui hai kirjoitti:
Luulin, että ihmiset lakkaavat kiusaamasta toisiaan, kun kasvavat aikuisiksi.
Eivät oikeasti aikuiset kiusaakaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kappaleessa "Matkalla pohjoiseen" mainittu Nuorgamin Jouni on joku Nuorgamissa asuva Jouni.
Minä uskoin tuohon siihen asti kuin vajaa minuutti sitten luin viestisi ja tajusin, että miten asia oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Juice Leskisen oikea etunimi on Juice.
Hänen koko nimensä oli alun perin Pauli Matti Juhani Leskinen, mutta vähän ennen kuolemaansa hän muutti nimensä Juhani Juice Leskiseksi.
Luulin, että 30 vuotta täyttäneillä ei voi olla sinisiä silmiä, koska kappaleessa Kolmekymppinen lauletaan: En oo enää sinisilmäinen, mä oon kolmekymppinen.
Luulin, että Linnunrata on jokin rata, jolla lentää lintuja.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Aromipesä-mainosten Mikko on oikea kokki.
Sehän on.
Että olisin joskus normaalipainonen...
Nimim. 4-vuotiaana alko paino nousta, 7 v. todettiin kilpparin vt...
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kaikki itäautoilla ajelevat ovat kommunisteja.
Aika monet ovat/olivat.
Luulin, että Tauno Palo on naimisissa Ansa Ikosen kanssa.
Luulin, että Pelle Hermanni kuulee, mitä television katsojat puhuvat.