Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
841/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin idiootti! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Maiju Lassila on nainen.

No tietenkin Maiju Lassilla on nainen, koska Maiju on naisen nimi!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Algot_Untola

Mistä pirusta lapsi voi tietää, että joku käyttää väärän aukupuolen nimeä. Tai että onko Algot miehen vai naisen nimi, jos joku sanoisi, että Maiju onkin oikeasti Algot.

Vierailija
842/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että levähdysalueella on aina kuusia, koska sitä tarkoittavassa liikennemerkissä on kuusi.

Jossain lehdessä oli aikoinaan annettu huumorinimiä joillekin liikennemerkeille. Tuo levähdyspaikka oli siinä Kuusenkatselupaikka. Liukas ajorata oli Varokaa juopuneita autoilijoita. Tietyö oli Mies, jolla on vaikeuksia sateenvarjonsa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mummoani kutsuttiin mummoksia ja Muumeissa Aliisan mummo oli noita, niin automaattisesti omakin mummo oli noita. Ajattelin hänen myrkyttävän minut jugurtilla. Mummo oli mielikuvissani ilkeä kamala noita, vaikka oli mitä lempein ja rakastettavin ihminen. Olin 4-vuotias. Tuo vaihe ei onneksi kestänyt kauaa.

Vierailija
844/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että jos Coca-Colan sekaan laittaa hampaan, se on vuorokauden kuluttua liennut olemattomiin.

Yleinen urbaanilegenda.

Vierailija
845/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Eppu Salminen on mies

Vierailija
846/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainenkaan ole.

Vierailija
847/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin satavarma et leluli oikeasti elää joten järjestelin ne joka ilta aina tiettyyn asentoon ja tein niille 'ansoja' joilla jäisi kiinni. Yksi klassikko oli se kun ripottelin hyllyjen eteen jauhoja tai sokeria jotta ne jättäisi jäljen ku lähtee kävelemään.

Äiti ei tykänny jauho ja sokeri sotkuista eikä koskaan jälkiäkään näkynyt niissä..

Luulin myös että ihmisen vartalo on ontto ja ruoka tippuu vain mahan pohjalle. Luulin myös että jos nainen on raskaana, vauva istuu ruokakasan päällä ja odottelee suu auki et koska tippuu taas hälle ruokaa.

Vierailija
848/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei jos täällä tuttuja pyörii nii tunnistatte mut heti mut aivan sama. Olin tosi pieni ja olin varma et äiti koittaa piilottaa jäätelöön jauhelihaa ja koittaa syöttää sitä minulle väkisin.

Kyseessähän oli siis nougat jäätelö.

Vierailija
849/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä pirusta lapsi voi tietää, että joku käyttää väärän aukupuolen nimeä. Tai että onko Algot miehen vai naisen nimi, jos joku sanoisi, että Maiju onkin oikeasti Algot.

Kyllä ainakin ruotsalaislapset yleensä tietävät, että Algot on miehen nimi.

Vierailija
850/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin ruotsalaislapset yleensä tietävät, että Algot on miehen nimi.

Ja mikseivät suomalaisetkin lapset, jos heillä sattuisi olemaan sukulainen tai tuttava nimeltä Algot.

Vierailija
851/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä julistin noin 5-6 vuotiaana, että kun olen iso niin aion alkaa vaimoksi vain ja ainoastaan sellaiselle miehelle, jolla on nakki pimpissä :D Olin siis päätellyt, että kaikilla on alkujaan pimppi mutta miehet laittavat sinne nakin erottuakseen naisista :D

Aivan samanikäisenä leikimme kaverini kanssa kotileikkiä heillä ja hän halusi olla isä, ja kävi hakemassa jääkaapista nakin. Sanoen että nyt tää perhe sais lapsia ja laittoi sen nakin mun haaroväliin hetkeksi. Sitten otettiin nuket leikkiin mukaan. Niin pelkäsin monta päivää tuon jälkeen että mitä jos sain siitä ihan oikeasti vauvan mahaani ja olin ihan ahdistunut kun en uskaltanut äidille kertoa että noin on nyt mahdollisesti päässyt käymään.

Vierailija
852/2643 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassu ajatus oli n 14 v että oon naimisissa n 21 v ja mulla on lapsi. Meni vuosikymmeniä kun olin naimisissa ja sain lapsen. Toki olin välillä avoliitossa jne.

Vierailija
853/2643 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Pietari sijaitsee Suomessa ja kun kuulin, että se on Venäjällä, ihmettelin, että miten venäläisellä kaupungilla voi olla noin suomalaiselta kuulostava nimi.

Vierailija
854/2643 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se sitten ihmeellinen olento, kun sillä on biologisia jälkeläisiä naisten kanssa.

Vierailija
855/2643 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainenkaan ole.

Eiköhän tässä tarkoiteta sitä, että hän on käynyt siviilipalveluksen.

Vierailija
856/2643 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kun käy työssä niin on automaattisesti auto, omakotitalo ja ruokaa pöydässä jokapäivä. En käsittänt että vaikka käy työssä niin rahaa ei silti välttämättä ole edes perusasioihin vaikka velkaa ei olisikaan eikä talous muutenkaan perseellään..Tässä yhteiskunnassa eläminen on kallista.

Vierailija
857/2643 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Jyväskylän Mäki-Matin kaupunginosa on saanut nimensä Matti Nykäsen mukaan.

Vierailija
858/2643 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että seksistä voi tulla jälkeenpäin raskaaksi.

Siis kun harjoittelimme seksiä eskari-ikäisinä kaverini kanssa niin pelkäsin, että saatan sitten teininä tulla raskaaksi kun menkat alkaa. Kysyin tuota äidiltäkin (paljastamatta seksi-leikkiä) ja taisin ymmärtää vastauksen jotenkin väärin. Ja tuskinpa me oikeasti eskari-ikäisinä onnistuttiin seksissä, alasti kuitenkin oltiin päällekkäin, mutta eihän me tiedetty että miten se homma oikeasti menee.

Vierailija
859/2643 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että saippuaooppera on ooppera, jossa kylvetään.

Vierailija
860/2643 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että kun huudahdus "voi" on englanniksi oh, niin myös se leivälle levitettävä voi on englanniksi oh.

Itse olin katsellut isän kanssa formuloita ja jostain syystä ajattelin voittajan sanovan aina "jes!". Opin jonkin ajan kuluttua, että sana kyllä on englanniksi myös "jes" (eli tietysti yes). Ihmettelin sitten, että miten kukaan voi tietää, mitä ne formulakuskit tarkoittaa sanoessaan yes, siis että milloin ne sanoo kyllä ja milloin jes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi