Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Mulle uskoteltiin etta ne tekee korvaan pesan! Kammoan vielakin sudenkorentoja,etta kiitti vaan isosisko!
Virtahepo kirjoitti:
Tuli vielä yksi mieleen! Näin junan ikkunasta ehkä 4- tai 5-vuotiaana sellaisen metallisen, ison sähköpylvään. Se muistutti minusta vähän Eiffelin tornia ja luulinkin olevani Ranskassa. Paikka oli todennäköisesti Kemi. :D
Mina luulin Kemin vesitornia Sapporon torniksi...siella oli kai olympialaiset joskus hamassa menneisyydessa...
Luulin, että kissoilla on yhdeksän elämää.
Pelkäsin lapsena että jos jalat on laidan yli niin joku tulee ja katkaisee kirveellä. Vieläkään en anna jalkojen mennä laidan yli. En ymmärrä mistä moinen pelko on tullut? Lapsuus oli aika kaameaa.
Luulin, että vesihanoista tulee talvisin jäistä vettä.
Luulin, että ihmisiä hirtetään vain saduissa.
Kerran kun katsoin Pulttiboisia, niin yhdessä Heikki ja Kaija -sketsissä minulle tuli mieleen, että tuossa paketissa, jonka Heikki on Kaijalle ostanut, saattaisi olla suklaata ja minusta tuntui hirveältä ajatella, että Kaija heittäisi suklaan menemään, koska suklaa on niin hyvää. Olipa helpotus, kun se ei sitten ollutkaan suklaata.
Luulin, että kappaleessa "Matkalla pohjoiseen" mainittu Nuorgamin Jouni on joku Nuorgamissa asuva Jouni.
Vielä ala-asteella luulin, että vauvat syntyy navasta, että se jotenkin aukeaa. En keksinyt navalle muutakaan selitystä.
Jos katsoo omaa kakkaa pöntössä, silmään tulee näärännäppy. Ai kamala kun sain jonkun vaalean pikku kasvannaisen yläluomeen ja ihotautilääkäri leikkasi sen saksilla vaan pois! Olin varma, että olin katsonut liikaa kakkaa!!
Hammastahnaa pelkäsin, koska käytin sitä ensimmäistä kertaa yökylässä ja kuulin väärin ohjeistuksen "sitä ei pidä mennä nieleen", kuulin kieleen! Hitto oli hankalaa hampaanpesu pitkään kun kotona otettiin tahna käyttöön, ajattelin että jotain sattuu kun aina vähän osui kieleen. Kunnes katsoin isää hampaanpesulla...
Vierailija kirjoitti:
Luulin Ruusun ajan Ruususen perhettä oikeaksi perheeksi ja kun näin Jukka Puotilan jossain ohjelmassa niin ihmettelin että miten tuo on ihan sen Ruususen perheen isän näköinen.
Minä taas luulin Ruusun ajan takia, että koirat osaavat puhua ja ymmärtävät kaiken minkä ihmisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Pirkka on naisen nimi, koska siitä tuli mieleen Pirkko ja Sirkka, ja kun kuulin Pirkka-Pekka Peteliuksesta, luulin, että se on hänen taiteilijanimensä.
Minä luulin joskus, että Torsti on naisen nimi. Kai siksi, että Kirstikin on naisen nimi.
Luulin että on lottovoitto syntyä Suomeen.
Luulin, että ihmisen sydän on oikeasti sydämen muotoinen.
Luulin, että minä olen koko maailmankaikkeuden keskipiste ja että koko maailma ja avaruus on olemassa vain siksi, että minulla on paikka, missä elää.
Jossain vaiheessa muistan luulleeni tv:ä katsoessani, että ne ihmiset tv:ssä ovat fyysisesti tv:n sisällä. Ihmettelin miten saatu niin pieniksi.
Kekkosta luulin ammatiksi.
Kaikkea sitä oppii kun av:ta selaa. Opin tänään että eppu nuotio ei olekaan mies ja että maiju lassila ei ole nainen.
En ole koskaan tullut katsoneeksi netistä heidän kuviaan tai muutenkaan ole sukupuoli käynyt ilmi heistä keskustellessa. Ja automaattisesti olen toki tehny päätelmät heidän sukupuolestaan heidän nimiensä perusteella.
N22v
Vierailija kirjoitti:
Silmien kieroon jääminen on ehdottomasti yksi. Oikeastaan vieläkään en pystyisi silmiä kierossa pitämään :D
Äitini uskotteli, että lumessa on matoja. Ei tullut syötyä ikinä enää sen jälkeen lunta. Tosin luin muutama vuosi sitten tutkimuksen, että tämä on totta. En tosin tiedä ovatko madot oikeasti "matoja" tai edes vaarallista.
Muuten luulin maailmassa olevan maita ihan loputtomiin asti. Olin myös vihainen jos aikuinen ei osannut vastata kysymykseen! Aikuisten kuului tietää ihan kaikki.
Meillä asuu sukulaisia ulkomailla jotka eivät tietenkään osanneet suomea. Uskoin lapsena vahvasti myös heidän ajattelevan suomeksi, mutta kun koittivat puhua, tuli ihan muun maan kieltä. Olin aivan vakuuttunut teoriastani, että päässään jokainen ihminen kuitenkin kuuli suomea.
Kuvittelin lapsena myös etten ikinä vanhene, vaan olen aina tietysti lapsi. Vielä 13 vuotiaanakaan en osannut käsittää, että tulen oikeasti kasvamaan aikuiseksi.
Eivät tietenkään osanneet? Kyllä aika monen suomalaisen ulkomailla asuva sukulainen osaa suomea.
Luulin, että jos Coca-Colan sekaan laittaa hampaan, se on vuorokauden kuluttua liennut olemattomiin.
Mun kaveri väitti, että seksissä kivekset laitetaan emättimeen. Luulin niin varmaan pari vuotta.
Isän kanssa katsoin jotain ottelua telkkarista. Tuntui kamalalta kun isä selitti että nyt tuo pelaaja joutuu suihkuun. Kuvittelin mielessäni että se suihku on jokin hirveä rangaistus, että joutuu alasti kaikkien edessä jonkun jääkylmän suihkun alle joka tekee kipeää.