Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Kuulin Kari Vepsän kappaleen Onnenmaa kohdan "Kuu vain yössä huokailee" että "Kuuva yössä huokailee" ja ajattelin, että se Kuuva on jonkinlainen henkiolento. Nyt se kuitenkin huvittaa myös siksi, koska tiedän, että Kuuva on sukunimi.
Luulin, että sana juniori liittyy juniin.
Kun tiesin vain joitakin englannin kielen sanoja, joista yksi oli "baby", ja tiesin sen tarkoittavan vauvaa mutta en tiennyt, että voi tarkoittaa myös "kultaa/rakasta", minua huvitti, kun kuulin kappaleen "Wild World", jossa lauletaan: Oh, baby, baby, it's a wild world. Luulin siis, että siinä lauletaan jotain vauvasta.
Luulin, että Bonanzan Hoss Cartwright on maailman lihavin mies. Googlatkaa ja hämmästykää 😀
Jos kuivattuja hedelmiä lijoittaa tarpeeksi kauan niistä tulee taas tuoreita hedelmiä.
Luulin pienenä että mies pissii naisen pimppiin ja lapsi syntyy sitten perseestä. Silti minusta tuli lääkäri.
Luulin, että Suomi on naisen etunimi, koska puhuttiin Suomi-neidosta.
Olin itsekeskeinen lapsi kirjoitti:
Luulin, että minä olen koko maailmankaikkeuden keskipiste ja että koko maailma ja avaruus on olemassa vain siksi, että minulla on paikka, missä elää.
Ja jotkuthan luulevat niin vielä aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Jyväskylän Mäki-Matin kaupunginosa on saanut nimensä Matti Nykäsen mukaan.
Tuokin on yleinen urbaanilegenda.
Luulin, että hyvinvointivaltio tarkoittaa valtiota, jonka asukkaista valtaosa voi hyvin.
Luulin, että Frederikin oikea nimi on Frederik.
Pikkusiskoni luuli, että ihmisen nimestä voi päätellä hänen äidinkielensä. Ei millään uskonut, että ruotsinkielisen nimen omaava voi olla suomenkielinen tai päinvastoin, joten lopulta otin esimerkiksi mun poikaystäväni, jolla oli ruotsinkielinen nimi. Sisko puuskahti: "No eihän oo, Päri on suomea!" Poikaystävän sukunimi oli siis Berg.
Luulin, että kaikki poliisit ovat miehiä.
Minulla oli Raskaus-Barbie, jonka vatsa käännettiin auki kun vauva syntyi. Luulin lapsena kauan, että keisarileikkaus on ainoa tapa "synnyttää".
Luulin, että kaikki maailman ihmiset ovat Aatamin ja Eevan jälkeläisiä.
Luulin, että sähköistetyn rautatien lähellä asuvilla on suurempi riski saada aivosyöpä.
Ihmettelin, miksi ihmiset sanoivat, että raha ei kasva puussa, kun eihän se tietenkään kasva.
Luulin, että pienikokoiset kärpäset ovat vauva- tai lapsikärpäsiä.
Luulin, että ihmisiä syntyy ja kuolee vain satunnaisesti, eli ei välttämättä edes joka viikko tai kuukausi.
Luulin, että kun joku saa potkut, hänet kirjaimellisesti potkaistaan ulos työpaikaltaan.