Mä en kestä tätä sinkkuutta enää hetkeäkään!
Mua niin turhauttaa, ahdistaa ja itkettää! 2 vuotta olen ollut nyt sinkkuna eikä loppua näy! En vaan kestä tätä enää. Kaverit ostaa omistusasuntoja, saa lapsia ja menee naimisiin. Minä se vaan olen yksin. Missä sitä voisi tavata enää ketään? Baareissa ei kukaan lähesty, eipä sillä, tuntuu ettei siellä näy ketään varteen otettavan oloisiakaan yleensä. Kaikki vaikuttaa vaan seksin perässä olevilta. Tinderissä aloitan aika useinkin keskustelun, mutta tuntuu että hyvin harvoin johtavat treffeihin, koska keskustelu tyrehtyy melko pian. Missä, oi missä, voisi tavata miehen? Älkääkä sanoko, että harrastuksessa, sillä vuorotyön vuoksi en voi sitoutua tiettynä päivänä olevaan harrastukseen.
Piristäkää mua ja kertokaa missä yllättävässä paikassa tai tilanteessa tapasit miehesi!
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Samat fiilikset täällä. Olen vieläpä todella kaunis ja timmi ja viimeaikoina on alkanut tuntumaan kuinka kaikki tämä menee hukkaan, koska kukaan mies ei pääse minusta nauttimaan, enkä tästä enää kuin vanhene vain. Minua ei koskaan lähesty kukaan, ainoastaan jotkut pervot ehdottilijat. Miksi kukaan normaali mies ei lähesty minua? Itse en tiedä miten flirttailisin tai lähestyisin ketään, enkä tahdo yhden yön juttuja tai Tinder-kuvioita vaan ihan tavallisia kohtaamisia oikeassa elämässä. :(
Olisin hyvä kumppani jollekin, mutta en tiedä miten kumppanin löytäisin.
Samat ajatukset. :( vaikkakaan en pidä itseäni tosi kauniina ja timminä, vaan ihan nättinä ja normivartaloisena.
Ap
No kerro mikä sun nikki on käyn laittaa viestiä
Vierailija kirjoitti:
Oon s24:ssakin. Siellä vielä vähemmän tuntuu olevan ketään kuin tinderissä. Vaikka tinderkin näyttäis olevan aika menneen talven lumia.
Ap
Et taida asua pääkaupunkiseudulla sitten?
Tai sitten skippaat kaikki kuvattomat profiilit
Juu ja sitten kun sulla on se mies ja autot ja asunnot ja lainat ja kakarat niin tuskailet että miten näistä pääsee eroon, miksi tuo ukko on niin vittumainen, miksi nuo lapset on tuommosia ja noin raskaita, miten nuo talousasiatkin on vituillaan... Such is life!
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin turhauttaa, ahdistaa ja itkettää! 2 vuotta olen ollut nyt sinkkuna eikä loppua näy! En vaan kestä tätä enää. Kaverit ostaa omistusasuntoja, saa lapsia ja menee naimisiin. Minä se vaan olen yksin. Missä sitä voisi tavata enää ketään? Baareissa ei kukaan lähesty, eipä sillä, tuntuu ettei siellä näy ketään varteen otettavan oloisiakaan yleensä. Kaikki vaikuttaa vaan seksin perässä olevilta. Tinderissä aloitan aika useinkin keskustelun, mutta tuntuu että hyvin harvoin johtavat treffeihin, koska keskustelu tyrehtyy melko pian. Missä, oi missä, voisi tavata miehen? Älkääkä sanoko, että harrastuksessa, sillä vuorotyön vuoksi en voi sitoutua tiettynä päivänä olevaan harrastukseen.
Piristäkää mua ja kertokaa missä yllättävässä paikassa tai tilanteessa tapasit miehesi!
Siis koko baarissa/ravintolassa ei koskaan näy ketään sinulle kelpaavaa miestä? Luulisin, että syy sinkuuteen löytyy sinusta itsestäsi.
Niistä baarien miehistä pitää heti alkuun pudottaa pois varatut, seikkailijat, tupakoivat, känniset, puristelijat, omituiset, huutelijat, jo jonkun naisen kanssa juttelevat....ei niitä kovin montaa yhtenä baari-iltana jää jäljelle, jotka voisivat kiinnostaa.
No, täällähän minä, komea, itsevarma ja huippukuntoinen valiomies olen. Mutta minua ette saa, yksikään teistä. Sen verran olen oppinut että naiset kannattaa jättää suosiolla rauhaan. Muuten ei tule kuin sanomista.
Ei naisilla ole vaikeaa löytää miestä mutta kun prinsseharhaisille naisille ei kelpaa tavis mies. Turhaa täällä kitiset. Laske tasoasi niin ehkä löydät jonkun.
Sun kannattaa ostaa asunto (ja se dildo) ihan joka tapauksessa, eikä jäädä odottelemaan.
Kuinka tärkeää lasten saaminen on sinulle?
Ei muakaan koskaan kukaan lähesty baarissa tai yhtään missään. Harvoin kyllä baareissa käynkin, ehkä pari kertaa vuodessa. Ainoa seurustelusuhteeni oli hollantilaisen miehen kanssa ja se alkoi, kun mies kysyi kaupassa neuvoa yhden ruokalajin kanssa. Suomalaiset miehet on aika onnettomia lähestymään naisia, en tiedä johtuuko saamattomasta luonteesta vai ujoudesta.
Katsos kun niitä kauniita ei saa itse pitää ,aina joku on yrittämässä. kun nykyään varatut kovaa valuttaa .ja kun saa toisilta vietyä saa sonnipiireissä pisteitä
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaan koskaan kukaan lähesty baarissa tai yhtään missään. Harvoin kyllä baareissa käynkin, ehkä pari kertaa vuodessa. Ainoa seurustelusuhteeni oli hollantilaisen miehen kanssa ja se alkoi, kun mies kysyi kaupassa neuvoa yhden ruokalajin kanssa. Suomalaiset miehet on aika onnettomia lähestymään naisia, en tiedä johtuuko saamattomasta luonteesta vai ujoudesta.
Ooh, kuinka me olemmekaan voineet kävellä tuollaisen vastustamattoman aarteen ohi...
mies (suomalainen)
Vierailija kirjoitti:
Ja JOOOH meidän miesten tehtävähän se on aina. Taidat sinä olla se saamaton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jommasta kummasta on johduttava? Mistä se naisilla johtuu? :O
Kuulostaa varmaan saivartelulta tämä mutta huokuu kyllä epätoivo tosta sun asenteesta, eikä se ole kovin viehättävää. Haluatko oikeasti miehen etkä vain päästä sinkkuudesta ja yksinolosta eroon.
Niin kliseistä kuin se onkin mutta kannattaa oikeasti pyrkiä nauttimaan siitä elämästä myös ilman miestä, jos meneekin jonkin aikaa kunnes löydät miehen niin yhtä hyvin siitä elämästä voi silloin nauttia. Ei kannata ajatella, että se mies ja suhde maagisesti poistaisi kaiken yksinäisyyden tunteen ja tekisi elämästä nautinnollista.
Sinkkumies vailla vertaa eli minä ja (pieni) dildo löytyy omasta takaa.
Mut asiaan, missä törmäät niihin mukaviin miehiin joilla on jo sormus? Eikö siellä ole niitä sormuksettomia sit yhtään?
Jep täällä myös yksi sinkkunainen joka on mukava ja viehättävä - aina saan kuulla päivittelyä miten voin olla vielä sinkku! No koska en tiedä miten tutustuisin kehenkään, mua ei lähestytä ja olen ujo itse :(
Miten ihmiset yleensä edes pariutuvat? Työskentelen yksin ja harrastuksissakin pelkkiä naisia. Edellisen suhteen päättymisen jälkeen olen ollut sinkku ja tälle tielle näytän jäävän..
Älä nyt ainakaan heti äläkä edes yhdeksänsillä treffeillä mainitse, että haluat namisiin, omistusasunnon ja perheen. Johan siinä vastapuoli pelästyy, ettet ole hänestä kiinnostunut kuin unelmiesi toteuttajana, et hänestä itsestään. Jokainen haluaa tuntea olevansa tärkeä ja spesiaali. Je muut jutut tulee sitten myöhemmin.
T. Tätä 50, miehensä netistä löytänyt
Vierailija kirjoitti:
Jep täällä myös yksi sinkkunainen joka on mukava ja viehättävä - aina saan kuulla päivittelyä miten voin olla vielä sinkku! No koska en tiedä miten tutustuisin kehenkään, mua ei lähestytä ja olen ujo itse :(
Miten ihmiset yleensä edes pariutuvat? Työskentelen yksin ja harrastuksissakin pelkkiä naisia. Edellisen suhteen päättymisen jälkeen olen ollut sinkku ja tälle tielle näytän jäävän..
Oletko kuullu nettideittailusta? Etköhän ole et vaan viitsi joko kokeilla tai olet järkyttävän nirso.
Oon s24:ssakin. Siellä vielä vähemmän tuntuu olevan ketään kuin tinderissä. Vaikka tinderkin näyttäis olevan aika menneen talven lumia.
Ap