Mä en kestä tätä sinkkuutta enää hetkeäkään!
Mua niin turhauttaa, ahdistaa ja itkettää! 2 vuotta olen ollut nyt sinkkuna eikä loppua näy! En vaan kestä tätä enää. Kaverit ostaa omistusasuntoja, saa lapsia ja menee naimisiin. Minä se vaan olen yksin. Missä sitä voisi tavata enää ketään? Baareissa ei kukaan lähesty, eipä sillä, tuntuu ettei siellä näy ketään varteen otettavan oloisiakaan yleensä. Kaikki vaikuttaa vaan seksin perässä olevilta. Tinderissä aloitan aika useinkin keskustelun, mutta tuntuu että hyvin harvoin johtavat treffeihin, koska keskustelu tyrehtyy melko pian. Missä, oi missä, voisi tavata miehen? Älkääkä sanoko, että harrastuksessa, sillä vuorotyön vuoksi en voi sitoutua tiettynä päivänä olevaan harrastukseen.
Piristäkää mua ja kertokaa missä yllättävässä paikassa tai tilanteessa tapasit miehesi!
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä kun ei kelpaa edes niille omantasoisille? Olen lähestynyt juuri niitä tavismiehiä, en mitään Hunkseja ja silti tulee pakit joka kerta.
Mulle riittäis normijutustelut ja pieni flirtti, että tajuisin toisen olevan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ledelie kirjoitti:
I
miehet eivät tunnu pitävän siitäkään että nainen lähestyy.
Miehet tykkää kyllä kun naiset lähestyy ja tekee suoran aloitteen mutta mites on oman ulkonäkösi laita ja lähestytkö omantasoisia miehiä?
Yleensä tuppaa menemään niin että jos nainen tekee aloitteen niin hän on mallia "ei todellakaan", ei aloitteen takia vaan hänen ulkonäön takia.
No mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä kun ei kelpaa edes niille omantasoisille? Olen lähestynyt juuri niitä tavismiehiä, en mitään Hunkseja ja silti tulee pakit joka kerta.
Miehet ovat todella nirsoja, ihan surkeat miehetkin jahtaa niitä kaikkein kauneimpia naisia. Ei meillä tavallisilla naisilla ole tällaisilla markkinoilla mitään jakoa.
Jos pyytäisin niin et kuitenkaan lähtis.
Tavattiin reissussa, mies oli muuttanut sinne töihin ja minä lomailin. Todella paljon tuli hostellissa muutenkin juteltua todella todella monen kanssa. Ihania tyyppejä! Sai ystäviä ympäri maailmaa, Brasilia, Texas, Italia, Uusi Seelanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ledelie kirjoitti:
I
Miehet tykkää kyllä kun naiset lähestyy ja tekee suoran aloitteen mutta mites on oman ulkonäkösi laita ja lähestytkö omantasoisia miehiä?
Yleensä tuppaa menemään niin että jos nainen tekee aloitteen niin hän on mallia "ei todellakaan", ei aloitteen takia vaan hänen ulkonäön takia.
Aivan. Tämäpä tosiaan kannustaa meitä naisia tekemään niitä aloitteita. Minä en ainakaan halua olla kenellekään "mallia 'ei todellakaan' ". Jätänkin siis aloitteiden tekemisen väliin, niin ei ole ainakaan sitä riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Ledelie kirjoitti:
I
Ihan mielestäni omantasoisia miehiä olen lähestynyt. Mielestäni olen ihan normaali, nätti nainen, en näe ulkonäössäni sinänsä mitään ihmeellistä. En mikään malli ole, mutta ihan normaali nätti nainen. :D On mua myös miesten toimesta kehuttu kauniiksi, joten en usko mikään sysiruma olevani. Tosin tuon kommentin jälkeen ei tee mieleen kyllä lähestyä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas lauma naisia, jotka itkevät kun eivät saa omaa Teemu Selännettä. Toista se on meillä miehillä, 30 vee enkä ole koskaan pitänyt edes kädestä kiinni ketään naispuolista. Jos et ole täydellisen komea tai vastaavasti pullealla lompakolla ja korkealla sosiaalisella statuksella varustettu, niin ei tarvitse haaveilla. M30.
Ei mun mies kyllä ole täydellisen komea eikä rikas. Tavallinen duunari. Älä heitä pyyhettä kehään. Ole somessa aktiivinen. Kehu, kannusta ja kuuntele naista. Ei meitä naisia ole tarkoitettu ymmärrettäväksi täysin, vaan rakastettaviksi. Siitä se lähtee.
Jos naisia aikoo ymmärtää on sinkun ura edessä. Itse muistan sinkkuajoilta (olen mies) sen kuinka vaikeaa oli löytää joku kumppani. Sitten kun seurusteli jonkun kanssa olikin kiinnostuneita enemmän. Varattu kiinnostaa ilmeisesti sinkkua enemmän. Tuo koirajuttu muuten on ihan hauska, siinä pääsee vaivatta juttuun. Yhteistä koiraa ulkoiluttaessa (siinä vaiheessa lenkit tietenkin olivat vain minun) täysin tuntemattomat koiranaiset kertoilivat että "tänään ajattelin laittaa kanaa" tai purkivat muuten sydäntään mitä muuten eivät varmaan tekisi. Kahvikutsujakin sai.
En ole mikään koiraihminen, mutta ihmettelen aina, kun ehdotetaan, että ota koira niin löydät kumppanin. Varmasti koirapuistossa on helpompi jutella tuntemattomien kanssa, mutta toivottavasti kukaan ei sen takia koiraa ota. Sitä elukkaa kun pitäisi jaksaa hoitaa vuosikaudet riippumatta siitä, löytyykö se ihannepuoliso vai ei.
Miehet ovat todella nirsoja, ihan surkeat miehetkin jahtaa niitä kaikkein kauneimpia naisia. Ei meillä tavallisilla naisilla ole tällaisilla markkinoilla mitään jakoa.