Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet 8-16 töissä niin jaksatko tehdä illalla mitään?

Vierailija
25.07.2016 |

Vai oletko valmis kaatumaan sänkyyn? Onko normaalia jos ei jaksa tehdä enää mitään :O

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan! Vähintään lenkillä / kävelyllä ja kaupassa mutta nyt kesällä varsinkin ollaan usein ulkona piknikillä tai treffeillä tai tapahtumissa tai urheilemassa arkenakin. Viikonlopuista puhumattakaan. Riittää että pääsee arkena ennen klo 1 nukkumaan niin jaksaa kyllä välillä rillutellakin :)

Vierailija
2/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolliset asiat jaksan juuri ja juuri hoitaa. Työ imee kaiken elinvoiman minusta. Toivottavasti seuraavissa yt:ssa tulee kenkää, kahdet käyty jo tänä vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan jaksa, äkkiä jotain ruokaa ja puolen tunnin päikkärit. Loppuilta telkkua katsoessa ja kirjaa lukiessa.

Vierailija
4/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hieman työstäkin. Itse olen lähihoitaja ja työ on henkisesti ja fyysisesti niin kuormittavaa, että olen usein aivan lamaantunut töiden jälkeen. Mutta kyllähän sitä nyt pitäisi jotain jaksaa tehdä 8-16 työpäivän jälkeen, eihän muuten kukaan harrastaisi mitään paitsi työttömät :)

Vierailija
5/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lenkkeilen, laitan ruokaa, siivoan ja harrastan. Usein ulkoilen lapsen kanssa. Kuulostaa kyllä epänormaalilta jos ei jaksa mitään.

Vierailija
6/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen n. 9-21 yleensä. Sen jälkeen yleensä vielä käyn salilla, opiskelen tai harrastan taideharrastustani. Jaksan hyvin, sillä lapsia ei ole, mies on itsenäinen ja kotitöiden määrä on minimoitu (pieni kämppä, syödään paljon ulkona, käytetään ulkopuolisia palveluita kuten siivoojaa ja pesulaa). Kaikki vapaa-aika on siis käytettävissä itseen.

Vierailija
7/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kuin sohvalla olla ja koiran kansa lenkin tehdä. Joku pikainen iltapala ja pano miehen kanssa ennen suihkua, siinä tuo ilta pääpiirteittäin.

Vierailija
8/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tein 8-16 työaikaa niin tuntui, että töiden jälkeen suoritin lapsen tarhasta, joko käytiin kaupassa ja tehtiin ruoka tai vain kotiin syömään, pikku kakkonen, iltapuhteet ja nukkumaan. Ei omaa aikaa, ei mahdollisuutta tai edes jaksamista käydä lenkillä tai salilla.

Nyt, kun teen 20-04 töitä niin päivään on tullut tunteja lisää! Mies vie lapsen hoitoon ennen omia töitään, minä haen lapsen klo 14. Saan nukkua kunnon yöunet ja käydä salilla tai lenkillä. Ehdin olemaan lapseni kanssa huomattavasti enemmän kuin aiemmin.

Vierailija
9/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toimistotöissä 8-16, eli työ nyt ei ole kovin fyysistä. Olen kyllä silti tosi väsynyt kun pääsen kotiin. Kokkaan ruokaa ja otan pienet päikkärit. Sitten teen kotitöitä, käyn koiran kanssa ulkoilemassa ja mahdollisesti salilla. Loppuilta sitten telkkaria katsoessa 😁

Vierailija
10/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä olen n. 9-21 yleensä. Sen jälkeen yleensä vielä käyn salilla, opiskelen tai harrastan taideharrastustani. Jaksan hyvin, sillä lapsia ei ole, mies on itsenäinen ja kotitöiden määrä on minimoitu (pieni kämppä, syödään paljon ulkona, käytetään ulkopuolisia palveluita kuten siivoojaa ja pesulaa). Kaikki vapaa-aika on siis käytettävissä itseen.

Mitä teet työksesi?

Vierailija
11/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan hyvin. Yleensä olen töissä 7-15. Oikeastaan haluan mennä lenkille yms. , en jaksaisi istua koneen edessä, sitä saa tehdä töissä ihan tarpeeksi.

Vierailija
12/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Käyn max kaupassa ja sitten katson jotain sarjaa, syön ja aikalailla sit meenkin jo nukkumaan/lepäämään. Mulla ei ole sosiaalista elämää.

Vierailija
13/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähennetty niin paljon porukkaa, että illalla on ihan raato. Ei oo ihmisen elämää.

Vierailija
14/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet työksesi?

Olen rahoitusalalla.

Vierailija
15/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri, mutta nukun yöt todella huonosti ja mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vierailija
16/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä klo 7-16, rankkaa fyysistä työtä. Normaalisti käyn kaupassa, teen ruokaa, siivoan ja katson Netflixiä.

Vierailija
17/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä juuri muuta kun pitää parisuhdetta yllä :o hoidan treenaukset ja aamuyölenkit mielummin aamulla jotta voin klo 16 jälkeen vaikka maata loppu päivän

Vierailija
18/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.30-15.30 töissä ja kyllä sitä tulee yleensä iltaisin käytyä joko salilla, juoksulenkillä tai uimassa

Vierailija
19/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän jälkeen haetaan lapset hoidosta, tehdään ruoka ja kuskataan harrastuksiin (tai päinvastoin), samalla hoituu kauppareissu, tai ulkoillaan muuten vaan lasten kanssa, illalla pestään pyykkiä yms kotitöitä (sisällä ja ulkona), syksy on vähän kiireisempää aikaa, kun on marjat ja sienetkin noukittavina. Ja mulle tää sopii just näin, en ole koskaan osannut lojua sohvalla...

Vierailija
20/89 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun who:n määritelmän mukaan ihmisen työ ei saisi olla niin kuormittavaa,.että sen jälkeen ei jaksa enää juuri muuta kuin levätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä