Äiti takavarikoi älypuhelimeni kun en halunnut kerätä hänen kanssaan marjoja
Meillä siis monta puskaa marjaa täynnä. Minua ei huvittanut kerätä vaan olin mielummin puhelimella. äiti kiskaisi puhelimen kädestäni ja sanoi että niin kauan kun elän hänen kattonsa alla niin minun täytyy myös osallistua töihin.
Onko muidenkin mielestä natseilua, jos ei samalla sekunnilla äidin käskystä ala kerätä marjoja niin otetaan puhelin pois?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee sinne puskaan nyt heti
Miksi vitussa? Ei mun äiti oo mulle mikään auktoriteetti.
Kuuluisi olla. Ensin ajattelin äitis olevan vähän äkkipikainen mutta näköjään sun tapauksessas puhelin lähti hyvästä syystä.
Miten niin hyvästä syystä? Miksi tuommoisen "äidin" pitäisi olla mikään auktoriteetti? Se asema ansaitaan, jos ansaitaan, ei OTETA. Etkö snaijaa, urpå?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun eka saa parhaat apajat.
Tuo homma on muuten oikeasti kaikkein parhainta tehdä aamulla useastakin syystä. Aamulla on varmimmin aurinkoinen sää, ei ole vielä liian kuuma, eikä ole paljon ötököitäkään. Iltapäivällä on kuumuutta ja säännöllisesti tulee myös rajuja iltapäiväkuuroja tai ukkoskuuroja. Lisäksi iltapäivällä on liikkellä ärhäköitä ötököitä. Illalla on usein vilpoisampaa ja aurinkoisempaa, mutta illalla on kauheat parvet sääskiä ja mäkäräisiä liikenteessä.
Onneks ei tarvii tehdä ollenkaan. Onneks en ole niin tyhmä, että tekisin meillä kotona mitään pakkotöitä. Puskia on, mutta en mä niistä mitään poimi. Mies poimii.
Ai että ihan ÄLYPUHELIN, enpä olisi uskonut vuonna 2016. Hyvä että kerroit tämän yksityiskohdan! Lisäksi mitä vittua on "puhelimella oleminen" ? :D Kaikki teinixit ovat aina puhelimella :DD Tietokoneella voi olla, mutta yleensä puhelinta naputellaan tai räplätään.
Kyllä oli taas huono.
Hei ap oliko ensimmäinen pyyntö tälle päivälle? Vai onko äiti pyytänyt sinua auttamaan jo aikaisemmin tänään etkä ole tehnyt? Entä oletko tehnyt itse oma-aloitteisesti kotitöitä tänään?
Jos kotitöitä ei tehdä ei meillä pelatakkaan tai muuten roikuta netissä. Jos tekee kotitöitä oma-aloitteisesti niin saa valita työt ja ajankohdan itse (esikoinen järjestää usein eteisen vaatteet ja imuroi, kuopus pyyhkii pölyjä ja siivoaa keittiönpöydän, ja keskimmäinen sitten tekee niitä töitä jotka pyydän kun ei tee oma-aloitteisesti). Jos tarvit jotakin apua heti just nyt niin silloin tullaan heti. Muuten pyydän tekemään asioita mutta toive on että 10 minuutin kuluessa ollaan tekemässä. Satunnaisesti hyvällä perusteluilla voi jättää myöhemmäksi työt mutta jatkuva "en mä nyt" taas saa aikaan ettei enää ole neuvotteluvaraa työn tekemisen ajankohdalle.
Äitisi toimi äkäisesti mutta riippuu paljon aikaisemmista tapahtumista kumpi mielestäni olisi tilanteessa oikeassa.
Siis luuleeko joku juntti, että äidin kuuluu olla jokin auktoriteetti lapsen silmissä vaikkei ansaitsisi sitä? Ei todellakaan. Silloinhan lapsi muutenkin oppii, että idiootit saavat tehdä hänelle mitä vaan, määräillä häntä, kuinka haluavat ja käyttää hyväkseen? Ei. Vain kunnon hyviä äitejä pitää uskoa. Jotka ovat ansainneet asemansa. Loput kasvattajat voi vetää vessoista alas, lapsi itse tietää paremmin.
Olen myös ap:n puolella. Onneks omat vanhemmat ei koskaan pakottanut mihinkään omiin hommiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ap:n puolella. Onneks omat vanhemmat ei koskaan pakottanut mihinkään omiin hommiinsa.
Pihamarjojen keruu ei ole "äidin omia hommia" vaan koskee koko ruokakuntaa.
Paska paska äiti, vedä se ap vessasta alas! Sinne se kuuluukin, häviä sun elämästäsi, koska ei kerran psaa käyttäytyä. Sä voit paljon paremmin jos et kanniskele tuollaista
Äitisuhdetta mukanasi. On oikeasti äitejä, joista ei ole lapselle enää 16 ikävuoden jälkeen mitään muuta kuin haittaa. Ei mitään apua, ei mitään tukea. Pelkkiä haukkuja tulee vaan, kun et itse junttipaska osannut kasvattaa. Niiiiiiii. Hauku saatanan läskiperseäiti sä vain itseäsi. Kasvattajana. Koska olet siinä täysin surkea PASKA!!!!! Häpeän, että tuollainen mitättömyys on mun äitini. Kaikilla muilla on fiksummat äidit, paitsi ettei edes ole. Sekin on hyvin surullista. Hyviä äitejä on 1:10, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä koske, miksi sen pitäisi muita koskea? Oksennusmarjat. Ei meillä käy lapset kaupassakaan.
"Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat."
T. Veemäinen sananparsia viljelevä täti
Vierailija kirjoitti:
Tästä saatiin kasvatuskiista!
Sitähän se onkin. Luuletko, että ap:n äiti on joku hyvä kasvattaja? Surkea paska se on. Mitä luulet ap:n äidin sanovat ap:lle, jos AP menee repimään kännykän joltain kaveriltaan kädestä, joka ei "tottele" aloittajaa? Onko kaunista käytöstä? Tämän äidin mukaan se on. Ei se äiti sitten saa moittia aloittajaa. Kunhan muistaa sen, niin mäkin voin puolustaa tätä "äitiä". Ei saa sitten moittia omaa lasta huonoksi jos lapsi tekee samaa mitä itsekin tekee. Eiks niin? Pitää sanoa, että no voi vittu eikö se Saara totellut heti? Hyvä, että vähän koulutit sitä.
Vierailija kirjoitti:
Söösötä vaan sanaparttasi, mutta se tekee sinusta vain paskan äitinä. Luulet, ettet ole, mutta kyllä sä oot. Epäreilu ja kusinen paska. Sä olet se, jota kukaan ei halua tavata vanhainkodissa. Ei sillä, että ehkä laskisitkaan sen varaan, mutta älä kuvittele tekeväsi tuollaisella käytöksellä lapsellesi palvelusta. Karhunpalveluksen sä teet, jos sä revit puhelimen lapsesi kädestä. Siitä oli nyt kysymys. Ei niistä vitun marjoista. Ehkä ap:kin poimisi mielellään, jos hänen äitinsä ei olisi tuollainen kusipää.
Keksitäänkö porukalla, miten tuollaista äitiä voisi vähän "kouluttaa", joka repii lapselta puhelimen kädestä? Mikä olis sopiva rangaistus sille? :D
Sellainen, josta se tajuaisi mulkkuutensa, mutta kostajaa ei voisi enää rangaista? Duudsoneilla oli täh
N aina jotain hyviä. Esim. ap voisi istua pipo päässä ruokapöydässä, tai tehdä jotain muuta, mistä äidin pinna kiristyy, mutta joka on makuasia, eikä tekijää voida tuomita. Mikä ap sun äitiä ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä koske, miksi sen pitäisi muita koskea? Oksennusmarjat. Ei meillä käy lapset kaupassakaan.
Sitten ne ei syökkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söösötä vaan sanaparttasi, mutta se tekee sinusta vain paskan äitinä. Luulet, ettet ole, mutta kyllä sä oot. Epäreilu ja kusinen paska. Sä olet se, jota kukaan ei halua tavata vanhainkodissa. Ei sillä, että ehkä laskisitkaan sen varaan, mutta älä kuvittele tekeväsi tuollaisella käytöksellä lapsellesi palvelusta. Karhunpalveluksen sä teet, jos sä revit puhelimen lapsesi kädestä. Siitä oli nyt kysymys. Ei niistä vitun marjoista. Ehkä ap:kin poimisi mielellään, jos hänen äitinsä ei olisi tuollainen kusipää.
Mene kasvamaan! Sinä et ole aikuinen!
Käyt ap laputtamassa äidin auton kaikki lasit, tuulilasin, sivulasit ja takalasin, post-it lapuilla kun se on menossa töihin. Se joutuu ensin repimään kaikki laput irti ja jos teillä on oma piha, niin ei halua sinne roskia niin keräämään ne vielä talteenkin 8)
Tuo homma on muuten oikeasti kaikkein parhainta tehdä aamulla useastakin syystä. Aamulla on varmimmin aurinkoinen sää, ei ole vielä liian kuuma, eikä ole paljon ötököitäkään. Iltapäivällä on kuumuutta ja säännöllisesti tulee myös rajuja iltapäiväkuuroja tai ukkoskuuroja. Lisäksi iltapäivällä on liikkellä ärhäköitä ötököitä. Illalla on usein vilpoisampaa ja aurinkoisempaa, mutta illalla on kauheat parvet sääskiä ja mäkäräisiä liikenteessä.