Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilytätte pankkitunnuksia?

Vierailija
25.07.2016 |

Sain juuri pankkitunnukset ja kun nehän pitää säilyttää erillään kortista ja vielä mielellään käyttäjätunnus ja salasanakin erillään niin minne alan talossa näitä nyt piilottelemaan 3 eri paikassa? Kun on vielä se lappunen missä on numeroita ja aina vastaava koodi. Pankkikortti säilyy lompakossa missä muut?
Ei ole pakko vastata jos ei halua :D

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnuslukukortti lompakossa, muut numerot päässä.

Vierailija
2/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä luku löytyy vain päästäni. Tunnuslukukortista otettu valokuva kännyssäni. Sitä harvemmin tarvii nykyisin koska käytän tunnuslukusovellusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässäni. Olen siis opetellut käyttöjätunnuksen ja salasanan ulkoa. Ei ole mahdotonta eikä edes vaikeaa, eihän se ole kuin8+4 numeroa. Ennen vanhaan muistettiin iso määrä tun mittaisia puhelinnumeroita ulkoa.

Avainlukulappua ei tietenkään voi opetella, se on sitten tallessa - yksinänhän sillä ei ole väliä.

Vierailija
4/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakossa säilytin, mitäs estettä sille nyt oli? Pankkina Nordea. Mun oma 7-numeroinen tunnukseni taas ei ole ylhäällä missään. Se on vain päässäni. Ilman sitä kukaan ei tee tunnuslukutqulukollani mitään.

Tosin nykyään en käytä enää tunnuslukuja koska mulla on mobiilitunnistus, jossa on vain pin-koodi tuon 7-numeroisen lisäksi.

Vierailija
5/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkitunnukset on päässä ja tunnuslukukortti kotona eräässä laatikossa. Tosin pitäs jo varmaan siirtyä tunnuslukusovellukseen...

Vierailija
6/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukussa, mulla on sellainen "isohko käsilaukku, missä on aina liikaa tavaraa.

Tosin kun on Nordean tunnuslukusovellus käytössä, niin noita harvoin tarvitsee.

Salasana on muistettava ulkoa, ja käyttäjätunnus. Ne voi myös esim. piilottaa puhelimeen, voit luntata tarvittaessa.

Vierailija
7/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vastikään kahdet uudet pankkitunnukset. Ulkoa opetteleminen ei mahdoton homma, mutta nää on toiset pankkitunnukset mitkä saan, pelkään että menee sekasin kun en ''vanhaakaan'' vielä muista. Nii haluaisin varalta johonkin muistikirjaan kirjottaa :O mutta jos murtovaras tulee ja pöllii muistikirjan :O

Vierailija
8/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasana on muistettava ulkoa, ja käyttäjätunnus. Ne voi myös esim. piilottaa puhelimeen, voit luntata tarvittaessa.

mutta entä jos joku pöllii ton sun ison käsilaukun kyllähän ne kaikki sitten sieltä joku löytää :O

Vierailija
9/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnuksen ja salasanan olen opetellut ulkoa. Kahden pankin avainlukulistat on puhelimen kotelon taskussa ja kolmannen harvemmin käytetyn avainlukulista kalenterin sivutaskussa.

Vierailija
10/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnuslukukortti on lompakossa. Siinähän ei ole muuta kuin kertakäyttöisiä koodeja, salasana ja käyttäjätunnus on tietty vain omassa päässä.

Vierailija
11/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta entä jos joku pöllii ton sun ison käsilaukun kyllähän ne kaikki sitten sieltä joku löytää :O

Jäi vajaaksi viesti. Siis tunnuslukukortti on laukussa ypöyksin. Sillä ei tee mitään ilman käyttäjätunnusta, joka on päässä.

Vierailija
12/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi vajaaksi viesti. Siis tunnuslukukortti on laukussa ypöyksin. Sillä ei tee mitään ilman käyttäjätunnusta, joka on päässä.

ahaa ok

Vierailija
13/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainlukulista on läppärilaukun taskussa ja käyttäjätunnus kiroitettuna yhteen täyteen kierjoitettuun "suttupaperiin", joka on samassa paikassa avainlukulistan kanssa. Salasana ei ole missään tallessa, sen muistan ulkoa.

Vierailija
14/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää käytä mitään avainlukulistaa huh. Vedellä sieltä yli lukuja ja tihrustaa silmät ristissä että miltä riviltä nämä tulee?? Mobiili tunnusluvut on helppo, aina mukana ja turvallinen. Siihen liittyvät kaksi lukua olen opetellut ulkoa. Toisen saa vielä itse päättää niin mulla se on sama kuin pankkikortin pin. Eikä kukaan muu kuin minä tiedä näitä. 

Vierailija
15/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan enää käytä mitään avainlukulistaa huh. Vedellä sieltä yli lukuja ja tihrustaa silmät ristissä että miltä riviltä nämä tulee?? Mobiili tunnusluvut on helppo, aina mukana ja turvallinen. Siihen liittyvät kaksi lukua olen opetellut ulkoa. Toisen saa vielä itse päättää niin mulla se on sama kuin pankkikortin pin. Eikä kukaan muu kuin minä tiedä näitä. 

Minulla on tilit osuuspankissa, Danskessa ja s-pankissa ja niissä ei ole mitään mobiilitunnus-ominaisuutta.

Osuuspankin mobiilissa voi tunnistautua sormenpäällä, mutta silti tarvitsee avainlukua, jos maksaa laskuja.

Vierailija
16/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusluvut kulkee lompakossa. Käyttäjätunnus saattaa olla jossain papereiden joukossa kotona, en tiedä..

Vierailija
17/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjätunnus ja salasana ovat vain omassa päässäni, tunnuslukukortti läppärin välissä tietokonepöydällä.

Vierailija
18/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä ne mullakin on

Vierailija
19/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päässäni. Olen siis opetellut käyttöjätunnuksen ja salasanan ulkoa. Ei ole mahdotonta eikä edes vaikeaa, eihän se ole kuin8+4 numeroa. Ennen vanhaan muistettiin iso määrä tun mittaisia puhelinnumeroita ulkoa.

Avainlukulappua ei tietenkään voi opetella, se on sitten tallessa - yksinänhän sillä ei ole väliä.

Savantille avainlukulappu on lasten leikiä ;-)

Vierailija
20/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täytyy maksaa koneelta tai automaatilta laskuja? Kännykkä voi hukkua, hajota, jäädä kotiin... Sen takia on hyvä, että tunnuslukutaulukko on tallessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi