Piditkö nuorena Sweet Valley High -kirjoista?
Minusta ne olivat nuorena parasta mitä tiesin ja innolla juuri lainasin niitä kirjastosta kesälukemiseksi. Pettymys oli valtava. Kirjat ovat todella huonosti kirjoitettuja (tämä nyt ei sinäänsä ollut yllätys, mutta olisin odottanut niiden olevan "hyvällä tavalla huonoja") ja aina kun kaksosia kuvataan, niin kaikki on aina täydellistä. Ärsyttävää pinnallisuuden ihannointia. Toivottavasti The Baby-Sitters' Club on kestänyt aikaa paremmin.
Kommentit (5)
Esiteininä luin suurella innolla, mutta tuskinpa toimivat näin aikuisiällä :D samaa plätinää kirjasta toiseen.
Minä sain niistä inhonpuistatuksia jo joskus 16-vuotiaana, kun palasin niihin tauon jälkeen :D Etenkin se ekstrovertimpi niistä siskoista kuvataan NIIIIIIIN oksettavaksi tyypiksi, jaksaisi olla sellaisen kanssa samassa huoneessa minuuttiakaan!
Vierailija kirjoitti:
Minä sain niistä inhonpuistatuksia jo joskus 16-vuotiaana, kun palasin niihin tauon jälkeen :D Etenkin se ekstrovertimpi niistä siskoista kuvataan NIIIIIIIN oksettavaksi tyypiksi, jaksaisi olla sellaisen kanssa samassa huoneessa minuuttiakaan!
Jännä, minusta taas eli Elisabeth vaikutti oksettavammalta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, minusta taas eli Elisabeth vaikutti oksettavammalta :)
eli=se
"Sweet Valley High." Jo nimi aiheuttaa inhon puistatuksia.