Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksassa tapahtunut itsemurhapommi - yksi kuollut 12 loukkantunut

Vierailija
25.07.2016 |

Syyrialainen turvapaikanhakija oli räjäyttänyt repussaan kantamansa pommin väkijoukossa.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html

Jos hän on yrittänyt päästä sisään ilman lippua ja siksi käännytetty. Tuollaisen takia ei ole vielä syytä ottaa ketään kiinni.

Ai että 2000 ihmisen festari peruttiin, koska jolain kävijällä ei ollut lippua mukana? :D

Festari keskeytettiin koska joku itsemurhapommitti läheisessä ravintolassa. Pitääkö vielä selittää miksi?

Vierailija
22/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitähän on viime aikoina sattunut.

Kai se kohta ohi menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei toimi, korjatkaa!

Ei pysty, täysin asiallisten(kin) kommenttien sensurointi on tärkeämpää.

Vierailija
24/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän ovat Saksassa päivittäisiä tapahtumia:

Syrian refugee, 21, hacks PREGNANT woman to death with machete and injures two others before hero BMW driver runs him over in yet another attack in Germany.

Nimim. Isistä paossa.

Vierailija
25/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kun täällä AV:lla kun päivittää sivun, monet viestit katoavat ja sitten ku päivittää sivun, osa tulee taas näkyviin? Ja tykkäykset. ne pitää päivityksen jälkeen painaa uudestaa,n laittamasi ylä-ja alanuolet eivät enää näy? Korjatkaa! Ja onko tosiaan yli 10 viestiä tässä ketjussa ollut asiattomia? Itse en ole nähnyt yhtäkään. 

Vierailija
26/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan joku viranomainen voisi selittää sen, miksi mies oli maassa jos turvapaikkahakemus hylätty vuosi sitten.

Uutisoinnin yhteydessä oli, että saksassa on n. 350 000 pakolaista teillä tietämättömillä. Aika paljon, joten poliiseilla riittää hommaa paimentaa missä tuo lössi majailee ja mitä suunnittelevat ja tekevät. Valtava sisäinen turvallisuusuhka, joka on alkanut realisoitumaan hyvin rumalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kun täällä AV:lla kun päivittää sivun, monet viestit katoavat ja sitten ku päivittää sivun, osa tulee taas näkyviin? Ja tykkäykset. ne pitää päivityksen jälkeen painaa uudestaa,n laittamasi ylä-ja alanuolet eivät enää näy? Korjatkaa! Ja onko tosiaan yli 10 viestiä tässä ketjussa ollut asiattomia? Itse en ole nähnyt yhtäkään. 

Koska tätä saittia hoitaa useampi palvelin ja ne ei näytä pysyvän kunnolla synkassa keskenään että niillä olisi samat hötöt sisällä. Eikä kuormanjakaja osaa ylläpitää sessiota samaan palvelimeen.

Lyhyemmin: Sanoman nördet ei osaa.

Vierailija
28/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html

Jos hän on yrittänyt päästä sisään ilman lippua ja siksi käännytetty. Tuollaisen takia ei ole vielä syytä ottaa ketään kiinni.

Ai että 2000 ihmisen festari peruttiin, koska jolain kävijällä ei ollut lippua mukana? :D

Festari keskeytettiin koska joku itsemurhapommitti läheisessä ravintolassa. Pitääkö vielä selittää miksi?

Tämä ei selvinnyt tuosta lauseesta, oli huonosti toimittajalta kirjoitettu, jos oli näin. Lauseesta sai kuvan, että festarit peruttiin miehen ovelta käännytyksen takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan joku viranomainen voisi selittää sen, miksi mies oli maassa jos turvapaikkahakemus hylätty vuosi sitten.

Uutisoinnin yhteydessä oli, että saksassa on n. 350 000 pakolaista teillä tietämättömillä. Aika paljon, joten poliiseilla riittää hommaa paimentaa missä tuo lössi majailee ja mitä suunnittelevat ja tekevät. Valtava sisäinen turvallisuusuhka, joka on alkanut realisoitumaan hyvin rumalla tavalla.

Kaikki rautoihin ja lentokoneilla takaisin.

Vierailija
30/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa festareille repun kanssa, reppu tarkastetaan. Vaihtoehtona on viedä reppu pois. Kääntyyhän suomessakin ihmisiä ovelta, kun kuulee, että reppu pitää jättää narikkaan, eikä jokaista ilmoiteta poliisille. 

Vierailija
32/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan joku viranomainen voisi selittää sen, miksi mies oli maassa jos turvapaikkahakemus hylätty vuosi sitten.

Uutisoinnin yhteydessä oli, että saksassa on n. 350 000 pakolaista teillä tietämättömillä. Aika paljon, joten poliiseilla riittää hommaa paimentaa missä tuo lössi majailee ja mitä suunnittelevat ja tekevät. Valtava sisäinen turvallisuusuhka, joka on alkanut realisoitumaan hyvin rumalla tavalla.

Oletetaan, että näistä 350 000 tyypistä 99% on oikeasti ihan hyviä tyyppejä. Mutta se 1% ei sitten olisikaan vaan just tällaisia tapauksia. Oletetaan, että niistä jokainen saisi hengiltä keskimäärin 10 ihmistä. => 35 000 kuollutta.

Ja nämä oli siis pelkästään nuo teillä tietymättömillä olevat. Entä onko ne kaikki muut täysin 100% kunnon tyyppejä? Ja jos Saksassa kävisi noin, niin eiköhän saman verran löytyisi Ranskasta, Belgiasta, Italiasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html

Missä vaiheessa? Silloin kun estivät pääsyn tapahtumaan? Tuskin se on niille sanonut, että ois tämmönen pommi mukana, pitäis päästä tonne porukan keskelle räjäyttämään se. Jos olisivat pommista, tai mistään laittomasta, tienneet niin eiköhän hänet olisi otettu säilöön. Toisaalta, onko missään vielä kerrottu tarkemmin kuinka nopeasti sisäänpääsyn estämisen jälkeen tyyppi räjäytti itsensä?

Vierailija
34/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä tietymättömillä olevia turvapaikanhakijoita liikkuu paljon paperittomien klinikoilla ympäri Suomen. Poliisi tietää ko klinikoiden sijainnit, mutta ei etsi sieltä paperittomia kiinniotettaviksi.

Miksi ei?

Voiko poliisia syyttää virkavirheestä, kun tietävät paperittomia siellä liikluvan, mutta eivät tee mitään.

Entä jos menis ja soittas poliisit paikalle tyyliin "Täällä on luvaton maassaolija. Tulkaa! "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html

Jos hän on yrittänyt päästä sisään ilman lippua ja siksi käännytetty. Tuollaisen takia ei ole vielä syytä ottaa ketään kiinni.

Ai että 2000 ihmisen festari peruttiin, koska jolain kävijällä ei ollut lippua mukana? :D

Onko jossain sanottu, että tapahtuma keskeytettiin/peruttiin heti kun pommittaja yritti sisään? Eiköhän evakuointi ole itsestäänselvyys pommin räjähtämisen jälkeen.

Vierailija
36/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html

Hs uutisoi että ei päästetty sisälle sillä urpålla ei ollut lippua.

Vierailija
37/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan joku viranomainen voisi selittää sen, miksi mies oli maassa jos turvapaikkahakemus hylätty vuosi sitten.

Uutisoinnin yhteydessä oli, että saksassa on n. 350 000 pakolaista teillä tietämättömillä. Aika paljon, joten poliiseilla riittää hommaa paimentaa missä tuo lössi majailee ja mitä suunnittelevat ja tekevät. Valtava sisäinen turvallisuusuhka, joka on alkanut realisoitumaan hyvin rumalla tavalla.

350 000 on pieni määrä!!! 70v sitten aatu kuljetti junillaan 6 miljoonaa j- kirjaimella alkavia uskontoryhmään kuuluvia halki Euroopan.

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Paitsi niin, että muslimipopulaation lisääntyessä Euroopassa ovat myös hyökkäykset juutalaisia kohtaan lisääntyneet. Muslimit kun eivät oikein fanita juutalaisia, senhän takia ne ovat 70 vuotta yrittäneet aktiivisesti tuhota Israelin valtiota jota ei heidän mukaansa saisi olla olemassa.

Kannattaa tutustua Israel-Palestiina tapaukseen hieman paremmin, jos vielä sen jälkeen esittäisit asian noin, niin olet samaa tasoa musujen kanssa.

Vierailija
38/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kas näin aukeaa pikkuhiljaa saksalaistenkin silmät. Britit jo saaneet katseen kirkastettua, samaten Ranskassa varmasti enemmistö alkaa jo olla sen kannalla ettei yksittäistapauksia tarvittaisi enempää. Hyvään suuntaan ollaan menossa. Niin surullista, että se vaatii näinkin monen hengen ja perheen kärsimykset ennen kuin päättäjistä yksikään uskaltaa sanoa ääneen sen, mitä kansa on koittanut huutaa jo vuosia.

Vierailija
39/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen mukaan turvapaikanhakija, joka saanut kieltävän turvapaikkapäätöksen jo vuosi sitten. Miten ihmeessä se on ollut yhä maassa? Vai meneekö tämä niin, että kielteinen päätös ei vaikuta mihinkään vaan silti voi jäädä palloilemaan vuosikausiksi maahan asumaan, jos ei vaan huvita lähteä?

Eikö täälläkin ole pari tuhatta kielteisen päätöksen saaneita vapalla jalalla?

3000 ja luku kasvaa.

Vierailija
40/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen mukaan turvapaikanhakija, joka saanut kieltävän turvapaikkapäätöksen jo vuosi sitten. Miten ihmeessä se on ollut yhä maassa? Vai meneekö tämä niin, että kielteinen päätös ei vaikuta mihinkään vaan silti voi jäädä palloilemaan vuosikausiksi maahan asumaan, jos ei vaan huvita lähteä?

Eikö täälläkin ole pari tuhatta kielteisen päätöksen saaneita vapalla jalalla?

3000 ja luku kasvaa.

Plus 2500 jotka "katosivat" jo vastaanottokeskuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä