Saksassa tapahtunut itsemurhapommi - yksi kuollut 12 loukkantunut
Syyrialainen turvapaikanhakija oli räjäyttänyt repussaan kantamansa pommin väkijoukossa.
Kommentit (130)
Ei nyt vissiin mennyt niinkuin Strömsössä tuo räjäytys, kun ei tämä paskakasa onnistunut yhtään ihmistä tappamaan.
Ylen mukaan turvapaikanhakija, joka saanut kieltävän turvapaikkapäätöksen jo vuosi sitten. Miten ihmeessä se on ollut yhä maassa? Vai meneekö tämä niin, että kielteinen päätös ei vaikuta mihinkään vaan silti voi jäädä palloilemaan vuosikausiksi maahan asumaan, jos ei vaan huvita lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt vissiin mennyt niinkuin Strömsössä tuo räjäytys, kun ei tämä paskakasa onnistunut yhtään ihmistä tappamaan.
Yksi kuollut? Olennjo ihan sekaisin näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt vissiin mennyt niinkuin Strömsössä tuo räjäytys, kun ei tämä paskakasa onnistunut yhtään ihmistä tappamaan.
Yksi kuollut? Olennjo ihan sekaisin näistä.
Tekijä kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Ylen mukaan turvapaikanhakija, joka saanut kieltävän turvapaikkapäätöksen jo vuosi sitten. Miten ihmeessä se on ollut yhä maassa? Vai meneekö tämä niin, että kielteinen päätös ei vaikuta mihinkään vaan silti voi jäädä palloilemaan vuosikausiksi maahan asumaan, jos ei vaan huvita lähteä?
Kyllä, juuri näin se menee. Vain vapaaehtoisesti lähtevistä päästään eroon.
Eikö poliitikot viime vuonna sanoneet että näistä pakolaisista ei tule mitään ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Ylen mukaan turvapaikanhakija, joka saanut kieltävän turvapaikkapäätöksen jo vuosi sitten. Miten ihmeessä se on ollut yhä maassa? Vai meneekö tämä niin, että kielteinen päätös ei vaikuta mihinkään vaan silti voi jäädä palloilemaan vuosikausiksi maahan asumaan, jos ei vaan huvita lähteä?
Eikö täälläkin ole pari tuhatta kielteisen päätöksen saaneita vapalla jalalla?
"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html
Vierailija kirjoitti:
"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html
Jos hän on yrittänyt päästä sisään ilman lippua ja siksi käännytetty. Tuollaisen takia ei ole vielä syytä ottaa ketään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html
Jep, varmaan halunneet katsoa reppuun. "ei mulla täällämuuta kuin näitä nauloja ja johtoja kun tykkään paskarrella"
Ehkä on poliisit tulleet hakemaan ja on tullut hoppu. Tai vahingossa posauttanut.
Onneksi tällaista ei voi tapahtua Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html
Jos hän on yrittänyt päästä sisään ilman lippua ja siksi käännytetty. Tuollaisen takia ei ole vielä syytä ottaa ketään kiinni.
Tarkastetaanko saksassa reput festivaaleilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html
Jos hän on yrittänyt päästä sisään ilman lippua ja siksi käännytetty. Tuollaisen takia ei ole vielä syytä ottaa ketään kiinni.
Ai että 2000 ihmisen festari peruttiin, koska jolain kävijällä ei ollut lippua mukana? :D
Tosiaan joku viranomainen voisi selittää sen, miksi mies oli maassa jos turvapaikkahakemus hylätty vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt vissiin mennyt niinkuin Strömsössä tuo räjäytys, kun ei tämä paskakasa onnistunut yhtään ihmistä tappamaan.
12 loukkaantunutta, 3 vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt vissiin mennyt niinkuin Strömsössä tuo räjäytys, kun ei tämä paskakasa onnistunut yhtään ihmistä tappamaan.
Yksi kuollut? Olennjo ihan sekaisin näistä.
Tekijä kuoli.
Itsemurhapommittaja kuoli ja sen lisäksi kuoli sivullinen. 3 kriittisessä tilassa ja haavoittuneita.
Miksi näitä piti ottaa kun eivät osaa olla ihmisiksi. Turvapaikka on pikkuisen eri kuin toisten ihmisten tappaminen.
Ansbachin poliisin mukaan on viitteitä siitä, että räjähteeseen oli lisätty metallipaloja vahingon lisäämiseksi.