Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksassa tapahtunut itsemurhapommi - yksi kuollut 12 loukkantunut

Vierailija
25.07.2016 |

Syyrialainen turvapaikanhakija oli räjäyttänyt repussaan kantamansa pommin väkijoukossa.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suicide bomber in Germany pledged allegiance to ISIS leader

http://edition.cnn.com/2016/07/24/world/ansbach-germany-blast/index.html

Vierailija
122/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen jolla on kaks aivosolua päässä tiesi jo syksyllä miten siinä tulee käymään. ei tarvi olla einstein että tietää miten tää jatkuu. jatko ei ole ruusuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ehdi sattua kauaa jos jotain tapahtuu, taju menee sitten heti melkeen.

Kunhan pohdiskelen vaan.

Vierailija
124/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suicide bomber in Germany pledged allegiance to ISIS leader

http://edition.cnn.com/2016/07/24/world/ansbach-germany-blast/index.html

No joo mun mielestä aika makaaberia toi CNN toimittaja esittelee veritahroja penkillä, näyttää sormella että tässä se terroristi ehkä istui. Vois vähän hillitä itseään.

Vierailija
125/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pommissa paineaalto voi olla niin kova että sisuskalut muussaantuu. ja sitten ne sirpaleet

Vierailija
126/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa toi amerikkalaistoimittaja, häpeäis edes vähän. Selittää kuin jossain turistikohteessa, ooh katsokaa, veritahroja. Tuolla on jonkun omaisia kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa toi amerikkalaistoimittaja, häpeäis edes vähän. Selittää kuin jossain turistikohteessa, ooh katsokaa, veritahroja. Tuolla on jonkun omaisia kuollut.

Vai oliko

kuollut menee jo sekaisin näissä tapauksissa.

Vierailija
128/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä tietymättömillä olevia turvapaikanhakijoita liikkuu paljon paperittomien klinikoilla ympäri Suomen. Poliisi tietää ko klinikoiden sijainnit, mutta ei etsi sieltä paperittomia kiinniotettaviksi.

Miksi ei?

Voiko poliisia syyttää virkavirheestä, kun tietävät paperittomia siellä liikluvan, mutta eivät tee mitään.

Entä jos menis ja soittas poliisit paikalle tyyliin "Täällä on luvaton maassaolija. Tulkaa! "

Ei Suomessa saa tarkastaa ulkomaalaisen näköisen papereita. Saa syytteen virkavirheestä tai ainakin somemyrskyn niskaansa ja on rasisti.

Paperit saa tarkastaa vaaleilta suomalaisilta, jos on pidninkin syy epäillä, että paperit on katsottu etniseen alkuperään liittyvästä syystä nousee valtava myrsky, viimeksi jonkun j,nobody ulkkiksen äiti ja sisko eivät suostuneet näyttämään henkkareita ja nousi karmea hässäkkä.

Suomessa pakolaisilla on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ehdi sattua kauaa jos jotain tapahtuu, taju menee sitten heti melkeen.

Kunhan pohdiskelen vaan.

Niin, tarkemmin ajattelen... ei näistä muslumaaneista oikeastaan mitään harmia edes ole, kun eihän sitä kerkeä juuri edes huomata jos sattuu kuolemaan pommiin?

Vierailija
130/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidakkoveitsi-iskusta vaietaan monessa mediassa. Esim. CNN. No sehän onkin aika vasemmistolainen media.

Joku kommentoi tätä DailyMailissa:

Doncaster rover, Doncaster, United Kingdom, 10 hours ago

Just off to work, keys, phone, sandwiches, machete!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme