Homot alkavat oikeasti ärsyttämään
Syynä heidän kummallinen halunsa pervoilla tavallisten ihmisten keskuudessa aivan kuin heillä olisi enemmän oikeuksia kuin muilla ja lait eivät koskisi heitä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012105373.html
Kommentit (15)
"Kaupungin liikuntajohtaja Timo Heinonen kertoo Ilta-Sanomille puhelimitse, että miesten höyrysaunassa on harrastettu ”siveetöntä sukupuolitoimintaa”.
Heinoselle tiedoksi, että oikea osoite on poliisi.
Tuosta voi saada 6kk linnaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä?
Pataan tulee, satavarmasti.
Hyvähän se on kaltaisesi mikkihiiren leikkiä kovanaamaa, kun kotona istuu.
Miksi sä luulet, että kaikki homot tykkää jostain pride jutuista. Itseäni ei vois vähempää kiinnostaa kyseinen tapahtuma tai mitkään sateenkaarijutut.
T. Itsenäinen Homo
Leirille vaan niin sillähän siitä pääsee. Samaan matkaan kaiken maailman vassut ja muut woket.
Näin.
homous on VAKAVA sairaus! Parannuskeinot: köysi luoti tai kaasu, t: mies 62 vee
Mahtaakohan se saunassa homostelu prideen liittyä, saunan sulkeminen heinäkuulle asti on väärä keino
Homot on pelottavia, ei enää uskalla käydä edes yleisissä saunoissa.
M52
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne ällöttäviä.
Miksi katselet sitten homopornoa jos niin ällöttää? Koska et sinä kadulla kulkevista ihmisistä voi erottaa kuka on homo ja kuka ei. Eli miksi olet piilohomo?
Vierailija kirjoitti:
homous on VAKAVA sairaus! Parannuskeinot: köysi luoti tai kaasu, t: mies 62 vee
Rohkeasti vain ulos kaapista ja jätät tuollaiset väkivaltaiset typeryydet omaan arvoosi. HOMO!
Uteliaisuudesta voisin kokeilla höyrysaunanaintia jonkun karvattoman pojan klopin kanssa.
M58
Onneksi on potkulaki.
Yksi laiskahko työntekijöistämme on bridepippaloissa😎
Yllättyy maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Homot on pelottavia, ei enää uskalla käydä edes yleisissä saunoissa.
M52
Ei heitä kiinnosta sinun paskainen perse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä luulet, että kaikki homot tykkää jostain pride jutuista. Itseäni ei vois vähempää kiinnostaa kyseinen tapahtuma tai mitkään sateenkaarijutut.
T. Itsenäinen Homo
Yritä nyt edes lukea tuo aloittajan juttu niin tiedät mistä on kyse. Ei ollut kyse mistään pridestä.
Mitä aiot tehdä?