Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tässä ketjussa on monta, joille trans kelpaa kumppaniksi. Täällä näyttäisi olevan se yksi setan asiamies ja sitten se vähän hermostunut, joka kehottaa toisia tappamaan itsensä. Kuvaa varmaan aika hyvin myös sitä, miten iso deittipooli transihmisillä on reaalimaailmassa, eli hyvin pieni.
jep et usko tilastoja, et usko kun ihmiset sulle suoraan sanoo. silti kivenkovaan jankkaat siitä esim, että heteromiehet haluaa harrastaa seksiä vaginallisten parrakkaiden miesten kanssa, kun olet ilmeisesti jostain fetissisivuilta tällaisia lukenut
En ole tuo partaihminen.
Vierailija kirjoitti:
En itse koe, että minulla olisi "järjetön pakkomielle, obsessio ihmisten sukuelimiin" :) Mutta kenties minulla onkin, enkä vain tiedosta sitä. Tosin sinulla taitaa olla sama pakkomielle, kun osallistut itsekin keskusteluun transmiehistä :) Ai niin, mutta sähän olet vain kiinnostunut ihmisen sisimmästä, eikä genitaalifetisseillä ole sijaa sun setaisessa ja sexpoisessa ajatusmaalimassasi.
en sano että genitaalit olis merkityksettömiä. mutta tuo sun pakkomielle hahmottaa ihmisiä, seksiä, seksuaalisuutta ainoastaan niiden kautta on itselle todella vierasta
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies haluaa naiselta sträppärikäsittelyä, niin se on heteroseksiä. Jos mies haluaa penistä anukseen tai ottaa penistä poskeen, niin hän ei ole hetero. Osapuolten biologinen sukupuoli määrittää seksuaalisen suuntautumisen. Seksi tapahtuu fyysisten kehojen välillä, ei sukupuolisielujen kesken astraalitasolla tai henkilökorttien ja pronominipinssien välillä."
Ok...
Mutta edelleen sanoisin että mies joka kokee Valentina Sampaion viehättävksi on ihan hetero sfäärissä, toisin kuin mies joka kokee Buck Angelin viehättäväksi.
Selvästi sukupuoli ja seksuaalisuus ei määrity sinun esittämälläsi tavalla. Vai vaaditko että ihmiset kieltävät aistihavaintonsa?
Sä sotket nyt maskuliinisuuden ja feminiinisyyden sukupuoleksi. Jos naiskehoinen henkilö muistuttaa tyypillistä miestä, niin hän on silti biologisesti nainen. Sulla on tosi ahdas käsitys sukupuolesta. Mies voi vallan mainiosti ilmaista itseään feminiinisesti ja nainen maskuliinisesti, ilman että se muuttaa heidän sukupuoltaan.
"En itse koe, että minulla olisi "järjetön pakkomielle, obsessio ihmisten sukuelimiin" :) Mutta kenties minulla onkin, enkä vain tiedosta sitä. Tosin sinulla taitaa olla sama pakkomielle, kun osallistut itsekin keskusteluun transmiehistä :) Ai niin, mutta sähän olet vain kiinnostunut ihmisen sisimmästä, eikä genitaalifetisseillä ole sijaa sun setaisessa ja sexpoisessa ajatusmaalimassasi. "
Joo kyllä sinulla on obsessio sukuelimiin, se on tullut selväksi.
Ja eikö tässä keskustella transnaisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tässä ketjussa on monta, joille trans kelpaa kumppaniksi. Täällä näyttäisi olevan se yksi setan asiamies ja sitten se vähän hermostunut, joka kehottaa toisia tappamaan itsensä. Kuvaa varmaan aika hyvin myös sitä, miten iso deittipooli transihmisillä on reaalimaailmassa, eli hyvin pieni.
jep et usko tilastoja, et usko kun ihmiset sulle suoraan sanoo. silti kivenkovaan jankkaat siitä esim, että heteromiehet haluaa harrastaa seksiä vaginallisten parrakkaiden miesten kanssa, kun olet ilmeisesti jostain fetissisivuilta tällaisia lukenut
En ole tuo partaihminen.
kuitenkin luet tämmöisiä juttuja. ja teet niistä yleistyksiä että kaikki heteromiehet kiihottuvat parrakkaista ihmisistä kunhan niillä vaan on vagina
"Sä sotket nyt maskuliinisuuden ja feminiinisyyden sukupuoleksi. Jos naiskehoinen henkilö muistuttaa tyypillistä miestä, niin hän on silti biologisesti nainen. Sulla on tosi ahdas käsitys sukupuolesta. Mies voi vallan mainiosti ilmaista itseään feminiinisesti ja nainen maskuliinisesti, ilman että se muuttaa heidän sukupuoltaan."
En sotke.
Nojaan ihan aistihavaintoihini. Buck Angel on mies, Valentina Sampaio on nainen. Oletan että ihmiset viehättyvät tai ovat viehättymättä heistä sukupuoltensa pohjalta. Jos mies viehättyy Buck Angelista seksuaalisesti, en nyt kutsuisi häntä kovinkaan heteroksi, mutta sinä siis kutsuisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei :) "Yleinen mielipide" tarkoittaa nyt vain yksinkertaisesti sitä, että enemmistö ihmisistä ajattelee näin. Enemmistön mielestä ei ole syytä hämärtää miehen ja naisen (tai äidin ja isän) käsitteitä.
Ai "muistelet" että Amerikassa 20% nuorista määrittelee itsensä lgbtq?:n alle? Joo, muistele vaan. Mutta ota huomioon myös se, että ainakin tuon verran amerikkalaisnuorista on pahasti sekaisin ja että lgbtq+ on poliittinen (ma rxistinen) liike. Samoin ota huomioon, että poliittisen aakkosväen aika alkaa olla ohi. Seksuaalinen par afilia on seksuaalinen para filia vaikka voissa paistaisi. Ihmiset alkaavat heräämään siihen tosiasiaan, että heitä on kenties huijattu, eikä se kaksimetrinen hujoppi olekaan oikeasti nainen, vaikka se tykkääkin mast urboida naisten vessoissa.
Kyllä ne aika vahvasti liittyy. Tietenkään kukaan tavallinen hetero tai homoseksuaali, joita väestöstä on suurin osa, ei kelpuuta transia deitikseen. Tähän on ihan selkeä syy, biologia. Transmiehillä on vakava mielenterveydellinen ongelma, joka ilmenee siten, että omitaan naiseuteen liittyviä asioita, vaatetus, ruumiinrakenne ja -toiminnot, tarkoituksena seksuaalinen mielihyvä. Minua naisena se kuvottaa. Oletan, että olet itse trans, ainakin kirjoitustyylistä päätellen. Siispä sinä olet se pervo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne aika vahvasti liittyy. Tietenkään kukaan tavallinen hetero tai homoseksuaali, joita väestöstä on suurin osa, ei kelpuuta transia deitikseen. Tähän on ihan selkeä syy, biologia. Transmiehillä on vakava mielenterveydellinen ongelma, joka ilmenee siten, että omitaan naiseuteen liittyviä asioita, vaatetus, ruumiinrakenne ja -toiminnot, tarkoituksena seksuaalinen mielihyvä. Minua naisena se kuvottaa. Oletan, että olet itse trans, ainakin kirjoitustyylistä päätellen. Siispä sinä olet se pervo.
opettele vastaamaan viestiin niin että näkee, mihin viestiin vastaat
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän transfoobikon mielestä siis "heterompaa", että mies kokee Buck Angelin (transmies) viehettäväksi, kuin vaikkapa Valentina Sampaion (transnainen)?
Jokainen voi googletella. Tämä ihan vain logiikan hahmottamiseen, ei kutsuna transsukupuolisten ulkonäön arvosteluun yms. Mutta jep.
Heteromiehenä voisin detittailla transnaisia. Eikä naisten joita deittailen tarvitse suinkaan olla Valentina Sampaio.
Paitsi että silloin et enää olisi heteromies. Mutta siinä ei ole mitään pahaa nykyaikana, ei huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän transfoobikon mielestä siis "heterompaa", että mies kokee Buck Angelin (transmies) viehettäväksi, kuin vaikkapa Valentina Sampaion (transnainen)?
Jokainen voi googletella. Tämä ihan vain logiikan hahmottamiseen, ei kutsuna transsukupuolisten ulkonäön arvosteluun yms. Mutta jep.
Heteromiehenä voisin detittailla transnaisia. Eikä naisten joita deittailen tarvitse suinkaan olla Valentina Sampaio.
Paitsi että silloin et enää olisi heteromies. Mutta siinä ei ole mitään pahaa nykyaikana, ei huolta.
mikä sitten on
sinähän oot moneen kertaan sanonut, ettei biseksuaalit pidä transsukupuolisista, vaan "oikeista" naisista ja miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse koe, että minulla olisi "järjetön pakkomielle, obsessio ihmisten sukuelimiin" :) Mutta kenties minulla onkin, enkä vain tiedosta sitä. Tosin sinulla taitaa olla sama pakkomielle, kun osallistut itsekin keskusteluun transmiehistä :) Ai niin, mutta sähän olet vain kiinnostunut ihmisen sisimmästä, eikä genitaalifetisseillä ole sijaa sun setaisessa ja sexpoisessa ajatusmaalimassasi.
en sano että genitaalit olis merkityksettömiä. mutta tuo sun pakkomielle hahmottaa ihmisiä, seksiä, seksuaalisuutta ainoastaan niiden kautta on itselle todella vierasta
Ei se ole pakkomielle, vaan lähtökohta. Jos värkit ovat väärät, niin ei ole edellytyksiä kaveruutta kummempaan. Kannattaa perehtyä siihen, miten seksuaalinen suuntautuminen toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole pakkomielle, vaan lähtökohta. Jos värkit ovat väärät, niin ei ole edellytyksiä kaveruutta kummempaan. Kannattaa perehtyä siihen, miten seksuaalinen suuntautuminen toimii.
no, sulla saa tietty olla omat näkemykset asiaan
onko kyse periaatteellisesta asiasta, vai etkö vaan mitenkään pysty kiihottumaan "väärästä" sukuelimestä, vaikka kokisit ihmisen muuten todella haluttavana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo partaihminen.
kuitenkin luet tämmöisiä juttuja. ja teet niistä yleistyksiä että kaikki heteromiehet kiihottuvat parrakkaista ihmisisJ
Joo, luen tätä keskustelua, mutta en ole tuo partaihminen. En siis ole kirjoittanut parroista mitään. Täällä on useampi keskustelija. Pitäisi aina laittaa tuo "eri" oman kommenttinsa alle, mutta en viitsi enää, koska aina joku irvileuka väittää, että valehtelen. Sitten menee kirjoittelijat sekaisin, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaten esimerkkiin, sanoisin että on melko heteroa mieheltä pitää Valentina Sampaioa seksuaalisesti viehättävänä, toisin kuin Buck Angelia (hieman homoa sanoisin...). Mutta sinusta tämä on siis toisin.
Siihen nämä transfoobiset aivojumit ilmeisesti johtavat. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisitko olosi heteroksi myös siinä tilanteessa, että transnainen haluaisi penetroitua sinuun?
Varmaan riippuu henkilöstä ja tilanteen luonteessta yms.. Mutta jotkut heteromiehet haluavat tuota ihan ciskumppaninsa kanssa. Kuten Antti Häkkänen.
Mutta selvästi siis seksuaalinen viehättyminen jne. ylittää sukuelimet, sanoisin aikamoisella varmuudella että mies joka kokee Buck Ange
Heteromiehet eivät halua, että mies penetroituu heihin peniksellään. Jos he haluavat, he ovat homoja. Sinä tai minä emme tiedä, mitä Antti Häkkänen sängyssä haluaa. Uskon, että hän ei ole sinullekaan kertonut.
Minä taas sanoisin, että ihmiset, jotka haluavat seksiä vaikkapa Buck Angelin kanssa, ovat melko pieni kategoria. Transoperaatiot pienentävät deittipoolia huomattavasti. Esim. miehille tehty genitaalikirurgia on juttu, joka sulkee todella ison osan ihmisistä pois siitä joukosta, joka on heistä seksuaalisesti kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
opettele vastaamaan viestiin niin että näkee, mihin viestiin vastaat
En opettele. Käytän lainaustoimintoa niin kuin ennenkin. On palstan uudistuksen vika, että lainaukset ei enää toimi tai näy, kuten ennen.
Vierailija kirjoitti:
"En itse koe, että minulla olisi "järjetön pakkomielle, obsessio ihmisten sukuelimiin" :) Mutta kenties minulla onkin, enkä vain tiedosta sitä. Tosin sinulla taitaa olla sama pakkomielle, kun osallistut itsekin keskusteluun transmiehistä :) Ai niin, mutta sähän olet vain kiinnostunut ihmisen sisimmästä, eikä genitaalifetisseillä ole sijaa sun setaisessa ja sexpoisessa ajatusmaalimassasi. "
Joo kyllä sinulla on obsessio sukuelimiin, se on tullut selväksi.
Ja eikö tässä keskustella transnaisista?
Korjaan: "keskusteluun transmiehistä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaten esimerkkiin, sanoisin että on melko heteroa mieheltä pitää Valentina Sampaioa seksuaalisesti viehättävänä, toisin kuin Buck Angelia (hieman homoa sanoisin...). Mutta sinusta tämä on siis toisin.
Siihen nämä transfoobiset aivojumit ilmeisesti j
jep
jos myös kuvaa itseään biseksuaaliksi, ihmisille tulee mielikuva että haluaisi harrastaa seksiä ihan perusmiesten kanssa ja kokisi heidät haluttavana
itsekin koen, että heteroseksuaalisuus osuu paljon lähemmäksi sitä mitä olen, vaikka tietyllä tapaa voi tietysti ajatella että jos pitää peniksistä (muistakin kuin omastansa(?)) ei ole ihan umpihetero
"Minä taas sanoisin, että ihmiset, jotka haluavat seksiä vaikkapa Buck Angelin kanssa, ovat melko pieni kategoria. Transoperaatiot pienentävät deittipoolia huomattavasti. Esim. miehille tehty genitaalikirurgia on juttu, joka sulkee todella ison osan ihmisistä pois siitä joukosta, joka on heistä seksuaalisesti kiinnostuneita."
Sivuutat esimerkin huomion.
Yksinkertainen huomio oli, että seksuaalinen viehättyminen/sukupuoli on selvästi enemmän kuin sukuelimet. Hahmotimme tämän nyt vain Buck Angelin ja Valentina Sampaion kautta. Minun mielestäni on mieheltä varsin heteroa, että hän kokee Valentinan viehättävänä, toisin kuin Buck Angelin.
Sinun mielestäsi on siis oikeasti toisin? Että mies joka haluaa seksuaalisesti Buck Angelia (transmies) on hetero? Ja mies joka haluaa seksuaalisesti Vaelentina Sampaioa (transnainen) on homo?
Näinhän tuo on näiden antitranshullujen mielestä.