Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.

Kommentit (2495)

Vierailija
101/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Pelkkä ajatuskin saa mulla oksennuksen nousemaan kurkkuun 😳

Älä viitsi valehdella.

Vierailija
102/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En pidä trans-ihmisiä viehättävinä" on moden mielestä väärä mielipide. Selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://2.bp.blogspot.com/-ClD9Af7GSLQ/XIu2ymFma7I/AAAAAAAAGF0/OpxZq7nU…

Ehdottomasti <3

Aasialaiset transnaiset on usein paljon kauniimpia kuin perinteiset naiset.

Tämä on varsin misogynististä retoriikkaa, jolla häpäistään kulttuurisia stereotyyppejä välttäviä biologisia naisia.

Vierailija
104/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnaiset yleensä ovat kiinnostuneita vain miehistä. 

Vierailija
105/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä voisi. Nykyään ikävää painostusta, että pitää olla seksuaalisesti kiinnostunut kaikista tai joku vetää herneen nenäänsä.

Höpö höpö. Nykyään ei ole mitään painostusta. Voit olla seksuaalisesti kiinnostunut vaikka kumipallosta.

No miksi on alapeukkuja tässä ketjussa kaikkien ihmisten kommenteissa jotka kertovat omat mieltymyksensä?

Monet transmiehet/naiset, loukkaantuu kun heterot eivät heitä seurustelusuhteeseen halua.

On täällä alapeukutettu niitäkin, jotka suhtautuvat asiaan positiivisesti.

En tiedä, kuka suuttuu toisen ihmisen mieltymyksistä. Liian lihava, liian laiha, liian lihaksikas, liian ruipelo, liian miesmäinen/naisellinen, väärää sukupuolta, ihonväri tai muut rodulliset seikat... Kaikillahan näitä on eikä se tee kenestäkään ahdasmielistä. Täysin eri asia sitten, miten muuten puhuu ja suhtautuu sellaisiin ihmisiin, joita ei pidä seksuaalisesti puoleensavetävinä.

Otsikon kysymykseen taas: olen lesbo ja uskon, että voisin. En ole siis kylläkään 100 % lesbo, eli sukuelimillä ei ole niin väliä, vaan ihmisen muulla vartalolla ja kokonaisuudella.

Transmiehen kanssa en voisi, vaikka kuinka löytyisi naisen värkit. En minä niiden värkkien kanssa rakastele vaan sen ihmisen.

Vierailija
106/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sukupuolinen halu määritellään, ellei biologian kautta? Feministisen genderideologian mukaan sukupuoli on henkinen (hengellinen?) ominaisuus, eikä keholla ole sukupuolta, eli heidän mukaansa biologista sukupuolta ei ole. Tällöin biologisista sukupuoliomaisuuksista viehättyvä leimataan transfobiseksi genitaalifetisistiksi. Onko feministinen eheytys jotenkin parempaa ja vähemmän väkivaltaista, jos homot ja lesbot syyllistetään suuntauksestaan?

Siis periaatteessa halutaan kiistää kaikki muut seksuaaliset suuntautumiset paitsi panseksuaalisuus vai? 

Vierailija
107/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois uskonut, että tällaista transfobiaa joutuu tältä(kin) palstalta lukemaan...

Vierailija
108/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnainen on sekaisin oleva mies.

Heteronaisena vastaan, että en - haluan miehuudestaan varman miehen.

Vierailija
109/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ois uskonut, että tällaista transfobiaa joutuu tältä(kin) palstalta lukemaan...

Transfobia on merkityksetön sana. Tuota heitetään kaikille mitä ihmeellisimmistä syistä. zzzzzzz

Vierailija
110/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ome fobiaa eli pelkoa. Voit toki niin selittää, että saisit mielestäsi henkisen yliotteen muka pelkääviin ressukoihin.

Vierailija
111/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muuten ovat transmuusut? Jos kerran muitakin sukupuolia on...

Vierailija
112/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut naisista. Olen hetero.

Kaikki naiset ovat lesboja.

Vierailija
113/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan naiseni ilman pippeliä.

Vierailija
114/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fobia =/= ei ole kiinnostunut seurustelusuhteesta jonkun kanssa.

Vierailija
115/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole peräti täydellinen paketti: miehen alakerta ja rinnat. Siis voisin!

T. Panseksuaali 42v.

Vierailija
116/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Ihmiset on järkyttäviä törkeine vastauksineen. Jätä omaan arvoonsa.

Vierailija
117/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Olen heteronainen mutta niin kyllästynyt miesten oikkuihin, että tämähän olisi täydellistä! Ihmiseen ihastutaan, ei sukupuoleen tai vehkeisiin.

Äläpä puhu toisten puolesta. Minä nimenomaan ihastun sukupuoleen. Ja se "vastakohtaisuus" ja erilaisuus miehen ja naisen kehoissa on itselleni nimenomaan se juttu. En siis voisi heteronaisena olla transmiehen kanssa.

Vierailija
118/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero, siksi kyllä. Ymmärrän mikäli lesbot eivät suostuisi, kyseessä on kuitenkin mies.

Luulen, että tässä oli pointtina pohtia asiaa vähän syvällisemmin. Naiseksi itsensä kokeva henkilö ei loppupeleissä ole "kuitenkin mies", vaikka tällä olisi penis. Todennäköisesti suhteessa tulisi se hetki, että tämän tajuaisi, vaikka kuinka yrittäisi nähdä henkilön miehenä ja olla yhdynnässä sen peniksen kanssa. Tiedän kuulostavani osan mielestä hipiltä ja hörhöltä, mutta sukupuoli on todellakin muutakin kuin se, mitä haaroista löytyy.

Pikemminkin toisin päin. Heteronaisena en voisi kuvitella nauttivani naisen genitaalien kanssa räpeltämisestä tai harrastavani, mitä se on... scissoring(?). Veikkaisin, että lesbolla sama eli penis kyllä estää hyvin tehokkaasti kiihottumisen ja seksistä nauttimisen.

Ei taida lesbotkaan pahemmin tuota saksittamista harrastaa.

Vierailija
119/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen, joten en seurustelisi naisen kanssa.

Vierailija
120/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut naisista. Olen hetero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi