Onko leveä peppu miesten mielestä kaunis?
Minulla on ällöttävä leveä lättäperse. Selluliittiakin löytyy, arvatkaa olenko ylpeä?
Kommentit (18)
Ei se kovin kaunis ole se levvee leivinuuni.
Mulla on kapeahko, mutta pyöreä. Olen pahoillani, mutta lättänä ei ole hyvä. Hyvä uutinen on se, että voit tehdä siitä vähemmän lättänän.
Sanoisin ennemminkin, että lantio on leveä, eikä perse. Ja kyllä, se on hyvännäköinen.
Ei mitään väliä. Naisessa on tärkeintä kiva luonne ja terävä äly.
Länkkärit tykkää leveistä synnyttäjän lantioista ja kiinteistä pakaroista. Aasiassa kapee lantio on seksikästä.
Ei kiinnosta hehtaariperseet. Normi peppu ihan ok.
Tykkään! Sievä farkkupeppu mitä ei kannata peitellä.
mies54v
Inhoan läskejä ja leveäperseisiä ihmisiä. Naisen pitää olla hoikassa ja sopivan lihaksikkaassa kunnossa niin on mukavat työntää jormaa sisään. Löllyvää läskiä tihkuva nainen saa aikaan oksennuksen aikuisten oikeasti.
Linkkaa joku googlekuva perseestä, joka muistuttaa omaasi parhaiten. Vaikea arvioida muuten.
Kyllä naisessa muotoja pitää olla
Tsiigailija kirjoitti:
Sanoisin ennemminkin, että lantio on leveä, eikä perse. Ja kyllä, se on hyvännäköinen.
Juuri näin. Tykkään naisella leveästä lantiosta ja kapeasta vyötäröstä, se on naisellista. Pepun ei tarvitse olla edes ulkoneva.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan läskejä ja leveäperseisiä ihmisiä. Naisen pitää olla hoikassa ja sopivan lihaksikkaassa kunnossa niin on mukavat työntää jormaa sisään. Löllyvää läskiä tihkuva nainen saa aikaan oksennuksen aikuisten oikeasti.
Häh? Hoikallakin voi olla leveä perse, sillä se on luuston rakenteesta kiinni, ei läskistä. Eikä sitä saa treenattua pois. Ja nainenkin voi olla lihava vatsasta ja käsivarsista, jolloin perse saattaa olla kapea.
Naisilla on nykyään joku ihmeellinen peppupsykoosi. Salilla treenataan pelkkää peppua ja sen suurta kokoa yritetään vielä korostaa laittamalla selkä notkolle ja jalkaan farkut, joiden lantio ulottuu pitkälle selkään.
Omaan silmään nämä muuhun kroppaan luonnottoman kokoiset peput ovat oksettavia.
Leveä lantio sieltä reisien kohdalta hot, kun taas siitä navan kohdalta on not.
Ei haittaa kunhan on muuten nätti.
M35