Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, naiseuden stereotyyppejä larppaavat, plastiikkakirurgin veitsen alla käyneet miehet eivät kiinnosta.
Transnainen ja överiksi mennyt transvestiitti ovat kaksi eri asiaa. Moni hoidot käynyt (trans)nainen ei edes meikkaa.
Penis ja XY kromosomit = mies, vaikka kuinka popsisi hormoneja. Geenejään ei voi muuttaa.
Voisko joku alapeukkuja tälle antanut, miten perimä muuttuu hormoneja napsimalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin ihan tosissani miettiä tätä. Vastaus on en, koska haluan kumppaniltani nimenomaan miehekästä käytöstä ja olemusta. Rinnat eivät haittaa (voisi olla hauskaakin!) mutta jos käytös olisi liian pehmeää ja naisellista, ja mies haluaisi vaikka meikata niin ei kiitos. Jos taas transnainen olisi ulkonäöltään ja käytökseltään miehekäs, eikö hän silloin olisi vain mies jolla on rinnat?
Transnainen kokee olevansa nainen, ei mies. En tiedä mistä sinä oikein kirjoitat.
No jos kysyy jonkun seksuaalisista haluista, jotka ovat biologiaperustaisia, niin ei se toisen ihmisen oma sisäinen kokemus siihen vaikuta. Eli jos kyseessä on miehekäs transnainen, jonka transitio ei ole vakuuttava, niin muut näkevät hänet edelleen miehenä, vaikka kohteliaisuussyistä kutsuvat häntä millä nimellä hän sitten haluaakin itseään kutsuttavan. Eli jos yllä kirjoittanut heteronainen tuntisi transnaiseen vetoa, niin se johtuisi hänen miehekkyydestään (kirjoittaja sanoi, että tuntee vetoa miehiseen olemukseen ja käytökseen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero, siksi kyllä. Ymmärrän mikäli lesbot eivät suostuisi, kyseessä on kuitenkin mies.
Luulen, että tässä oli pointtina pohtia asiaa vähän syvällisemmin. Naiseksi itsensä kokeva henkilö ei loppupeleissä ole "kuitenkin mies", vaikka tällä olisi penis. Todennäköisesti suhteessa tulisi se hetki, että tämän tajuaisi, vaikka kuinka yrittäisi nähdä henkilön miehenä ja olla yhdynnässä sen peniksen kanssa. Tiedän kuulostavani osan mielestä hipiltä ja hörhöltä, mutta sukupuoli on todellakin muutakin kuin se, mitä haaroista löytyy.
Pikemminkin toisin päin. Heteronaisena en voisi kuvitella nauttivani naisen genitaalien kanssa räpeltämisestä tai harrastavani, mitä se on... scissoring(?). Veikkaisin, että lesbolla sama eli penis kyllä estää hyvin tehokkaasti kiihottumisen ja seksistä nauttimisen.
En todellakaan. Mies on aina mies ja minua ei kiinnosta naista esittävä mielenterveysongelmainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, tissit on ihan jees, kunhan penis vaan löytyy, pillua en ala räpläileen.
No eipä se mtf transun pillu edes oikeaa muistuta. Haisevatkin hirveille monien raporttejen mukaan. Toki transut uskottelevat itselleen ja toisilleen muuta.
En, mä haluan seurustella miehen kanssa, joka on mies.
Mies naisen vaatteisiin pukeutuneena on minulle täydellinen turn off, niin en vaan voisi haluta seksuaalisesti tuollaista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap siis mies, joka haluaa lesbosuhteeseen naisen kanssa? Miehenä et halua seurustella naisena kanssa, mutta "naisena" haluat?
Cotton ceiling
Ehkä voisinkin, vaikea kuvitella. Paljon riippuisi persoonasta ja onko käytöksessä riittävästi miehekkyyttä. Jos käyttäytyy naismaisemmin kuin minä, niin se olisi varmaan aika turn-off. Sinänsä ulkonäkö ja rinnat ei haittaisi, kunhan alakerrasta löytyisi minua kiinnostavat värkit. En ole miestenkään suhteen ulkonäön kanssa ronkeli, vaan aina luonne edellä ihastunut, niin jos oikeanlainen persoona osuisi kohdalle, ehkä ihastuisin transnaiseenkin. (Kaverien kesken jo vuosikausia vitsailtu, että mun miesmaku on "k*lli pitää olla", treffikumppanit ja poikaystävät on edustaneet niin laajaa kirjoa erinäköisistä miehistä, ettei muuta yhteistä nimittäjää löydy.)
Onko ap sitten transnaisena kiinnostunut transmiehistä?
Vai ainoastaan heteronaisista, jotka taas ovat kiinnostuneita heteromiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin ihan tosissani miettiä tätä. Vastaus on en, koska haluan kumppaniltani nimenomaan miehekästä käytöstä ja olemusta. Rinnat eivät haittaa (voisi olla hauskaakin!) mutta jos käytös olisi liian pehmeää ja naisellista, ja mies haluaisi vaikka meikata niin ei kiitos. Jos taas transnainen olisi ulkonäöltään ja käytökseltään miehekäs, eikö hän silloin olisi vain mies jolla on rinnat?
Transnainen kokee olevansa nainen, ei mies. En tiedä mistä sinä oikein kirjoitat.
Entä jos transnainen tuntee olevansa naaraspuolinen yksisarvinen?
Vierailija kirjoitti:
Mihin pohjautuu feministien mantra "transnainen on nainen"? Naisiahan yhdistää nimenomaan heidän biologiansa ja erityisesti lisääntymisbiologisiin tekijöihin kohdistuva sorto. Naiseutta eivät ole mekot, meikit, käyttäytymismallit, roolit ja muut kulttuuriset stereotyypit.
Feministisen genderideologian mukaan on siis jokin fyysisestä todellisuudesta irrallinen sukupuolisielu, joka menee biologian yli.
Transihmisiä ei tietenkään pidä sortaa, mutta miksi se transsukupuolisuus pitäisi piilottaa ja miksi muiden ihmisten pitäisi validoida se koettu sukupuoli? Miksi lesbojen pitäisi kiihottua ladydickistä?
Juuri tuo on niin luotaantyöntävää, että muiden pitää valehdella fyysisestä todellisuudesta toisten mieliksi. Tuollaiset iskulauseet ja vaatimukset siitä, että muiden pitää vain uskoa ja hokea kuin aivokuolleet, että transnainen ja nainen on muka sama asia, ärsyttää koko ajan enemmän.
En. Olen hetero, ja sellaiseksi haluan myös itseni määriteltävän.
Miten sukupuolinen halu määritellään, ellei biologian kautta? Feministisen genderideologian mukaan sukupuoli on henkinen (hengellinen?) ominaisuus, eikä keholla ole sukupuolta, eli heidän mukaansa biologista sukupuolta ei ole. Tällöin biologisista sukupuoliomaisuuksista viehättyvä leimataan transfobiseksi genitaalifetisistiksi. Onko feministinen eheytys jotenkin parempaa ja vähemmän väkivaltaista, jos homot ja lesbot syyllistetään suuntauksestaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten sukupuolinen halu määritellään, ellei biologian kautta? Feministisen genderideologian mukaan sukupuoli on henkinen (hengellinen?) ominaisuus, eikä keholla ole sukupuolta, eli heidän mukaansa biologista sukupuolta ei ole. Tällöin biologisista sukupuoliomaisuuksista viehättyvä leimataan transfobiseksi genitaalifetisistiksi. Onko feministinen eheytys jotenkin parempaa ja vähemmän väkivaltaista, jos homot ja lesbot syyllistetään suuntauksestaan?
Miksei julkisuudessa muuten näy transbian-pareja? Eli miksi translesbo saa vaatia itselleen cis-kumppanin validoimaan sukupuolikokemustaan, mutta häntä ei syytetä genitaalifetisismistä?
En, olen täysin hetero. Ystäväksi voisin ottaa.
Ei, en voisi. Olisi liian outoa. Ennemmin olisin vaikka naisesta mieheksi sukupuolta vaihtaneen kanssa.
En ole nainen mutta musta viehättyy ne jotka pitää naisista, joten vastaan silti. Voisin seurustella transnaisen kanssa.
Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin nainen, jolla on penis.
M36
heterofoobikko