Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.

Kommentit (2495)

Vierailija
61/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, aamulla seitsemältä löydetty neljä vuotta vanha ketju.

Aihetta varmasti mietitty tarkkaan yön aikana.

Vierailija
62/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En... anteeksi nyt vain, mutta haluan normaalin parisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen hetero, joten naiset eivät kiinnosta, trans tai muuten.

Vierailija
64/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla, jos on muuten sopiva. Mistä sitä ikinä etukäteen tietää.

Vierailija
65/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Olen hetero. Transnainen ja transmies eivät täytä biologiseen mieheen liittyviä vetovoimatekijöitä, jotka yhdessä muodostavat sen fyysisen kiinnostuksen ja pelkkä henkinen yhteys ei riitä kuin ystävyyteen. Voin pitää transihmistä ulkonäöllisesti miellyttävän näköisenä, mutta se ei johda seksuaaliseen kiinnostukseen. Ihan samalla lailla kuin voin pitää jotakuta biologista naista hyvännäköisenä, mutta en olisi seksuaalisesti kiinnostunut hänestä.

Transihmiset ovat marginaalijoukko, joten mielestäni on ihan ymmärrettävää, että transihmiset ovat myös marginaalin joukon seksuaalisen kiinnostuksen kohde. Varmaan panseksuaalit olisivat sitten heitä, jotka kiinnostuvat transihmisistä? Ehkä myös jotkut biseksuaalit? Heterot, homot ja lesbot eivät. Jos kiinnostuvat, niin sitten siinä saattaa olla transcurious-tyylistä kokeilunhalua mukana tai ovat oikeasti bi- tai panseksuaaleja.

Nukuitko yhtään vai mietitkö aihetta koko yön, kun osasit klo 7:02 nostaa vuosien takaisen jutun?

Vierailija
66/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tiet vievät vauva av:lle. Vanhoja ketjuja nousee pinnalle jatkuvasti. Taisi olla herkkä aihe joillekin.

Vierailija
67/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voisi. Nykyään ikävää painostusta, että pitää olla seksuaalisesti kiinnostunut kaikista tai joku vetää herneen nenäänsä.

Vierailija
68/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen feminiinisen miehen kanssa. Hänellä on kuitenkin miehen identiteetti, mikä on minulle tärkeää. Olen aiemmin ajatellut, että olisin bi- tai lesbo, mutta hänen kanssaan minulle on valjennut, että miehen sukupuolielimet tuottavat minulle suurimman seksuaalisen nautinnon. Sormet, suu tai lelut eivät yllä samaan.

En usko, että olisin kiinnostunut transihmisestä.

Vierailija
69/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun yleensä henkilöön enkä heidän sukupuoleen, eli jos kaikki synkkaisi hienosti niin miksen.

Vierailija
70/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen sukupuoli= ulkonäkö ja se mitkä värkit housuista löytyy.

Hetero nainen=viehättyy miehen ulkonäöstä ja hän haluaa harrastaa seksiä miehen kanssa joten sukupuolielin on tärkeä

Hetero mies=viehättyy naisen ulkonäöstä ja hän haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa joten sukupuolielin on tärkeä.

Pariutuminen ja seksuaalisuus on heteroilla kiinni ulkonäöstä ja siitä mikä värkki on housuissa.

Vierailija
71/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä voisi. Nykyään ikävää painostusta, että pitää olla seksuaalisesti kiinnostunut kaikista tai joku vetää herneen nenäänsä.

Höpö höpö. Nykyään ei ole mitään painostusta. Voit olla seksuaalisesti kiinnostunut vaikka kumipallosta.

Vierailija
72/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään heitä vastaan jokainen tavallaan, mutta tykkään miehistä miehinä.

Ei siinä ole kellään sanomista toisen mieltymyksiin!

Vierailija
73/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen sukupuoli= ulkonäkö ja se mitkä värkit housuista löytyy.

Hetero nainen=viehättyy miehen ulkonäöstä ja hän haluaa harrastaa seksiä miehen kanssa joten sukupuolielin on tärkeä

Hetero mies=viehättyy naisen ulkonäöstä ja hän haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa joten sukupuolielin on tärkeä.

Pariutuminen ja seksuaalisuus on heteroilla kiinni ulkonäöstä ja siitä mikä värkki on housuissa.

Heterot on tylsiä, plää plää plää ...

Vierailija
74/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pelkkä ajatuskin saa mulla oksennuksen nousemaan kurkkuun 😳

Vierailija
75/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, tissit on ihan jees, kunhan penis vaan löytyy, pillua en ala räpläileen.

Vierailija
76/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella.

Vierailija
77/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Nykyään ei ole mitään painostusta. Voit olla seksuaalisesti kiinnostunut vaikka kumipallosta.

No miksi on alapeukkuja tässä ketjussa kaikkien ihmisten kommenteissa jotka kertovat omat mieltymyksensä?

Monet transmiehet/naiset, loukkaantuu kun heterot eivät heitä seurustelusuhteeseen halua.

Vierailija
78/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan HETEROITA kohtaan, eivät ymmärrä miksi heterot on heteroita.

Jos kaikkia muita seksuaalisuuksia ymmärretään niin miksei heteroita?!?

Vierailija
79/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kyllä, mutta ei seurustelu. Olen niin yksioikoinen.

Vierailija
80/2495 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi sillä olen hetero ja kiinnostunut vain miehistä. Ei auta vaikka kyseisellä leidillä olisi penis.

Transihmisä vastaan ei todella ole mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi