Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten jo viides itsemurhaan kehottava viesti tässä muutaman sivun sisällä. Onko äitisi sinusta ylpeä?
no voi itku
ei saa lietsoa vihaa rauhassa kun joku sanoo pahasti :(((
Tiesitkö että itsemurhaan yllyttävästä viestinnästä on Suomessakin jaettu tuomioita?
ei ole
Vierailija kirjoitti:
En voisi, olen kiinnostunut vain incel-miehistä.
Hep, täällä ollaan!
Juupajuuta kyllä riittää vajaamieliseltä, haha. Yritä nyt edes vähän :)
Nyt menee kommentit sille tasolle että viitsisikö pitkästä aikaa tehdä nettivinkkausta poliisille.
En. Olen hetero ja kiinnostunut vain cis-miehistä.
Vierailija kirjoitti:
kiukutikiukuti
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee kommentit sille tasolle että viitsisikö pitkästä aikaa tehdä nettivinkkausta poliisille.
voivoi tuliko itku kun ei saanutkaan lietsoa vihaa rauhassa :((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"vit tu sää oot tyhmä"
Sä kun olet noin taidokas argumentoija, niin kerro ihmeessä meille, mikä tekijä erottaa transnaisen, transvestiitin, autogynefiilin ja fetisistin?
transnainen = elää naisena
transvestiitti = joskus ilmaisee itseään naisena, nykyisin käytetään usein muita sanoja
autogynefiili on ilmeiseti sama kun autoandrofiili tai autoandrogynefiili, mutta jostain mielestä sun mielestä kai huono juttu?
fetissejä on monenlaisia
idiootti
Miten naiset ja tytöt tunnistavat, että mitä ryhmää naisten tilaan pyrkivä peniksellinen henkilö edustaa?
no sinä pedofiilihan oot sanonut useampaan otteeseen että haluat räplätä jokaisen naisten tilaan pyrkivän värkit si
Sä et tunnista naiseksi pukeutuneen miehen sukupuolta ilman vehkeiden kopelointia?
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää käyttäkö cis-termiä. Ei suostuta näihin uussanoihin, vaan sano mieluummin mies ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiukutikiukuti
Oliko tämä sitä yrittämistä? Auts. No, voimia elämääsi, toivottavasti on tukijoukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"vit tu sää oot tyhmä"
Sä kun olet noin taidokas argumentoija, niin kerro ihmeessä meille, mikä tekijä erottaa transnaisen, transvestiitin, autogynefiilin ja fetisistin?
transnainen = elää naisena
transvestiitti = joskus ilmaisee itseään naisena, nykyisin käytetään usein muita sanoja
autogynefiili on ilmeiseti sama kun autoandrofiili tai autoandrogynefiili, mutta jostain mielestä sun mielestä kai huono juttu?
fetissejä on monenlaisia
idiootti
Miten naiset ja tytöt tunnistavat, että mitä ryhmää naisten tilaan pyrkivä peniksellinen henkilö edustaa?
no sinä pedofiilihan oot sanonut useampaan otteeseen että haluat rä
Sä et tunnista naiseksi pukeutuneen miehen sukupuolta ilman vehkeiden kopelointia?
tää vehkeiden kopelointi on ollut näiden oma idea. toinen idea oli kamerat joilla pitää värkki kuvata jotta varmistutaan oikeista sukuelimistä
tai jos ongelma ei ole väärät sukuelimet niin mitkä sitten? mieheltä näyttävät naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää käyttäkö cis-termiä. Ei suostuta näihin uussanoihin, vaan sano mieluummin mies ja nainen.
byhyy ei saa käyttää tollasia sanoja tulee paha mieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla sulle paha mieli, kun emme enää hypi pillisi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinähän se tässä muita määräilet mitä sanoja saa tai ei saa käyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinähän se tässä muita määräilet mitä sanoja saa tai ei saa käyttää
Se oli kehotus, mutta ei todellakaan pidä hyppiä jonkin vähemmistön pillin mukaan.
Kiva antaa kuva transmiehistä väkivaltaisina ihmisinä.......
Oletko joskus yrittänyt kieltää transilta jotain tai puhunut biologisista tosiasioista?
Kyllä transin kanssa ollakseen täytyy olla panseksuaali.
juupajuu