Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.

Kommentit (2495)

Vierailija
701/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ehkä pääset nyt vähän jäljille siitä miten asiallista tuo keskustelusi on. 

Nyt en kyllä ymmärtänyt.

Mulle on haluttu täällä kertoa, että oman mielipiteen tai preferenssin kertominen ei ole arvostelua tai loukkaavaa. Jos näin on, mikset voisi mennä transihmisille kertomaan nämä näkemyksesi. Se tuntui susta huonolta idealta. Miksi? 

En ole sama kirjoittaja, mutta jos transsukupuolinen ihminen kysyisi minulta miksen ole hänestä kiinnostunut niin hyvin voisin kertoa. Olen lesbolle antanut pakit kertomalla, että "not into women", eikä kukaan loukkaantunut. Samalla lailla kertoisin, että kysyjä ei ole tyyppiäni ja jos sitä pitää vielä tarkentaa niin kertoisin mistä kenkä puristaa.

Jos sanoisit transmiehelle "not into women", niin päätyisit teho-osastolle. Jos sanoisit transleidille "not into men", niin...

mitä v*ttua sä oikeen selität :D

Vierailija
702/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transsukupuolisille kehollisuus sukupuoleen liitettynä on tosi tärkeää, kun kyse on heidän omista kehoistaan. Miksi heistä kehollisuus (genitaalit) ei saisi olla lainkaan merkityksellistä intiimeissä suhteissa muille ihmisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vit tu sää oot tyhmä"

Sä kun olet noin taidokas argumentoija, niin kerro ihmeessä meille, mikä tekijä erottaa transnaisen, transvestiitin, autogynefiilin ja fetisistin?

transnainen = elää naisena

transvestiitti = joskus ilmaisee itseään naisena, nykyisin käytetään usein muita sanoja

autogynefiili on ilmeiseti sama kun autoandrofiili tai autoandrogynefiili, mutta jostain mielestä sun mielestä kai huono juttu?

fetissejä on monenlaisia

idiootti

Laitoit sitten rehellisen allekirjoituksen :D

oho menikö sormi suuhun kun sun idioottimaisuuksiin oli noin helppoa vastata

Vierailija
704/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alakerran kalusto ei välttämättä toimi, jos naishormoneja menee, joten en. En ehkä muutenkaan. Voin rehellisesti tunnustaa olevani liian vanhollinen mitä tulee parisuhteen muodostamiseen.

Seksiä voi harrastaa muutenkin, kuin "m*na p*lluun" menetelmällä. Itse olen saanut elämäni parasta seksiä transnaiselta, vaikka oli hormonien myötä jo alakertakin muuttunut.

Mua kiinnostaa miehissä seksuaalisesti juurikin yhdyntä, ja tykkään myös antaa suuseksiä. Joten ei nuo muut menetelmät innosta. 

Vierailija
705/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transsukupuolisille kehollisuus sukupuoleen liitettynä on tosi tärkeää, kun kyse on heidän omista kehoistaan. Miksi heistä kehollisuus (genitaalit) ei saisi olla lainkaan merkityksellistä intiimeissä suhteissa muille ihmisille?

miks kirjoitat täysin aivokuollutta paskaa kaiket päivät nettiin?

Vierailija
706/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä ymmärtänyt.

Mulle on haluttu täällä kertoa, että oman mielipiteen tai preferenssin kertominen ei ole arvostelua tai loukkaavaa. Jos näin on, mikset voisi mennä transihmisille kertomaan nämä näkemyksesi. Se tuntui susta huonolta idealta. Miksi? 

En ole sama kirjoittaja, mutta jos transsukupuolinen ihminen kysyisi minulta miksen ole hänestä kiinnostunut niin hyvin voisin kertoa. Olen lesbolle antanut pakit kertomalla, että "not into women", eikä kukaan loukkaantunut. Samalla lailla kertoisin, että kysyjä ei ole tyyppiäni ja jos sitä pitää vielä tarkentaa niin kertoisin mistä kenkä puristaa.

Jos sanoisit transmiehelle "not into

Kiva antaa kuva transmiehistä väkivaltaisina ihmisinä.......

Vierailija
707/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vit tu sää oot tyhmä"

Sä kun olet noin taidokas argumentoija, niin kerro ihmeessä meille, mikä tekijä erottaa transnaisen, transvestiitin, autogynefiilin ja fetisistin?

transvestiitti = joskus ilmaisee itseään naisena, nykyisin käytetään usein muita sanoja

autogynefiili on ilmeiseti sama kun autoandrofiili tai autoandrogynefiili, mutta jostain mielestä sun mielestä kai huono juttu?

fetissejä on monenlaisia

idiootti

Miten naiset ja tytöt tunnistavat, että mitä ryhmää naisten tilaan pyrkivä peniksellinen henkilö edustaa?

Vierailija
708/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lebot hyljeksivät transnaisia

Jos tarkoitat seksuaalisesti, niin johtuu siitä, että transnainen on biologisesti ja henkisesti mies.

tapa ittes, incel

Ihan oikeasti, oletko 14v? Siisti suusi. Tuollaista paskaa ei kenenkään tarvitse lukea ventovieraalta ihmiseltä.

Vierailija
709/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vit tu sää oot tyhmä"

fetissejä on monenlaisia

idiootti

Miten naiset ja tytöt tunnistavat, että mitä ryhmää naisten tilaan pyrkivä peniksellinen henkilö edustaa?

no sinä pedofiilihan oot sanonut useampaan otteeseen että haluat räplätä jokaisen naisten tilaan pyrkivän värkit siinä ovela että voit olla varma asiasta

Vierailija
710/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä ymmärtänyt.

Jep. Miksiköhän sitten hän, jolle

Ottaisitko itse transkumppanin tai onko sinulla ollut sellainen?

Vierailija
711/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea tuo argumentaatiokykysi.

Vierailija
712/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat seksuaalisesti, niin johtuu siitä, että transnainen on biologisesti ja henkisesti mies.

tapa ittes, incel

Ihan oikeasti, oletko 14v? Siisti suusi. Tuollaista paskaa ei kenenkään tarvitse lukea ventovieraalta ihmiseltä.

jos ihmisen koko elämän tarkoitus on vain lietsoa vihaa, oon ihan aidosti sitä mieltä että maailma olis parempi kun tämä vaan älyäis tappaa itsensä

Vierailija
713/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin perusteltu mielipidehän tuo on ja ihan validi kysymys muuten kuin siltä osin että yleistää koskemaan kaikkia transsukupuolisia.

Vierailija
714/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on käynyt alakerran leikkauksessa niin joo, jos ei niin ei t. lesbo

Mitä lesbo tekee nyljetyllä peniksellä vuoratun arpionkalon kanssa, joka ei muistuta toiminnallisesti eikä ulkonäöllisesti vulvaa?

Vierailija
715/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin perusteltu mielipidehän tuo on ja ihan validi kysymys muuten kuin siltä osin että yleistää koskemaan kaikkia transsukupuolisia.

ihan puhdas omasta päästä keksimäs valhe jonka esität mukamas faktana

Vierailija
716/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lesbo tekee nyljetyllä peniksellä vuoratun arpionkalon kanssa, joka ei muistuta toiminnallisesti eikä ulkonäöllisesti vulvaa?

EI SAA KUKAAN TYKÄTÄ JOSTAIN MISTÄ PALSTA INCEL EI TYKKÄÄ!!

Vierailija
717/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tapa ittes, incel

jos ihmisen koko elämän tarkoitus on vain lietsoa vihaa, oon ihan aidosti sitä mieltä että maailma olis parempi kun tämä vaan älyäis tappaa itsensä

Et taida tiedostaa sitä että jokaikinen kommenttisi on suoran aggressiivinen jolloin väite koskee yhtälailla myös itseäsi.

Vierailija
718/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten puhut muiden ihmisten kehoista!

Vierailija
719/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole sama kirjoittaja, mutta jos transsukupuolinen ihminen kysyisi minulta miksen ole hänestä kiinnostunut niin hyvin voisin kertoa. Olen lesbolle antanut pakit kertomalla, että "not into women", eikä kukaan loukkaantunut. Samalla lailla kertoisin, että kysyjä ei ole tyyppiäni ja jos sitä pitää vielä tarkentaa niin kertoisin mistä kenkä puristaa"

Minä olen se kirjoittaja ja jos kysymys esitetään noin, niin vastaisin samaan tyyliin. Että sori, olen kiinnostunut ainoastaan heteromiehistä.

Yli 90 prosenttia transnaisista on heteromiehiä, jotka pitävät peniksensä.

Vierailija
720/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tapa ittes, incel

Et taida tiedostaa sitä että jokaikinen kommenttisi on suoran aggressiivinen jolloin väite koskee yhtälailla myös itseäsi.

minä en lietso vihaa mitään ihmisryhmiä kohtaan, ainoastaan tätä yhtä yksilöä. enkä häntäkään kohtaan näin tekis, jos hän muuttais käytöksensä